| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba brezpapirnega poslovanja v nabavni proces podjetja Unior d. d.
Anže Podgrajšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Verjamem, da nisem edini, ki se mu zdi, da smo vse preveč obremenjeni s papirjem. Že na dom prejmemo kupe reklam, ki jih potem preprosto zavržemo. Enako se dogaja tudi v večini pisarn. Zaposleni na dan prejmejo velike kupe dokumentov, za katere v resnici ni nujno, da so natisnjeni. Zato je bila tudi tema diplomskega projekta brezpapirno poslovanje. Večina podjetij je že zaznala, da je treba iti v korak s časom, da je nujno potrebno, da so vsi pomembni dokumenti na voljo takoj, kadar koli in kjer koli. Uvedbe brezpapirnega poslovanja si želijo tudi v podjetju Unior, d. d. Diplomski projekt bomo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bomo opredelili, kaj predstavlja pojem brezpapirno poslovanje, opredelili, kaj so dokumentni sistemi in njihove funkcionalnosti, predstavili slabosti in prednosti uvedbe, prikazali nekaj dobrih primerov uvedbe, prikazali bomo tudi proces uvedbe in kaj je pri procesu uvedbe bistvenega pomena, da bo uvedba uspešna. V praktičnem delu pa bomo opredelili nabavni proces, opisali nabavni proces v podjetju Unior, d. d., ter opisali proces uvedbe brezpapirnega poslovanja v nabavni proces.
Keywords: brezpapirno poslovanje, dokumentni sistem, uvedba brezpapirnega poslovanja, nabavni proces
Published in DKUM: 07.11.2018; Views: 1326; Downloads: 190
.pdf Full text (1,36 MB)

2.
Uvedba brezpapirnega letnega razgovora na primeru rešitve SuccessFactors
Ana Sevšek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Verjetno smo se že vsi kdaj ustavili v kakšni pisarni in se zagledali v kup papirja. Gospa za pisalno mizo je po navadi morala prestaviti kup papirja, da nas je sploh lahko videla. Takšne pisarne dandanes izumirajo. Živimo v času, ko je potreba po hitri in takojšnji dostopnosti do dokumentov nuja. Podatki in dokumenti morajo biti na voljo kjerkoli in kadarkoli, saj le tako lahko sledimo konkurenci. Zato večina podjetij že uporablja sistem za brezpapirno poslovanje. S problemom papirnega poslovanja se srečujemo tudi v kadrovskih službah, pri izvajanju rednih letnih razgovorih. Diplomski projekt smo razdelili na dva dela. V prvem teoretičnem delu bomo opredelili pojem brezpapirno poslovanje, si pogledali kako uvajamo brezpapirno poslovanje v podjetje, kateri so ponudniki brezpapirnega poslovanja na trgu, opredelili prednosti in slabosti uvedbe brezpapirnega poslovanja ter razlike med klasičnim in elektronskim dokumentom. V drugem delu bomo spoznali pojem redni letni razgovor, opredelili njegov namen in cilje, spoznali kako poteka in kako ga arhiviramo. V drugem delu diplomskega projekta bomo spoznali rešitev na področju kadrovanja – SuccessFactors. Na koncu bomo poznali prednosti, ki jih pridobimo z uvedbo rednega letnega razgovora v rešitvi SuccessFactors.
Keywords: brezpapirno poslovanje, uvedba brezpapirnega poslovanja, elektronski in klasični dokumenti, redni letni razgovor, SuccessFactors
Published in DKUM: 01.12.2017; Views: 1386; Downloads: 112
.pdf Full text (1,47 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica