| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja v organizaciji za izobraževanje odraslih
Špela Dominko, 2020, master's thesis

Abstract: Težnja po novem znanju, ogromna količina podatkov, njihova selekcija, tehnološki razvoj in prihodnost poklicev ter pričakovanja udeležencev, ki se želijo učiti kadar koli in kjer koli so ključni dejavniki razvoja e-izobraževanja, ki se skladno s pričakovanji digitane družbe v zadnjem desetletju zelo razvija. Digitalizacija učnih procesov se stopnjuje in izobraževalne organizacije se zaradi pozitivnih učinkov vse pogosteje odločajo za vpeljavo e-izobraževanja. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna izhodišča e-izobraževanja, njegove prednosti in slabosti. Predstavljene so ključne značilnosti e-izobraževanja, njegov razvoj skozi zgodovino, oblike e-izobraževanja in trende, h katerim se nagiba razvoj. V nadaljevanju dela je predstavljena informacijsko podpora za izvedbo e-izobraževanja, bistveni informacijski sistememi, ki podpirajo posamezne aktivnosti in področja e-izobraževanja in sistemi za upravljanje učenja, ki organizacijam predstavljajo celovito rešitev, ki podpira e-izobraževanje. Predstavljen je razvoj orodij za podporo e-izobraževanju, njihove ključne značilnosti in izpostavljenih nekaj najbolj priljubljenih ponudnikov rešitev. V četrtem poglavju se osredotočamo na proces vpeljave e-učenja s poudarkom na uvedbi sistema za upravljanje učenja, začenši z načrtovanjem, analizo zahtev in potreb. Tekom procesa izbire so naštete in predstavljene posamezne aktivnosti izbire in postopek določanja kriterijev za izbiro najprimernejše rešitve. Sama uvedba je ovrednotena tudi iz ekonomskega vidika, kjer smo izpostavili kključni stroški povezani z vpeljavo in najpogosteje uporabljeni finančne modeli e-izobraževanja. Na koncu poglavlja so predstavljeni ključni dejavniki uspeha uvedbe e-izobraževanja. V praktičnem delu je predstavljen projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja na praktičnem primeru v organizaciji za izobraževanje odraslih. Ta sledi standardnemu postopku, ki smo ga spoznali v praktičnem delu, vključno s spoznavanjem okolja organizacije, tržno analizo ponudnikov e-izobraževanja za odrasle, izvedenim postopkom izbire najprimernejše rešitve in njenim testiranjem. Za konec je podanih še nekaj predlogov za nadaljne aktivnosti povezane z vpeljavo e-izobraževanja.
Keywords: e-izobraževanje, uvedba informacijskih rešitev, sistemi za upravljanje učenja, izbira sistema za upravljanje učenja, informacijska podpora e-izobraževanju
Published: 03.02.2021; Views: 82; Downloads: 13
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Uvedba nove CRM rešitve na primeru podjetja X
Anže Gavez, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja so že v preteklosti spoznala, da so za njihov uspeh na trgu ključnega pomena zadovoljne stranke. Začela so iskati načine, kako pridobiti nove stranke, kako ustreči njihovim željam in kako jih obdržati. Z razvojem rešitev za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management – CRM), so se jim podjetja približala kot še nikoli poprej. Če pred leti uporaba CRM rešitev v podjetjih za njihov obstoj še ni bila potrebna, pa so hitre spremembe v poslovanju, vedno večje zahteve strank in konkurenčni pritiski podjetja prisilili v uporabo različnih informacijskih rešitev, med katere spadajo tudi CRM rešitve. Postopek izbire in uvedbe CRM rešitev je vse prej kot enostaven proces. Na trgu je iz leta v leto večja izbira ponudnikov, ki ponujajo CRM rešitve, ki so primerne za različna podjetja. Za podjetje je pomembno, da izbere tako CRM rešitev, ki bo zadovoljila potrebe strank in njihove zahteve ter rešila morebitne težave v poslovanju. Pri uvajanju se mora podjetje kot celota posvetiti uvedbi CRM rešitve, kajti v nasprotnem primeru projekt ne bo izveden v predvidenem času, s predvidenimi stroški, ali v predvidenem obsegu ali pa sploh ne bo izveden. V diplomskem delu bomo v uvodu predstavili osnovno problematiko, cilje, namen in hipoteze diplomskega dela. V drugem poglavju bomo teoretično predstavili osnovna izhodišča upravljanja odnosa s strankami. To teorijo bomo nato aplicirali na CRM rešitve in predstavili pomen CRM rešitev za podjetja. Nato bomo predstavili arhitekturo CRM rešitev ter opisali proces izbire in uvedbe CRM rešitev. V tretjem poglavju bomo opisali izbrano podjetje in analizirali trenutno stanje CRM rešitve v tem podjetju. Nato bomo med seboj primerjali štiri ponudnike CRM rešitev. Glede na zbrane informacije in glede na pomembnost določenih dejavnikov za izbrano podjetje bomo nato ocenili smotrnost uvedbe določene CRM rešitve za izbrano podjetje.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM rešitve, stranke, izbira CRM rešitev, uvedba CRM rešitev, arhitektura CRM rešitev
Published: 23.11.2020; Views: 134; Downloads: 43
.pdf Full text (1,27 MB)

3.
Kritični dejavniki uvedbe erp rešitve na primeru podjetja X
Bernarda Žitek, 2020, master's thesis

Abstract: Vse hitrejši tehnološki razvoj in globalizacija nas postavlja pred vedno nove izzive in priložnosti. Podjetja pri svojem poslovanju poskušajo trend rasti in razvoja dohajati, kar jih pripelje do iskanja novih poti in trgov, izboljševanju konkurenčnosti, proizvodnje, prodaje ipd. Da lahko vse to dosegajo pa so skorajda nujno potrebne spremembe in prilagoditve poslovanja podjetja. Dejstvo je, da se podjetja morajo prilagoditi zahtevam, če želijo preživeti. Za dober položaj na trgu pa morajo biti pri tem zelo hitra in učinkovita, saj jim to prinaša prednost pred konkurenco. Celovite informacijske rešitve (ERP) imajo zelo velik vpliv na uspešnost poslovanja podjetja, seveda pa je pri tem ključnega pomena, da so le-te uspešno uvedene in da podjetje v čim večji meri izkorišča njihov potencial. Ker ERP - rešitve za podjetje predstavljajo velik strošek in tveganje, saj gre za zelo velik in zahteven projekt, veliko podjetij pri svojem poslovanju še vedno uporablja več različnih sistemov, ki med sabo niso kompatibilni. V magistrski nalogi smo podrobneje predstavili kateri so tisti kritični dejavniki uspešnosti uvedbe, ki jih je pametno poznati, da jih lahko pred ali med uvedbo pravočasno odkrijemo in se tako izognemo tveganju. Seveda pa to ni edino, na kar je potrebno paziti pri uvedbi ERP rešitve. Pogledali smo si tudi življenjski cikel ERP rešitve, ki nas popelje čez štiri faze. Osredotočili smo se na fazo uvedbe, saj uvedba ERP rešitve predstavlja osrednji del magistrske naloge. Na koncu smo vse skupaj podkrepili še s praktičnim primerom, kjer projekt uvedbe predstavimo na primeru podjetja X. Poslovni učinki, ki jih podjetju prinaša ERP rešitev prinaša so izjemni in s tem smo samo še podkrepili ugotovljeno v teoretičnem delu. Cilj magistrske naloge je predstaviti vpliv ERP rešitve na poslovanje podjetja, pomembnost poznavanja kritičnih dejavnikov uvedbe, potek projekta uvedbe ERP rešitve in predstavitev poslovnih učinkov, ki jih le-ta prinaša.
Keywords: ERP – rešitev, kritični dejavniki uspeha, življenjski cikel ERP - rešitev, uvedba ERP – rešitve
Published: 25.08.2020; Views: 135; Downloads: 37
.pdf Full text (1,68 MB)

4.
Posebnosti izbire in uvedbe celovite informacijske rešitve v mala podjetja na primeru podjetja 3tel d.o.o.
Vito Jakič, 2017, master's thesis

Abstract: Za uvedbo nove ERP-rešitve so danes na voljo številni ponudniki, ki malim podjetjem ponujajo mnogo različnih rešitev, kar je edina možna rešitev za uvedbo novega informacijskega sistema s strani zunanjih izvajalcev. Pozorni morajo biti pri izbiri, da izberejo najprimernejšo in za njih najpravilnejšo možno rešitev, ki bo odpravila težave poslovanja. Glede na čas, v katerem smo, je v malih podjetjih še toliko bolj pomembno, da na odločitve o spremembah poslovanja gledajo predvsem z vidika stroškov, saj je poleg uspešne spremembe pomembno tudi, da je le-ta finančno ugodna za podjetje. Implementacija nove rešitve predstavlja za podjetje nedvomno velik izziv, na katerega mora biti dobro pripravljeno. Da se pri upravljanju z novo rešitvijo izognejo nepotrebnim nevšečnostim, kot npr. počasnost in nepripravljenost zaposlenih, mora vodstvo z uvedbo seznaniti zaposlene že pred začetkom projekta. Uspešnost projekta uvedbe pa še ne pomeni, da je delo opravljeno in da so pozitivni rezultati zagotovljeni, ampak je potrebno znati z novo programsko opremo tudi pravilno upravljati in izkoristiti vse tiste atribute, ki jih s prejšnjo sploh ni bilo mogoče ali pa njeno delovanje ni bilo pravilno. Tako sta za uspešnost poslovanja potrebni dve stvari, in sicer, sistem je potrebno dobro integrirati in izrabiti je potrebno vse možne kapacitete vpeljane ERP-rešitve.
Keywords: ERP-rešitev, izbira, uvedba, celovite informacijske rešitve, mala podjetja, Pantheon, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha, hitra strategija.
Published: 23.10.2017; Views: 599; Downloads: 81
.pdf Full text (2,24 MB)

5.
VPLIV DEJAVNIKOV POSLOVNEGA MODELA PONUDNIKA NA UVEDBO RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
Kristina Bogataj Habjan, 2014, dissertation

Abstract: Disertacija obravnava povezanost dejavnikov poslovnega modela ponudnika z uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah in vpliv dejavnikov na sprejetje odločitve o uvedbi tovrstnih storitev. Predstavljeni raziskovalni model izhaja iz teoretičnih opredelitev dejavnikov poslovnega modela po Osterwalderju, dejavnikov poslovnega modela, opredeljenih v okviru projekta E-Factors, ter dejavnikov, opredeljenih na osnovi razgovora s strokovnjaki oziroma predstavniki ponudnikov storitev računalništva v oblaku. S predstavljenim raziskovalnim modelom 40 dejavnikov združujemo v naslednje skupine: Zmožnost ponudnika za zagotavljanje storitve, Vrednost storitve, Upravljanje odnosov s strankami, Prihodkovni model ponudnika in Stroški. V raziskavi je sodelovalo 80 družb iz Slovenije. Anketiranje se je izvajalo od 18. septembra do 10. oktobra 2012. Ugotovljeno je bilo, da statistično značilnih vplivov obravnavanih dejavnikov oziroma skupin dejavnikov na uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah ni možno potrditi. Čeprav njihovega vpliva na uvedbo storitev računalništva v oblaku statistično ni bilo možno potrditi s 95 % oziroma 90 % zanesljivostjo, so rezultati statistične analize potrdili, da: - Na uvedbo storitve Programska rešitev kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,493). - Na uvedbo storitve Platforma kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,610). - Na uvedbo storitve Infrastruktura kot storitev še najpomembneje vplivata (pozitiven vpliv) skupini dejavnikov Usmerjenost storitve glede na ciljne stranke (smerni koeficient: 0,901) in Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,576). Prav tako so bile ugotovljene zmerne oziroma močne povezave med samimi skupinami dejavnikov poslovnega modela ponudnika računalništva v oblaku. Smeri povezanosti teh povezav so pozitivne.
Keywords: - uvedba storitev računalništva v oblaku, dejavniki poslovnega modela, programska rešitev kot storitev, platforma kot storitev, infrastruktura kot storitev.
Published: 24.06.2014; Views: 2128; Downloads: 209
.pdf Full text (3,47 MB)

6.
UPORABA KADROVSKO INFORMACIJSKEGA SISTEMA NA PRIMERU PODJETJA DOM DANICE VOGRINEC MARIBOR
Valentina Kresnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo predstavili kadrovsko funkcijo, ki je bistven del kadrovsko informacijskega sistema. Kadrovska dejavnost se informacijski tehnologiji ne more izogniti. Njen cilj je čim kakovostnejši način zbiranja ter obdelave potrebnih informacij za odločanje. Podjetja se lahko odločijo za uvedbo posameznega modula ali ERP rešitev v podjetje. V nadaljevanju diplomskega seminarja smo predstavili rešitev Ris4i, ki jo uporabljajo v Domu Danice Vogrinec Maribor. Rešitev smo predstavili in opisali njeno uporabnost v javnem zavodu. Zaposlenim v Domu Danice Vogrinec smo razdelili vprašalnike, s katerimi smo preverili, ali so zaposleni zadovoljni z rešitvijo Ris4i. Rezultate smo podrobneje razložili in ugotovili, da so zaposleni zadovoljni z uporabo rešitve Ris4i.
Keywords: kadrovska funkcija, kadrovsko informacijski sistem, uvedba ERP rešitev, rešitev Ris4i.
Published: 19.11.2013; Views: 1116; Downloads: 135
.pdf Full text (1,63 MB)

7.
MANAGEMENT PROJEKTOV UVAJANJ POSLOVNIH INFORMACIJSKIH REŠITEV CRM
Luka Prah, 2013, master's thesis

Abstract: Projektni management je apliciranje znanja, veščin, orodji in tehnik na aktivnosti projekta, da dosežemo ali presežemo potrebe in pričakovanja interesne skupine. Projektni managerjem ni cilj samo doseganje specifičnega časa, stroškov in kvalitete projekta, temveč tudi organiziranje celotnega procesa, da le ta dosega pričakovanja ljudi, ki so vključeni v projekt ali le ta vpliva na njih. Projekt je dejansko začasno prizadevanje kreacije edinstvenega produkta ali storitve, ki poteka zunaj vsakodnevnih operacij. Preden začnemo s projektom je bistvenega pomena, da razumemo življenjski cikel projekta. Življenjski cikel je pravzaprav izraz za stvari, ki se ustvarijo imajo svoj življenjski čas in izginejo. Na srečo projektnih managerjev projekti ne trajajo večno. Vsi projekti gredo skozi logičen proces aktivnosti ne glede na to ali gre za gradbeni, proizvodni ali projekt informacijske tehnologije, vse do zaključka projekta. Skozi razvoj projektnega managementa se je pojavilo veliko različnih metodologij za izpeljavo projektov. Metodologije se razlikujejo po področjih v industriji, kljub temu pa je večino bolj znanih metodologij mogoče aplicirati na večino industrij. Med pomembnejše metodologije oziroma tiste, ki se pogosto pojavljajo v praksi lahko štejemo PRINCE, PRINCE2, PMBoK, metodo kritičnih poti, tradicionalni pristop, ASAP in Microsoft Sure Step. Pri uvedbah projektov IT rešitev CRM je prav tako močan vpliv tradicionalnih metodologij, katere pa so podjetja, ki so razvila programske rešitve CRM, začinila s svojimi metodologijami. S tem se seveda pridobi na učinkovitosti in hitrosti, prav tako pa so specifične potrebe programskih rešitev zahtevale tudi prilagoditve pri načinu uvajanja le teh. Tako so posledično tradicionalne metodologije projektnega vodenja bile nadgrajene in prilagojene hitremu razvoju ter specifičnim potrebam določenih projektov. Kot rezultat hitrega razvoja in neprestanih sprememb tehnologij so projekti uvedb informacijskih rešitev, kot so informacijske rešitve CRM, še toliko bolj zahtevni. Pri teh projektih se srečujemo specifičnimi zahtevami, kot so odpor do nove tehnologije, drugačnimi pogledi in željami IT oddelkov, hitro spreminjajočo programsko opremo in težje merljivimi prednostnimi, ki izhajajo iz uvedb takšnih rešitev. Posledično moramo biti pri takšnih projektih še bolj odzivni in natančni. Dobro načrtovanje, odlična komunikacija, dosledno izvajanje nalog, primerni projektni partnerji, trdo delo ter fleksibilno in razumevajoče vodstvo so formula do uspeha pri takšnih projektih.
Keywords: Projektni management, Management odnosov s strankami, CRM, PRINCE 2, ASAP, Microsoft Sure Step, Projekt, Uvedba CRM rešitev, Železni trikotnik, Metodologije projektnega managementa, Vloge na projektih.
Published: 18.10.2013; Views: 1574; Downloads: 233
.pdf Full text (1,25 MB)

8.
PROJEKT UVAJANJA CRM REŠITVE V PODJETJE
Natalija Vinšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca je vsak dan večja in podjetja iščejo različne načine kako dobiti svoje mesto na trgu. To vodi v dejstvo, da želijo podjetja v današnjih dneh vedeti vse o svojih strankah in njihovih potrebah. Če strankam ne ponudimo kaj zanimivega, bodo odšli h konkurenci. CRM rešitve so programi, ki nam omogočajo, da shranimo velike količine pridobljenih podatkov o naših strankah. Če želimo imeti CRM rešitev, jo moramo najprej uvesti v podjetje. Toda, pred tem je potrebno poznati nekaj opredelitev o sami CRM rešitvi in kako nam lahko pomaga pri našem poslovanju, posebej pri prodaji, trženju, servisu in podpori. Na žalost je veliko projektov uvedbe neuspešnih. To je zaradi prepričanja podjetja, da je dovolj, če pokličemo uvajalca in mu prepustimo delo. Vendar moramo prispevati svoj del tudi mi. Najprej moramo spremeniti poslovne procese, da bodo ustrezali novi CRM rešitvi, nato prepričati zaposlene, zakaj je nova CRM rešitev boljša. Prepričati se moramo, da je dovolj vključen tudi menedžment in so tudi oni seznanjeni s podrobnostmi uvedbe. To so le nekateri dejavniki, ki nam pomagajo k uspešni uvedbi. Za učinkovitejše uvajanje je veliko ponudnikov CRM rešitev razvilo svoje metodologije za uvajanje le-teh. Te metodologije se lahko uporabijo kot okvir za uvedbo vsake nove CRM rešitve in pomagajo zmanjšati možnost neuspešne uvedbe.
Keywords: CRM, CRM rešitev, upravljanje odnosov s strankami, prodaja, trženje, servis in podpora, stranke, metodologija uvajanja, uvedba CRM, Maximizer CRM, Sure Step, Catalyst, ASAP metodologija.
Published: 17.12.2012; Views: 2547; Downloads: 344
.pdf Full text (903,50 KB)

9.
UVAJANJE INFORMACIJSKEGA SISTEMA MICROSOFT DYNAMICS NAV V PODJETJU ''X''
Anja Mauer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kakšen program bo podjetje uvedlo, je v veliki meri odvisno od vodilnih oseb v podjetju, nekaj vpliva pa imata sigurno tudi cena in čas, ki ju ima podjetje na voljo za uvedbo. Pomembno je, da podjetje pravočasno ugotovi, kdaj je čas za nov informacijski sistem. Če ima podjetje informacijski sistem, ki ni med najnovejšimi, ga lahko konkurenca namreč prehiti. Tudi če podjetje nato zamenja svoj informacijski sistem in uvede novejšega, lahko traja, da bo spet postalo konkurenčno. Če pa podjetje pravi čas zamenja svoj informacijski sistem in uvede novejšega, ostane konkurenčno na trgu. Pri vsaki spremembi oz. uvedbi informacijskega sistema je pomembno, da se zaposleni čim prej navadijo na nov program. Sodelovati morajo na izobraževanjih, spoznavati nov program, tako da na koncu prestop na nov program ne bo tako težaven. Vendar pa se morajo pri tem zavedati, da bo trajalo nekaj časa, preden bodo program obvladali v tolikšni meri, kot so starega.
Keywords: MS Dynamics NAV, ERP-rešitve, uvedba MS Dynamics NAV, podjetje ''X'', uvedba MS Dynamics NAV v podjetju ''X'', informacijski sistem, uvedba ERP-rešitev
Published: 20.11.2012; Views: 1277; Downloads: 105
.pdf Full text (645,19 KB)

10.
UVAJANJE CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV V MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA
Primož Kohek, 2011, final seminar paper

Abstract: Uvedba ERP rešitve spada med najbolj stresne, tvegane dogodke v podjetju, saj posledično zahteva spremembe v samem poslovanju. Če se podjetja ne prilagodijo, stroški uvajanja narastejo. Uvedba ERP mora biti izredno premišljen, načrtovan projekt. Potrebno je imeti izdelano projektno taktiko in samo vodenje mora biti premišljeno in s pravo oblikovano skupino izkušenih ljudi. ERP se načrtuje dolgoročno z različnimi pristopi. Vodstvo podjetja se mora popolnoma vključiti v sam proces integracije v vseh fazah in podfazah uvedbe, saj le tako pride do uspešne uvedbe ERP rešitve, ki prinaša konkurenčno prednost pred drugimi.
Keywords: ERP rešitev, uvedba, pristopi k uvajanju ERP, faze uvajanja, stroški uvajanja, trajanje, kritični dejavniki uspeha
Published: 28.11.2011; Views: 2308; Downloads: 240
.pdf Full text (916,05 KB)

Search done in 0.39 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica