| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 87
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
Vpeljava črtne kode v iSYSTEM Labs d.o.o.
Jure Cirar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje postopek izbire črtne kode, tiskalnika črtnih kod, čitalcev črtnih kod in vpeljavo črtne kode v proizvodno bazo podatkov v podjetju iSYSTEM Labs d.o.o. V diplomskem delu so predstavljeni obstoječi način izvajanja proizvodnih postopkov in prenova z izbrano strojno opremo ter nadgradnja obstoječe podatkovne baze. Pri izdelavi diplomskega dela smo se osredotočili na to, da bo vpeljava črtne kode zmanjšala možnost napak pri delu ter omogočala lažje in hitrejše iskanje materiala in izdelkov v proizvodni bazi podatkov. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan postopek izbire tipa črtne kode in ostale strojne opreme za uporabo črtne kode. Praktični del diplomskega dela predstavlja opis prenovljenih procesov.
Keywords: prenova procesa, uvedba črtne kode, črtna koda, delovni proces, čitalnik črtne kode, tiskalnik črtne kode, informacijska podpora
Published: 05.05.2021; Views: 94; Downloads: 12
.pdf Full text (3,16 MB)

2.
Projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja v organizaciji za izobraževanje odraslih
Špela Dominko, 2020, master's thesis

Abstract: Težnja po novem znanju, ogromna količina podatkov, njihova selekcija, tehnološki razvoj in prihodnost poklicev ter pričakovanja udeležencev, ki se želijo učiti kadar koli in kjer koli so ključni dejavniki razvoja e-izobraževanja, ki se skladno s pričakovanji digitane družbe v zadnjem desetletju zelo razvija. Digitalizacija učnih procesov se stopnjuje in izobraževalne organizacije se zaradi pozitivnih učinkov vse pogosteje odločajo za vpeljavo e-izobraževanja. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna izhodišča e-izobraževanja, njegove prednosti in slabosti. Predstavljene so ključne značilnosti e-izobraževanja, njegov razvoj skozi zgodovino, oblike e-izobraževanja in trende, h katerim se nagiba razvoj. V nadaljevanju dela je predstavljena informacijsko podpora za izvedbo e-izobraževanja, bistveni informacijski sistememi, ki podpirajo posamezne aktivnosti in področja e-izobraževanja in sistemi za upravljanje učenja, ki organizacijam predstavljajo celovito rešitev, ki podpira e-izobraževanje. Predstavljen je razvoj orodij za podporo e-izobraževanju, njihove ključne značilnosti in izpostavljenih nekaj najbolj priljubljenih ponudnikov rešitev. V četrtem poglavju se osredotočamo na proces vpeljave e-učenja s poudarkom na uvedbi sistema za upravljanje učenja, začenši z načrtovanjem, analizo zahtev in potreb. Tekom procesa izbire so naštete in predstavljene posamezne aktivnosti izbire in postopek določanja kriterijev za izbiro najprimernejše rešitve. Sama uvedba je ovrednotena tudi iz ekonomskega vidika, kjer smo izpostavili kključni stroški povezani z vpeljavo in najpogosteje uporabljeni finančne modeli e-izobraževanja. Na koncu poglavlja so predstavljeni ključni dejavniki uspeha uvedbe e-izobraževanja. V praktičnem delu je predstavljen projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja na praktičnem primeru v organizaciji za izobraževanje odraslih. Ta sledi standardnemu postopku, ki smo ga spoznali v praktičnem delu, vključno s spoznavanjem okolja organizacije, tržno analizo ponudnikov e-izobraževanja za odrasle, izvedenim postopkom izbire najprimernejše rešitve in njenim testiranjem. Za konec je podanih še nekaj predlogov za nadaljne aktivnosti povezane z vpeljavo e-izobraževanja.
Keywords: e-izobraževanje, uvedba informacijskih rešitev, sistemi za upravljanje učenja, izbira sistema za upravljanje učenja, informacijska podpora e-izobraževanju
Published: 03.02.2021; Views: 133; Downloads: 20
.pdf Full text (1,73 MB)

3.
Uporaba erp sistema v podjetju 'x'
Daris Ćurić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: ERP sistem je programska oprema, ki se uporablja v organizacijah za spremljanje in vodenje različnih poslovnih procesov, ki v podjetju potekajo. Ta programska oprema podjetjem lahko pomaga pri zniževanju stroškov, ustvarjanju dodatne vrednosti in povečevanju uspešnosti in učinkovitosti podjetja. ERP sistemi se uporabljajo za avtomatizacijo poslovnih procesov in njihovo medsebojno integracijo. Za uspešno uvedbo in uporabo ERP sistemov, morajo podjetja premagati in obvladati številne izzive in ovire. Izzivi in ovire segajo od tistih, ki se pojavljajo znotraj podjetja do tistih, ki se pojavljajo v okolju podjetja. Poleg tega, obstajajo še številni dejavniki, ki vplivajo na uspešno uvedbo in uporabo ERP sistema, kot so npr. koraki, ki jim je treba slediti ali izbira pristopa k uvajanju ERP sistema. V prvem delu diplomskega projekta smo najprej predstavili definicije ERP sistemov, različnih avtorjev in predstavili smo sisteme, ki so predhodili nastanku ERP sistemov. V tem delu smo tudi ERP sisteme razdelili na tradicionalne in oblačne in smo vsako vrsto posebej opisali. Navedli smo nekatere razloge, zakaj naj bi podjetja potrebovala ERP sisteme, povezali ERP sisteme z e-poslovanjem, proučili smo največje ponudnike ERP sistemov in opisali osnovne module ERP sistemov. Potem smo se osredotočili na postopek uvedbe ERP sistema v podjetje ter smo opisali korake, ki jim je treba slediti pri uvedbi in pristope, ki jim lahko sledimo. Predstavili smo tudi področja, kjer se pojavlja največ stroškov pri uvedbi in izzive, ki se pojavljajo pri uvedbi. Namen drugega dela ali praktičnega dela diplomskega projekta je bil prikazati kako Podjetje X, proizvodno podjetje, katerega glavna dejavnost je proizvodnja čokolade, uporablja ERP sistem Microsoft Dynamics NAV za vodenje in spremljanje poslovanja. Predstavili smo 4 glavne poslovne procese v Podjetju X in sicer: proizvodnja, nabava, prodaja in finance. Nato smo navedene procese povezali z ERP sistemom Microsoft Dynamics NAV in pokazali smo kako lahko podjetje uporablja vsak modul.
Keywords: ERP sistemi, Dynamics NAV, uvedba ERP, uporaba ERP
Published: 23.11.2020; Views: 169; Downloads: 50
.pdf Full text (1,81 MB)

4.
Uvedba nove CRM rešitve na primeru podjetja X
Anže Gavez, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja so že v preteklosti spoznala, da so za njihov uspeh na trgu ključnega pomena zadovoljne stranke. Začela so iskati načine, kako pridobiti nove stranke, kako ustreči njihovim željam in kako jih obdržati. Z razvojem rešitev za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management – CRM), so se jim podjetja približala kot še nikoli poprej. Če pred leti uporaba CRM rešitev v podjetjih za njihov obstoj še ni bila potrebna, pa so hitre spremembe v poslovanju, vedno večje zahteve strank in konkurenčni pritiski podjetja prisilili v uporabo različnih informacijskih rešitev, med katere spadajo tudi CRM rešitve. Postopek izbire in uvedbe CRM rešitev je vse prej kot enostaven proces. Na trgu je iz leta v leto večja izbira ponudnikov, ki ponujajo CRM rešitve, ki so primerne za različna podjetja. Za podjetje je pomembno, da izbere tako CRM rešitev, ki bo zadovoljila potrebe strank in njihove zahteve ter rešila morebitne težave v poslovanju. Pri uvajanju se mora podjetje kot celota posvetiti uvedbi CRM rešitve, kajti v nasprotnem primeru projekt ne bo izveden v predvidenem času, s predvidenimi stroški, ali v predvidenem obsegu ali pa sploh ne bo izveden. V diplomskem delu bomo v uvodu predstavili osnovno problematiko, cilje, namen in hipoteze diplomskega dela. V drugem poglavju bomo teoretično predstavili osnovna izhodišča upravljanja odnosa s strankami. To teorijo bomo nato aplicirali na CRM rešitve in predstavili pomen CRM rešitev za podjetja. Nato bomo predstavili arhitekturo CRM rešitev ter opisali proces izbire in uvedbe CRM rešitev. V tretjem poglavju bomo opisali izbrano podjetje in analizirali trenutno stanje CRM rešitve v tem podjetju. Nato bomo med seboj primerjali štiri ponudnike CRM rešitev. Glede na zbrane informacije in glede na pomembnost določenih dejavnikov za izbrano podjetje bomo nato ocenili smotrnost uvedbe določene CRM rešitve za izbrano podjetje.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM rešitve, stranke, izbira CRM rešitev, uvedba CRM rešitev, arhitektura CRM rešitev
Published: 23.11.2020; Views: 203; Downloads: 69
.pdf Full text (1,27 MB)

5.
Kritični dejavniki uvedbe erp rešitve na primeru podjetja X
Bernarda Žitek, 2020, master's thesis

Abstract: Vse hitrejši tehnološki razvoj in globalizacija nas postavlja pred vedno nove izzive in priložnosti. Podjetja pri svojem poslovanju poskušajo trend rasti in razvoja dohajati, kar jih pripelje do iskanja novih poti in trgov, izboljševanju konkurenčnosti, proizvodnje, prodaje ipd. Da lahko vse to dosegajo pa so skorajda nujno potrebne spremembe in prilagoditve poslovanja podjetja. Dejstvo je, da se podjetja morajo prilagoditi zahtevam, če želijo preživeti. Za dober položaj na trgu pa morajo biti pri tem zelo hitra in učinkovita, saj jim to prinaša prednost pred konkurenco. Celovite informacijske rešitve (ERP) imajo zelo velik vpliv na uspešnost poslovanja podjetja, seveda pa je pri tem ključnega pomena, da so le-te uspešno uvedene in da podjetje v čim večji meri izkorišča njihov potencial. Ker ERP - rešitve za podjetje predstavljajo velik strošek in tveganje, saj gre za zelo velik in zahteven projekt, veliko podjetij pri svojem poslovanju še vedno uporablja več različnih sistemov, ki med sabo niso kompatibilni. V magistrski nalogi smo podrobneje predstavili kateri so tisti kritični dejavniki uspešnosti uvedbe, ki jih je pametno poznati, da jih lahko pred ali med uvedbo pravočasno odkrijemo in se tako izognemo tveganju. Seveda pa to ni edino, na kar je potrebno paziti pri uvedbi ERP rešitve. Pogledali smo si tudi življenjski cikel ERP rešitve, ki nas popelje čez štiri faze. Osredotočili smo se na fazo uvedbe, saj uvedba ERP rešitve predstavlja osrednji del magistrske naloge. Na koncu smo vse skupaj podkrepili še s praktičnim primerom, kjer projekt uvedbe predstavimo na primeru podjetja X. Poslovni učinki, ki jih podjetju prinaša ERP rešitev prinaša so izjemni in s tem smo samo še podkrepili ugotovljeno v teoretičnem delu. Cilj magistrske naloge je predstaviti vpliv ERP rešitve na poslovanje podjetja, pomembnost poznavanja kritičnih dejavnikov uvedbe, potek projekta uvedbe ERP rešitve in predstavitev poslovnih učinkov, ki jih le-ta prinaša.
Keywords: ERP – rešitev, kritični dejavniki uspeha, življenjski cikel ERP - rešitev, uvedba ERP – rešitve
Published: 25.08.2020; Views: 206; Downloads: 56
.pdf Full text (1,68 MB)

6.
Poslovni potenciali/vidiki uporabe pripomočka workflow management podjetja buyitc
Nadja Želj, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se podrobneje lotili poslovnih procesov. Vse od opredelitve, do osnovnih korakov, oziroma osnovnih sestavin, ki jih mora imeti vsak uspešen poslovni proces. Opisali smo življenjski krog poslovnega procesa in delovanje omenjenih procesov. Nato smo se lotili različnih tipov poslovnih procesov oziroma kot jim na kratko rečemo BPM (ang. Business process management). Pogledali smo tudi rešitve, orodja, ki so na trgu za poslovne procese, omenili nekatere primere in izpostavili njihove prednosti oziroma pomanjkljivosti. Po podrobnejši predstavitvi BPM, smo se lotili še njegove vpeljave in/ali prenove poslovnega sistema. Pregledali bomo kako se zadeve uspešno vpelje v konkretno podjetje oziroma kako se uspešno prenovi. Prav tako smo predstavili konkretne razlike med BPM in BPR (angl. Business process reengineering), ter izpostavili ključne prednosti in slabosti. Po dobrem poznavanju celotnih BPMS (ang. Business process system), smo prikazali še nekaj trendov in smer razvoja. V drugem delu smo se na podlagi predhodne teorije lotili analize BPMS rešitve podjetja BuyITC, ki se imenuje Workflow managament. Izpostavili smo prednosti in slabosti rešitve in predlagali morebitne izboljšave.
Keywords: BPM, uvedba BPM, BPMS, BPR, workflow management, BuyITC, življenjski cikel BPMS, delovni tok.
Published: 18.08.2020; Views: 274; Downloads: 22
.pdf Full text (3,72 MB)

7.
Informacijske strategije uvajanja družabnih omrežij
Teja Pondelak, 2020, master's thesis

Abstract: Dandanes je izredno pomembna vloga družabnih omrežij, saj so pomembna predvsem z komunikacijskega vidika za posameznike kot tudi podjetja. Hiter tempo življenja omogoča vse bolj pogosto uporabo družabnih omrežij, predvsem Facebooka. Družabna omrežja so spletna mesta, kjer si lahko uporabniki ustvarijo svoj lasten profil, preko katerega si ustvarijo spletno identiteto. Prav tako se lahko med sabo povezujejo, ohranjajo stike s prijatelji in poslovnimi partnerji. Uporabniki med sabo izmenjujejo sporočila, nasvete, mnenja, izkušnje ipd. Družabna omrežja veljajo za najbolj popularno spletno aktivnost, saj privabljajo vedno več ljudi. Zanimivost le teh je ponudba različnih storitev, objava videoposnetkov, fotografij, komunikacija, pisanje objav in sporočil ter mnenja. Popularnost družabnih omrežij narašča ne le med mlajšo populacijo temveč tudi med starejšo, česar se zavedajo tudi podjetja. Podjetja preko družabnih omrežij oglašujejo brezplačno in dosežejo tako mlajšo kot starejšo populacijo. Kot smo že prej omenili, da je med najbolj priljubljenimi družabnimi omrežji Facebook, se tudi zadnje čase po lestvici priljubljenosti gibljejo tudi družabno omrežje Instagram, Twitter in LinkedIn. Dandanes je izredno pomembna vloga sodobne informacijske tehnologije, sploh za podjetja, ki želijo ohraniti konkurenčni položaj na trgu. Konkurenca je eden izmed pomembnih dejavnikov na trgu, ki mu podjetja morajo biti kos, če se želijo obdržati na trgu. Prav zaradi tega morajo slediti trendom, digitalizirati poslovne procese in se znati prilagajati. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. Prvi del smo bolj posvetili teoretičnim opredelitvam družabnih omrežij, se seznanili z vrstami družabnih omrežij ter raziskali prednosti in slabosti. Predstavili smo različne primere družabnih omrežij in se spoznali z varnostjo družabnih omrežij pred vdori hekerjev. Predstavili smo tudi uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in opredelili digitalizacijo poslovnih procesov kakor tudi celoten potek digitalizacije. Drugi del magistrske naloge smo namenili postopku uvedbe družabnih omrežij in na primeru podjetja X predstavili uvedbo družabnih omrežij. Najprej smo na kratko opisali podjetje X, opredelili zahteve podjetja, izbrali družabna omrežja in jih uvedli v podjetje. Prav tako smo po korakih predstavili celoten potek oglaševanja preko družabnega omrežja Facebook.
Keywords: Družabna omrežja, digitalizacija poslovnih procesov, uvajanje družabnih omrežij, uvedba družabnih omrežij na podjetju X.
Published: 18.08.2020; Views: 202; Downloads: 33
.pdf Full text (2,31 MB)

8.
Uvedba rfid tehnologije v podjetje Odelo Slovenija
Tril Špegel, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Zaradi trenda uvajanja digitalizacije in optimizacije logističnih procesov ter uvajanja novih tehnologij v podjetja, bomo v diplomskem delu predstavili RFID tehnologijo. To je tehnologija, ki omogoča podjetjem lažjo in bolj natančno sledljivost zalog, lažjo in hitrejšo identifikacijo izdelkov ter hitrejšo izmenjavo podatkov. V diplomskem delu smo opisali obstoječe stanje podjetja Odelo Slovenija, ter predstavili probleme ter rešitve, ki bi jih prinesla uvedba tehnologija RFID. Opisane probleme smo podkrepili s teoretičnim znanjem pridobljenim iz literature, od mentorja ter ostalih sodelavcev v analiziranem podjetju. Glavni cilj diplomskega dela je opisati celotno podjetje, tehnologijo RFID ter uvedbo tehnologije v RFID v podjetje Odelo Slovenija Opisali smo, na kakšen način bo delovala RFID tehnologija v podjetju ter na kaj je potrebno biti pozoren pri uvedbi RFID tehnologije.
Keywords: Logistika, RFID, Odelo Slovenija, prednosti tehnologije RFID, uvedba RFID tehnologije v proizvodnjo.
Published: 19.12.2019; Views: 373; Downloads: 66
.pdf Full text (1,70 MB)

9.
Kritični dejavniki uspeha pri uvajanju rešitve za upravljanje odnosov s strankami
Sabina Majcen, 2019, master's thesis

Abstract: Da pa bi CRM rešitev bila v podjetju uspešno uvedena, sprejeta in kasneje tudi uporabljena pa moramo paziti na kritične dejavnike uspeha, ki ji lahko opredelimo tudi kot nekakšne nujne aktivnosti v podjetju pri uvedbi rešitve CRM. V nalogi smo preučili teoretično ozadje CRM rešitve in kasneje izdelali tudi model skozi katerega smo preverili tudi pomembnost kritičnih dejavnikov uspeha glede na velikost podjetja, glede na način uvedbe CRM rešitve in glede na faze uvajanja CRM rešitve.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, kritični dejavniki uspeha, način uvedbe, velikost podjetja, uvedba rešitve CRM
Published: 25.11.2019; Views: 522; Downloads: 102
.pdf Full text (1,78 MB)

10.
Strategija razvoja novega izdelka v podjetju DH Fashion
Marina Hojnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Želje in potrebe odjemalcev, so nas pripeljale do te točke, da živimo v obdobju 'poplave' izdelkov. Ne glede na to, v katero področje izdelkov se zazremo, lahko opazimo ogromne količine podobnih, med seboj zelo konkurenčnih izdelkov. Življenjska doba izdelkov se krajša, potrebe in želje odjemalcev pa povečujejo, kar za podjetja vedno znova predstavlja poslovni izziv. Če hočejo podjetja obstati na trgu in hkrati ostati konkurenčna, se morajo konstantno razvijati in nadgrajevati, saj lahko le na tak način stopijo iz povprečja. Razvoj novih izdelkov je osnova za razvoj in uspeh podjetja. Če želimo, da je izdelek na trgu maksimalno učinkovit, kar pomeni, da je med odjemalci dobro sprejet, dobro prepoznan na trgu in podjetju prinaša dobiček, je potrebno skrbno in natančno izvesti vse stopnje procesa razvoja novega izdelka. Model procesa razvoja obsega osem stopenj razvoja, ki sem jih tudi analizirala v podjetju DH Fashion. DH Fashion je mikropodjetje, ki predstavlja blagovno znamko za unikatno in ročno izdelana oblačila, nakit in modne dodatke. Glavni cilj diplomskega projekta je bil opredeliti in razčleniti stopnje procesa razvoja novega izdelka s teoretičnega vidika in jih kasneje primerjati z razvojem izdelka v izbranem podjetju. Na podlagi dobljenih podatkov sem raziskala, ali podjetje DH Fashion uporablja za razvoj izdelka vse stopnje procesa razvoj novih izdelkov. Na podlagi dobljenih podatkov sem ugotovila, da podjetje DH Fashion za razvoj novih izdelkov ne uporablja vseh faz procesa razvoja izdelka, vendar kljub temu deluje zelo uspešno in se neprestano razvija. Iz rezultatov diplomskega projekta lahko sklepam, da za uspešnost razvoja izdelka ni potrebno izvesti vseh stopenj procesa razvoja izdelka. Sklepam, da na razlog, zakaj podjetje ne uporablja vseh stopenj razvoja, vplivajo različni kriteriji, kot so recimo način prodaje, segment izdelkov, stopnja konkurence, ciljne skupine itd.
Keywords: izdelek, nov izdelek, razvoj izdelka in uvedba na trg, unikatnost, DH Fashion.
Published: 04.07.2019; Views: 538; Downloads: 104
.pdf Full text (1,02 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica