| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA PRI UVEDBI STORITVE TUŠMOBIL
Aneta Tuš, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Eno od štirih temeljnih prvin trženjskega spleta podjetja je marketinško komuniciranje. Če želi tržnik sporočiti ciljnim odjemalcem, da obstaja nek izdelek, mora obvladati oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi in osebno prodajo. Z marketinškim komuniciranjem se prenašajo informacije in značilnosti nekega izdelka ali storitve k porabniku, da bi se le-ta lažje odločil za nakup. Da bi bilo komuniciranje uspešno mora biti sporočilo zanimivo za porabnika. Izdelek ali storitev, ki ga podjetje ponuja mora porabnika pritegniti in vzbuditi potrebo po njem. Za proces, ki poteka od vira do cilja in iz prejemnika izvabi želeni odgovor oziroma reakcijo, lahko trdimo, da je uspešen. Model poudarja ključne dejavnike za učinkovito komunikacijo. Oddajnik mora vedeti, katerega naslovnika želi doseči. Pri kodiranju sporočila upošteva kako ciljno občinstvo dekodira sporočila. Komunikacijski kanal mora izbrati tako, da bo z njim dosegel ciljno občinstvo. Omogočiti mora tudi povratno zvezo, da bo lahko sprejemal odzive občinstva na svoja sporočila (Kotler 1996, 597). Marketinško komuniciranje v Tušmobilu je bilo pri uvedbi storitve dobro opravljeno. Ciljna skupina je bila dosežena, kar kažejo tudi rezultati. Z zanimivimi kreativami in previdno izbranimi instrumenti marketinškega komuniciranja so dosegli veliko število ljudi in dober image podjetja. Za tega se trudijo še danes. Ampak zaradi konkurence in kakšne slabe objave glede omrežja včasih podoba podjetja nekoliko pade. Kar se tiče drugih storitev podjetje nima težav. Vse tehnične težave se vsak dan sproti odpravljajo, ponujati poskušajo čim sodobnejše in kvalitetnejše storitve. Večji poudarek je podjetje dalo na neosebne komunikacijske kanale. Gre za tiskane oglase v revijah, časopisih, vloženke, billboard plakate, TV oglase, radijske oglase, letake Tuš, internet, WC oglase, plakate v trgovinah Tuš (nad blagajnami), telope v kino dvoranah pred predstavami … . Za pospeševanje prodaje uporablja podjetje Tušmobil paketno ponudbo in telefonski aparat za 1€, prodajo predplačniških paketov v trgovinah Tuš ter pomembno sodelovanje s trgovinami Tuš preko programa Zbirajmo minute. Ta je namenjen članom Tuš kluba, ki je eden izmed največjih programov zvestobe v Sloveniji. Novi cilji za leto 2009 so že zastavljeni in kot zaposlena v Tušmobilu si želim, da bi jih tudi dosegli.
Keywords: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, komunikacijski kanali, marketinški cilji, uvajanje storitve Tušmobil.
Published: 19.06.2009; Views: 2938; Downloads: 577
.pdf Full text (1,19 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica