| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 48
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
IZGRADNJA START-UPA PO METODOLOGIJI VITKEGA PODJETJA
Klemen Tominšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem se osredotočil predvsem na metodologijo ustanavljanja podjetja. Večji del diplomskega seminarja sem namenil predstavitvi trenutno obstoječe metode ustanavljanja podjetja, ki je namenjena predvsem dinamičnim podjetjem, ki se hitro in odločno pojavijo na trgu. Že v začetku namenijo večino časa raziskavam trga in ljudem kot bodočim strankam. Ta metodologija se razlikuje od ostalih v nenehnem ponavljanju in potrjevanju strank ter vračanju na začetek razvijanj ideje. Rdečo nit diplomske naloge sem razvijal po povzemanju knjige The Startup owner's manual ameriških avtorjev S. Blanka in B. Dorfa, ki zagovarjata metodo vitkega (ang. lean) ustanavljanja podjetij – tako za fizične izdelke kot za storitve ali spletne aplikacije, programe, socialna omrežja itd. V nalogi sem poskušal prikazati nekaj osnovnih pojmov in korakov pri uporabi »lean« metode. Tako sem nalogo razdelil na tri večja poglavja. Predstavil sem tudi dva primera podjetij in kako uspešno vstopiti na trg ter pridobiti začetne kupce.
Keywords: metodologija, ustanavljanje podjetja, »lean start-up«, vitko podjetje.
Published in DKUM: 03.08.2015; Views: 2319; Downloads: 333
.pdf Full text (1,23 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica