| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izzivi komuniciranja v organizacijah
Patrik Berčič, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Uspešna komunikacija in spretnost v medsebojnih odnosih je gradnik in kritičen dejavnik za obstoj in razvoj uspešnih organizacij. Komunikacija je proces posredovanja informacij in je sestavni del našega vsakdanjega življenja. Za človeka je najzahtevnejša dejavnost, saj je vanjo vključeno celotno telo kot tudi umski in čustveni potencial. Lahko tudi rečemo, da je naš obstoj odvisen od dobro razvite komunikacije. Pod pojem komunikacija ne sodi zgolj pogovor s sodelavci, temveč vanj sodijo kakršnikoli pogovori oz. izmenjava informacij v podjetju in poslušanje, saj je le-to pomembna sestavina uspešne komunikacije. V prvem delu diplomske naloge smo opredelili komunikacijo ter proces in vrste komuniciranja ter ovire, na katere lahko v procesu komunikacije naletimo. Kasneje smo se osredotočili na poslovno komuniciranje, katere vrste in načine poslovne komunikacije poznamo ter kakšni so njeni cilji in nameni. V empiričnem delu diplomske naloge pa smo pripravili raziskavo med zaposlenimi v organizacijah, ki so se med seboj razlikovale v njihovi velikosti in panogi, s katero se ukvarjajo. Ugotovili smo, da uporaba digitalnih komunikacijskih kanalov in dvosmerna komunikacija pozitivno vplivata na zadovoljstvo zaposlenih, zmanjšujeta konflikte in povečujeta produktivnost. Prav tako smo dobili potrjeno, da učinkovito obvladovanje konfliktov vodi k boljšemu delovnemu okolju. Poudarjena je tudi pomembnost prilagodljive in jasne komunikacije za grajenje dobrih medosebnih odnosov ter nemoteno delovanje organizacije.
Keywords: komunikacija, vrste komunikacije, uspešna komunikacija, uspešno vodenje. obvladovanje konfliktov.
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 80; Downloads: 10
.pdf Full text (1,39 MB)

2.
Reševanje konfliktov s poudarkom na mediaciji v zdravstveni negi
Ajda Stojnšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Komunikacija nas spremlja vedno in povsod. Je vir uspeha lahko pa tudi vzrok za neuspeh. Poznamo verbalno in neverbalno komunikacijo. V zdravstveni negi je zelo pomembno, da znamo primerno komunicirati in uporabljati veščine ustrezne komunikacije, saj le to vodi v dobre medosebne odnose in predstavlja učinkovit temelj za naše delo. Uporaba neustrezne komunikacije pa največkrat vodi v konfliktne situacije. Konflikti so neizogibni in se pojavljajo vsakodnevno, lahko tudi večkrat. Če k konfliktom pristopamo na konstruktiven način, dosegamo boljše rezultate in boljše odnose, kar je pomembno v zdravstveni negi. Eden iz med uspešnih načinov reševanja konfliktov v zdravstveni negi je mediacija. Je strukturiran način reševanja konfliktov s pomočjo tretje nevtralne osebe. Mirno reševanje konfliktov s pomočjo mediacije v zdravstveni negi vsekakor vpliva na boljše medosebne odnose, bolj varno in pa kakovostnejšo oskrbo pacientov kar je med drugim tudi nacionalni interes.
Keywords: komunikacija, zdravstvena nega, uspešna komunikacija, neuspešna komunikacija, konflikti, reševanje konfliktov, medsebojni odnosi, mediacija v zdravstveni negi.
Published in DKUM: 16.02.2016; Views: 1614; Downloads: 358
.pdf Full text (370,29 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica