1. Razvoj aplikacije za vodenje dogodkov z Oracle APEXAna Repas, 2024, undergraduate thesis Abstract: Zaključno delo dokumentira proces razvoja aplikacije za upravljanje dogodkov z uporabo orodja Oracle APEX. Zasnovan je bil model procesov za izobraževalno inštitucijo, ki vključuje vodenje različnih vrst dogodkov, kot so predavanja, vaje, govorilne ure in ostali sestanki Model podatkov obsega 15 tabel. Testni podatki so dejanski podatki za eno študijsko leto, imena študentov so izmišljena. Podatki spletnega urnika predavanj so bili zajeti s programom v Pythonu in obdelani v posebnem listu preglednice. Tudi ostali podatki so bili zajeti na spletnih straneh fakultete in preneseni v liste preglednice. V orodju Oracle APEX so razvite skripte za kreiranje in brisanje objektov kot so tabele in funkcije. Uvoz podatkov iz posameznih listov preglednice v Oracle APEX je podrobno dokumentiran. V aplikaciji so razvita poročila in obrazci, ki omogočajo specifična opravila vodstvu, pedagogom, planski službi in študentom. Vloge uporabnikov aplikacije določajo dostopne pravice do posameznih strani aplikacije. Spletna aplikacija deluje na vseh napravah in se odziva na velikost uporabnikovega zaslona. Razvito digitalno okolje lahko olajša in izboljša upravljanje dogodkov v izobraževalni ustanovi. Keywords: vodenje dogodkov, urnik, govorilne ure, Oracle APEX, razvoj aplikacije Published in DKUM: 04.10.2024; Views: 0; Downloads: 36
Full text (5,04 MB) |
2. Načrtovanje urnika dela zaposlenih v podjetju IKEA MariborViktor Kastel, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu izpostavljamo teoretična spoznanja o načrtovanju dela in delovnega časa zaposlenih, v drugem pa smo izvedli empirično raziskavo v podjetju IKEA. Problem vidimo v tem, kako učinkovito načrtovati delovni urnik zaposlenih, tako da so upoštevane potrebe podjetja ter želje in potrebe zaposlenih. Načrtovanje delovnega urnika je kompleksen proces, ki zahteva upoštevanje različnih dejavnikov, kot so zakonski predpisi, delovni pogoji ipd. Zaradi številnih omejitev je izziv najti optimalno rešitev, ki zadovoljuje vse vpletene strani. Načrtovanje delovnega
urnika mora zagotoviti ustrezno ravnotežje med delovnim časom in počitkom ter lahko pozitivno vpliva na zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih. V raziskavi smo ugotovili, da so se fleksibilnost in predvidljivost urnika izkazali kot ključni dejavniki, ki prispevajo k zadovoljstvu zaposlenih, ter da pristop upoštevanja razpoložljivih virov kaže na dobro upravljanje urnika zaposlenih in ustvarjanje ugodnega delovnega okolja. Živimo v času, v katerem so človeški viri v organizaciji najpomembnejši vidik in zadovoljni zaposleni konkurenčna prednost. Po drugi strani pa managerji, ki dobro poznajo svoje podrejene,
njihove želje in zasebno življenje, vedo, na kakšen način spodbujati in motivirati zaposlene pri delu ter jih na ta način ohranjati. Keywords: delovni čas, urnik dela, upravljanje časa, organizacija dela, človeški viri Published in DKUM: 15.09.2023; Views: 481; Downloads: 67
Full text (3,33 MB) |
3. Sistem upravljanja urnikovRok Pahor, 2022, master's thesis Abstract: V magistrskem delu smo se lotili optimizacije definiranja, vnosa in prikaza urnika na
fakulteti. Trenutni proces je sčasoma postal preveč kompleksen, hkrati pa ga je bilo treba
digitalizirati.
Z uporabo najnovejših orodij, trenutno dostopnih na trgu, smo proces prenesli iz papirja
v spletno aplikacijo, ki nam poleg hitrejšega vnosa in pregleda podatkov zagotavlja tudi
lažje dodelave procesa, s tem pa tudi varnejšo hrambo podatkov.
Uporabljena orodja so s strani skupnosti razvijalcev nenehno deležna izboljšav, kar bo
dolgoročno pozitivno vplivalo tudi na našo rešitev. Poleg omenjenega pa nam
poenostavitev celotnega procesa omogoča tudi lažji prenos znanja v obliki uvajanja
novih zaposlenih. Keywords: Urnik, fakulteta, informacijska podpora Published in DKUM: 01.02.2023; Views: 433; Downloads: 58
Full text (1,75 MB) |
4. Avtomatizacija priprave mesečnih poročil pedagogov iz spletnega urnikaLuka Mramor, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo opisuje razvoj programskega orodja za lažje izpolnjevanje mesečnih poročil o pedagoškem delu. Problem se nahaja v zamudnem postopku, ki ga zastavi izpolnjevanje teh poročil, saj mora vsak zaposleni zase sešteti ure predavanj ali vaj, ki jih je izvedel za posamezen predmet. Cilj je ustvariti program, ki to naredi namesto njih ter jim rezultate prikaže v obliki tabel ter nizov, v katerih so seštete opravljene ure. Dela smo se lotili z raziskovanjem, kateri programski jezik bi bil za ta problem najbolj uporaben, za tem pa s postopnimi nadgradnjami sistema, dokler ni bil zadovoljiv.
Ustvarili smo program, ki nam ponudi nabor vseh zaposlenih ter na podlagi vnesene iskalne besede ter meseca izpiše iskane podatke. Izpiše dve tabeli; eno za letno raven ter eno za mesečno raven, na koncu pa izpiše še nize, v katerih so navedeni opravljeni predmeti in seštete ure. Te se nato ročno vpišejo v poročilo, ki ga mora izpolniti vsak zaposlen sam. Program nam olajša samostojno seštevanje ur ter nam avtomatsko loči ure po kriterijih: način izvajanja, vrsta študija ter stopnja študija. Program je enostaven za uporabo ter izpiše uporabniku prijazne tabele, saj so zelo enostavne. Keywords: Python, avtomatizacija, urnik, poročilo Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 656; Downloads: 33
Full text (1,72 MB) This document has many files! More... |
5. Uporaba vizualnih urnikov v prilagojen programu za predšolske otrokeMonika Simonič, 2020, master's thesis Abstract: Otroci se naučijo živeti v mejah svojih motenj, a zato potrebujejo individualen načrt obravnave. Za uspešno delo je treba izbrati ustrezne pristope in metode dela. V teoretičnem delu je predstavljena tematika otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju. Poudarek je na strukturiranem poučevanju po metodi TEACCH, v okviru katere se osredotočamo na fizično ureditev prostora, sisteme aktivnosti, vizualno strukturirane naloge in strukturiranje časa (rutine in urniki). V empiričnem delu ugotavljamo vpliv vizualnih urnikov na prilagodljivost, izkazovanje tesnobnosti, razvoj socialnih veščin, komunikacije in samostojnosti otrok z različnimi vrstami ter stopnjami motenj, ovir oz. primanjkljajev, vključenih v prilagojen program za predšolske otroke na Centru za sluh in govor Maribor. Opazovani otroci so v osnovi imeli težave različnih stopenj na govorno-jezikovnem področju, hkrati pa pridružene še nekatere primanjkljaje, ovire oz. motnje (sum na motnje avtističnega spektra, motnje v duševnem razvoju, dolgotrajna bolezen, gibalna oviranost). Rezultati so pokazali, da je bila vpeljava vizualnih urnikov v oddelek prilagojenega programa za predšolske otroke učinkovita, saj so otroci v veliki večini napredovali na vseh petih opazovanih področjih. Keywords: otroci s posebnimi potrebami, prilagojen program za predšolske otroke, strukturirano poučevanje, vizualni urnik. Published in DKUM: 10.08.2020; Views: 1604; Downloads: 289
Full text (1,55 MB) |
6. Analiza procesov snovanja in vodenja projektov na primeru podjetja Ledinek Engineering d. o. o.Bernarda Kores, 2019, undergraduate thesis Abstract: Pri diplomski nalogi z naslovom Analiza procesov snovanja in vodenja projektov na primeru podjetja Ledinek Engineering d. o. o. sem se najprej osredotočila na to, kako snujemo in vodimo projekte (teorija), nato pa sem na podlagi informacij iz podjetja Ledinek Engineering d. o. o. pisala o samem podjetju, kako podjetje vodi projekte in osredotočila sem se na večji projekt, ki se je odvijal v podjetju pred kratkim.
Ker teorijo izvajanja projektov poznam, sem želela izvedeti, ali v podjetju izvajajo projekte na enak način, kako funkcionira projektna pisarna in kakšnih projektov se lotevajo ter kako pripravljajo terminski plan in poročila.
Namen naloge je spoznati procese snovanja vodenja projektov in delovanje projektnega tima v podjetju Ledinek Engineering d. o. o. in ugotoviti, kako se lotijo projektov, ali jih uspejo izvesti v zastavljenem času (ustrezno pripravljen terminski plan), kako se soočajo z nepredvidljivimi stroški in ali so res tako uspešni zaradi uspešno izvedenih projektov ter posledično prihodka ali so za tem kakšni drugi razlogi.
Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti in spoznati, kako se izvajajo projekti v podjetju in napisati sklep, kjer bodo predstavljena vsa moja spoznanja. V sklepu sem potrdila ali ovrgla zastavljene hipoteze in opredelila svoje mnenje. Keywords: Proces snovanja projekta, vodenje projektov, urnik, poročila, projektni tim. Published in DKUM: 18.09.2019; Views: 1005; Downloads: 143
Full text (2,36 MB) |
7. Spletna aplikacija za upravljanje urnikov izvajalcev pomoči na domuAndrej Miklavčič, 2017, bachelor thesis/paper Abstract: Storitev pomoč na domu omogoča starejšim in invalidnim osebam, da dobijo potrebno oskrbo doma. V Sloveniji obstaja čez 70 organizacij, ki takšno pomoč izvajajo in jo nudijo skupno preko 10000 uporabnikom. Po pogovorih z zaposlenimi, zadolženimi za urnik v eni od organizacij, ki izvajajo pomoč na domu, smo analizirali obstoječ proces ustvarjanja urnikov in zbrali osnovne zahteve za spletno aplikacijo, ki bi proces olajšala in skrajšala. Nato smo se lotili razvoja enostranske spletne aplikacije, pri čemer smo uporabili moderna orodja in spletne tehnologije. Rezultat je delujoč prototip, ki nudi enostavno ustvarjanje in urejanje dnevnih in tedenskih urnikov z možnostjo vnašanja in kopiranja sprememb. Vsebuje pregleden prikaz, ki uporabniku omogoča vizualen pregled nad časovnimi dimenzijami posameznih vnosov in celosten pogled nad urnikom. Pri razvoju smo uporabili ogrodje Feathers.js za izdelavo strežniškega dela v Javascript okolju Node.js, za uporabniški vmesnik pa programsko knjižnico Vue.js. Keywords: Javascript, Spletna aplikacija, Urnik, Pomoč na domu Published in DKUM: 26.09.2017; Views: 1415; Downloads: 121
Full text (2,01 MB) |
8. SPLETNA REŠITEV ZA ISKANJE TERMINOV IN LOKACIJ PREDAVANJBoštjan Koželj, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomi smo opisali uporabo MVC modela za razvoj spletne rešitve. Kratica MVC se nanaša na pojme podatkovni model, pogled in krmilnik, ki skupaj tvorijo strukturo spletne rešitve. Preučevali smo uporabo angularnega ogrodja, JavaScript skriptnega jezika, visoko tekstovnega označevalnega jezika in kaskadnih stilskih datotek. MVC model smo preizkusili na prototipni rešitvi urnika predavanj namenjene študentom in predavateljem. S spletno rešitvijo imajo študenti možnost iskanja lokacije predavanj znotraj izbranih časovnih intervalov. Za izbrani časovni interval lahko iščejo tudi naslove predavanj. Rešitev bo namenjena tudi predavateljem, ki s spletno rešitvijo lahko urejajo podatke o lastnih predavanjih. Predavatelji lahko tudi dodajajo morebitna obvestila povezana z njihovimi predavanji. Keywords: spletna rešitev, angular, mvc model, urnik, lokacija Published in DKUM: 11.10.2016; Views: 1104; Downloads: 87
Full text (1,35 MB) |
9. RAZVOJ SPLETNEGA URNIKA PREDAVATELJA FERIJernej Podčedenšek, 2013, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je opisan razvoj urnika za zaposlene na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, ki deluje na spletni strani Inštituta za elektroniko in telekomunikacije. V pričujočem diplomskem delu smo razširili funkcionalnost obstoječe programske rešitve. V samem začetku diplomskega dela je opisano kreiranje novega strežniškega dela in uporabniškega vmesnika na osnovi JavaScript programske knjižnice dhtmlxScheduler. Navedeni so postopki kreiranja podatkovne baze in uvoza podatkov o predavanjih in vajah iz obstoječega urnika fakultete ter razvoj funkcij za komunikacijo s podatkovno bazo. Prav tako je opisan razvoj uporabniškega vmesnika, kot tudi njegove lastnosti. Opisan je tudi razvoj uporabniških vmesnikov za pregled urnikov profesorjev in pregled urnikov skupin, ki je namenjen obiskovalcem spletne strani inštituta. Keywords: splet, spletni urnik, JavaScript, podatkovna baza Published in DKUM: 20.09.2013; Views: 2737; Downloads: 201
Full text (1,95 MB) |