| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 36
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
OPTIMIRANJE DOBAVNE VERIGE V PODJETJU B/S/H HIŠNI APARATI, D.O.O., NAZARJE
Romana Markelj, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavila optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretična izhodišča, ki se nanašajo na uvajanje t.i. vitke proizvodnje, metode za uvajanje vitke proizvodnje ter principe vitkih podjetij. Opisala in opredelila sem pojem upravljanje dobavne verige, vrste dobavnih verig, globalne dobavne verige, optimiranje dobavne verige, model integracije dobavne verige, ovire pri njihovi integraciji, ključne procese v njej ter opredelila bodoče trende in usmeritve na področju optimiranja dobavnih verig. V empiričnem delu sem predstavila podjetje B/S/H Hišni aparati, osnovne podatke o podjetju, kratek zgodovinski oris podjetja, proizvodni program ter politiko in strategijo podjetja. Praktični del diplomskega dela se nanaša na optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Ta del je pravzaprav raziskovalno delo, saj je bil projekt izveden pilotno in je predstavljal osnovo za izvedbo nadaljnjih projektov optimiranja dobavnih verig vseh dobaviteljev v žarišču. Pri projektu so sodelovali tudi zunanji strokovnjaki, ki so nas usmerjali pri izvajanju različnih analiz: mapa/zemljevid vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka. Izdelane analize so nam služile kot osnova za izdelavo akcijskega načrta, plana implementacije ter za dejansko implementacijo bodočega stanja. Zadnji korak optimiranja dobavne verige zajema kontrolno fazo, ki je namenjena prikazu in ovrednotenju rezultatov. Rezultati oz. koristi, ki izhajajo iz implementiranih izboljšav, se partnersko delijo med ključne udeležence dobavne verige.
Keywords: Upravljanje dobavne verige, vitka proizvodnja, mapa vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka, Toyotin proizvodni sistem, Just in Time, Jidoka (neodvisen, samoupraven, avtonomen), Kaizen (aktivnosti nenehnega izboljševanja), tok proizvodnje, Pull-System (material je "povlečen" na delovno mesto), Outsourcing (zunanje izvajanje dejavnosti), Lead Time (časovna perioda med prejemom naročila odjemalca in dobavo končnega proizvoda odjemalcu), MRP-Material Requirements Planning (p
Published: 25.05.2010; Views: 2999; Downloads: 474
.pdf Full text (1,43 MB)

8.
RAZVOJ, IZDELAVA IN UPRAVLJANJE Z VISOKO ZAHTEVNIMI IZDELKI NOVE GENERACIJE MOTORJEV V AVTOMOBILSKI INDUSTRIJI
Vladan Mladenović, 2010, master's thesis

Abstract: Poslovanje organizacije v tako konkurenčnem okolju kakor je avtomobilska industrija, je podvrženo zakonitostim in razmeram na trgu. Če organizacija želi ohraniti svoj položaj na trgu, na katerem sta stalnica spreminjanje pogojev in vse večja tržna konkurenca, mora vedno znova izboljševati svoje izdelke, procese in uvajati inovativne predloge za doseganje boljšega in cenovno konkurenčnejšega izdelka. Za uspešno poslovanje se mora organizacija približevati kupcu in zadovoljevati njegove potrebe, zato je glavna naloga sodobnih organizacij razviti izdelke in procese, ki so usmerjeni zahtevam kupca. Tudi najboljši procesni modeli s časom izgubijo svojo učinkovitost in jih je potrebno prilagoditi, nadgraditi ali celo spremeniti zaradi novih razmer na trgu. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in aplikativni del. Namen teoretičnega dela je proučiti razmere v panogi avtomobilske industrije in prikazati osnovne značilnosti in pogoje delovanja dobaviteljev sestavnih delov avtomobilov. Ker se avtomobilska industrija čedalje bolj nagiba k integraciji načrtovanja avtomobila z načrtovanjem proizvodnje in nabave že na stopnji iskanja novega koncepta modela, je namen dela proučiti vzroke in stopnje, ki jih mora preiti nov izdelek, preden se pojavi kot serijski izdelek dobavitelja sestavnega dela. V aplikativnem delu predstavljam model razvoja, izdelave in upravljanja tehnološko visoko zahtevnega izdelka, Ohišja ventila ECV (angleška kratica za Exhaust Control Valve), ki je sestavni del nove generacije dizelskih motorjev v avtomobilski industriji. Običajno je proces razvoja novih izdelkov daleč od idealnega. Prioritete projektov niso dorečene, na začetku se zanemarjajo pomembne aktivnosti, kot so podrobna raziskava trga in specifikacije izdelka, sam razvoj izdelka pa poteka preveč zaporedno. Razvojni inženirji se vse premalo vključujejo v proces izdelave izdelka, tehnologi so obremenjeni s serijsko proizvodnjo, proizvodnja se izogiba razvojnim aktivnostim, vodja projekta pa vse preveč časa izgublja v komunikaciji s prodajo ter povezovanjem sistemov. Biti drugačen, boljši v smislu tehnološke izvedbe izdelka, krajšanja pretočnih časov, v zagotavljanju kakovosti izdelka ter novega načina vodenja projekta so rezultat uspešno izpeljanega projekta, ki organizaciji odpira nove razvojne možnosti.
Keywords: avtomobilska industrija, razvoj izdelka, razvoj procesa, organizacija in upravljanje proizvodnje, računalniško podprta proizvodnja
Published: 06.12.2010; Views: 2096; Downloads: 219
.pdf Full text (9,24 MB)

9.
10.
Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica