| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 65
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI (CRM) V PODJETJU GORENJE, d.d. S POUDARKOM NA LOGISTIČNIH STORITVAH
Tadej Rojko, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstavitev sistema upravljanja odnosov s strankami oz. CRM, ki v središče poslovanja podjetja postavlja kupce ter njihove želje in potrebe. Delovanje CRM je tudi predstavljeno na primeru podjetja Gorenje, d.d. V uvodu diplomskega dela sem predstavil obravnavano problematiko, namen in cilje diplomskega dela. V drugem delu sem se osredotočil na razliko med komuniciranjem s strankami nekoč in danes ter predstavil sestavo CRM. Tretje poglavje je namenjeno predstavitvi samega CRM sistema. Osredotočil sem se na dejavnike, ki spodbujajo potrebo po uvajanju CRM ter na načela, ki so potrebna in bi se naj upoštevala pri uvedbi CRM sistema. Prav tako sem predstavil korake, katerih bi se morali držati za uspešno implementacijo CRM. V tem poglavju sem se dotaknil tudi arhitekture CRM in poslovnega cikla CRM. V četrtem poglavju sem na teoretični bazi prikazal, kako se CRM uvaja v podjetje ter kakšne so njegove koristi in cilji pri tej uvedbi. Prav tako sem se dotaknil ovir, ki jih lahko pričakujemo pri uvajanju CRM sistema v podjetje. Peto poglavje predstavlja praktični del. Najprej sem predstavil podjetje Gorenje, d.d., njegovo dejavnost, prednosti in cilje, ki si jih je podjetje zadalo. Prikazal sem tudi, kako sistem CRM deluje v samem podjetju.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami - CRM, dobičkonosnost, implementacija, trženje, poslovni cikel CRM, elektronska pošta, komuniciranje s potrošniki, Gorenje, d.d.
Published: 02.03.2010; Views: 5001; Downloads: 1268
.pdf Full text (6,41 MB)

6.
ANALIZA IN PRIMERJAVA REŠITEV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI
Uroš Žohar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen sistem za upravljanje odnosov s strankami, imenovan CRM, ter analiza in primerjava rešitev. Podrobneje je predstavljeno, kaj pomeni CRM, zakaj ga uvesti v podjetje in kakšne koristi dobimo z uvedbo le tega. Natančneje so predstavljeni koraki implementacije omenjenega sistema v podjetje, ki so sestavljeni iz analize, uvedbe in vzdrževanja, ter razlogi, zakaj je lahko uvedba neuspešna. V nadaljevanju diplomskega dela je predstavljen sistem CRM iz tehničnega vidika. Tukaj smo se osredotočili na sisteme, ki delujejo kot namizni in tiste, ki se ponujajo kot storitev. Analizirali smo tehnologije, ki so v uporabi pri spletnih CRM aplikacijah, ter raziskali različne arhitekture. Predstavljene so tudi razlike med obema vrstama CRM aplikacij s praktičnega, tehničnega in finančnega vidika. S tem smo želeli prikazati, na kaj moramo biti pozorni pri izbiri CRM aplikacij. Raziskali smo tudi različne ponudnike CRM sistemov, jih podrobneje testirali, primerjali ter analizirali in izdelali odločitveni model za izbiro najustreznejšega s pomočjo programa DEXi. V zadnjem delu smo natančneje opisali uvedbo sistema CRM v podjetje z uporabo platforme Intrix, s katero smo izdelali aplikacijo Intrix CRM. Zraven uvedbe sistema v podjetje, smo implementirali dodatne prilagoditve na aplikaciji, ter le to enosmerno sinhronizirali z ERP sistemom Pantheon.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, analiza rešitev CRM, primerjava rešitev CRM, uvedba sistema CRM
Published: 05.01.2010; Views: 2239; Downloads: 429
.pdf Full text (3,29 MB)

7.
VPLIV CRM IN IP TELEFONIJE NA LOGOSTIČNE PROCESE
Gregor Bračko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo opisali posredni vpliv CRM in IP telefonije na logistične procese. V prvem delu naloge smo podrobneje predstavili posamezne pojme logistike in informacijskih sistemov. V drugem delu smo predstavili CRM sistem in njegov razvoj, ki v središče dogajanja postavlja stranko oz. naročnika, ki je za razvoj in obstoj podjetja na trgu ključnega pomena. Bistvo koncepta CRM je spremenjen pogled na stranko, z upoštevanjem njenih potreb, želja in zahtev. V tretjem delu smo predstavili delovanje in ponudbo IP telefonije. V nalogi je prikazana IP telefonija kot način izvajanja koncepta CRM. V zadnjih letih so cene IP telefonije upadle, zato je bolj dostopna manjšim in srednje velikim podjetjem, ter tako hitro povrne investirana sredstva in prinese veliko novih funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili integracijo obeh sistemov CRM in IP telefonije, našteli njune prednosti in slabosti, ter opisali njihov posreden vpliv na logistične procese. Na koncu naloge je opisana še integracija Cisco IP telefonije in Microsoft Dynamics CRM sistema.
Keywords: logistika, logistični procesi, informacijski sistemi, upravljanje odnosov s strankami, IP telefonija, podatkovna baza, integracija CRM in IP telefonije
Published: 25.08.2010; Views: 1870; Downloads: 204
.pdf Full text (1,83 MB)

8.
INFORMACIJSKA REŠITEV UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI V PIVOVARNI LAŠKO, D.D.
Mile Karlaš, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Trenutni centralni klicni center skupine Pivovarna Laško, d.d. vsebuje ERP CIC poslovno rešitev za upravljanje odnosov s strankami. V diplomski nalogi pa je opisana uvedba podobne oz. alternativne rešitve. Naloga pokriva uvajanje in razumevanje poslovne programske rešitve SAP CRM in njenega prodajnega modula s strani ponudnika, podjetja Sapphir d.o.o. Sprva se spoznamo s celotnim poslovno informacijskim sistemom, trenutnimi aktivnostmi klicnega centra in vpeljano rešitvijo za upravljanje odnosov s strankami. Pokriva metodologijo vpeljevanja in sistemsko sestavo rešitve. Prikazuje ocenitev ter opredelitev tehničnih in aplikativnih zahteve za rešitev SAP CRM. Prikazuje komunikacijo med sistemom rešitve in preostalo poslovno tehnologijo. Na koncu pa povzema funkcionalnosti rešitve SAP CRM Sales in možne poslovne scenarije pri implementaciji vseh CRM rešitvenih modulov.
Keywords: ERP CIC, Klicni center, Rešitev SAP CRM, Prodajni modul, Upravljanje odnosov s strankami
Published: 14.01.2011; Views: 1427; Downloads: 166
.pdf Full text (1,23 MB)

9.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, final seminar paper

Abstract: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Published: 22.12.2010; Views: 2415; Downloads: 462
.pdf Full text (1,20 MB)

10.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V JAVNEM SEKTORJU
Matjaž Grebenc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo podrobno predstavili upravljanje odnosov s strankami v javnem sektorju. Prvotno smo na splošno predstavili CRM sistem ter metrike za merjenje uspešnosti upravljanja odnosov s strankami. Nato smo se osredotočili na upravljanje odnosov s strankami v zdravstvu, kjer smo dodali tudi primer iz tujine. Kot zaključek pa smo naredili še primerjavo podobnosti in razlik upravljanja odnosov s strankami v zasebnem in javnem sektorju.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, informacijski sistem, metrike uspešnosti CRM, eZdravje.
Published: 06.12.2010; Views: 1484; Downloads: 199
.pdf Full text (1,47 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica