1. Pametni sistem za avtomatsko validacijo in obveščanje : patent SI 26249 A, 2023-03-31Dalibor Igrec, Gregor Golobič, Amor Chowdhury, 2023, patent Abstract: Pametni sistem za avtomatsko validacijo in obveščanje predstavlja zasnovo intuitivnega zalednega sistema, ki je s pomočjo strojne opreme in mobilnih ter spletnih aplikacij namenjen najrazličnejšim aplikativnim izvedbam pri vsakdanji uporabi storitve javnega prevoza in spremljajočih storitev. Ob tem omogoča enostavno, prijazno, hitro in varno dvosmerno komunikacijo v realnem času v vseh korakih uporabe javnega prevoza (pred vožnjo, med vožnjo in po izvedeni vožnji). Med te spadajo ažurne voznoredneinformacije, nakup, rezervacija in validacija vozovnice, sprotno prejemanje obvestil, posredna komunikacija z voznikom in/ali nadzorno-prometnim centrom ter dostop do vseh ostalih ažurnih informacij. Tehnični problem, ki ga rešuje izum, je tako imenovana avtomatska uporaba integrirane vozovnice. Ta potrebuje za svojo implementacijo informacijsko interoperabilnost, saj zahteva posredovanje in izmenjavo informacij različnih akterjev na podlagi skupnega standarda. S tem predstavljena rešitev predstavljaizvirno tehnično rešitev, ki vse navedeno tudi omogoča. Keywords: uporabniški vmesniki Published in DKUM: 11.10.2023; Views: 468; Downloads: 6 Link to file |
2. |
3. LIKOVNI ELEMENTI IN NJIHOVA FUNKCIJA PRI OBLIKOVANJU SIMBOLOV V UPORABNIŠKIH VMESNIKIH : diplomsko deloAleksandra Paunčevska, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo preverili uporabnost, pomen in funkcijo likovnih elementov in pravila Gestalt pri oblikovanju simbolov v uporabniških vmesnikih. Glede na analizo možnih simbolov smo določili štiri najpogostejše simbole uporabniških vmesnikov (pojasnitvene, funkcionalne, dekorativne in aplikacijske) in nato na podlagi poznavanja osnovnih načel za uporabo likovnih elementov izdelali štiri različne simbole, za vsako vrsto simbola po en simbol.
Za vsak simbol smo pojasnili postopek izdelave ter podali posebnosti pri njihovi izdelavi, ki so določale pomembne iztočnice za ustrezno obliko in pomen simbola. Pri tem smo še posebej izpostavili pomen in vlogo uporabljenih likovnih elementov.
V zaključnem delu smo za izvedbo ocenjevanja uporabili preoblikovan aplikacijski simbol podjetja Instagram in v ta namen uporabili vprašalnik. Rezultati so bili pozitivni glede na možnosti uporabnosti predlaganega simbola v aplikaciji, prav tako je bila izražena jasnost simbola glede predstavitve podjetja Instagram. Keywords: simboli, likovni elementi, uporabniški vmesniki, oblikovanje, pravila Gestalt, ocenjevanje uporabnosti Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 721; Downloads: 44 Full text (920,06 KB) |
4. Mobilna aplikacija za naročanje pacientovRebeka Hrovat, 2018, master's thesis Abstract: Teoretična izhodišča: V današnji dobi si življenja in dela brez informacijskih tehnologij ne znamo predstavljati. Vse bolj nas spremljajo mobilne naprave in njihov razvoj. Pametne telefone uporabljamo tako v zasebnem kot v poslovnem življenju, saj nam omogočajo hiter dostop do velike količine informacij, neposredno komunikacijo ter olajšajo delo z različnimi aplikacijami.
Namen magistrskega dela je bil izdelati prototip aplikacije za naročanje pacientov za mobilne aplikacije.
Raziskovalne metode: Pri pisanju magistrskega dela smo uporabili deskriptivno metodo dela, uporabili smo tudi strukturirani intervju, ki je vseboval 5 vprašanj. Z njim smo pridobili kvalitativne podatke, ki smo jih nato na podlagi SWOT-analize obdelali ter jih uporabili pri izdelavi prototipa mobilne aplikacije za naročanje pacientov. Prototip smo izdelali s pomočjo programskega orodja Just in mind.
Rezultati: V raziskavi so intervjuvanci podali podatke o tem, da je pomembna funkcija v aplikaciji za naročanja pacientov razdeljena na tri vrste naročanja, da nas aplikacija vodi skozi potek naročanja, da je vidna drugim v timu ter podatke o izgledu aplikacije.
Diskusija in zaključek: V raziskavi smo pridobili podatke o prednostih, slabostih, tveganjih in priložnostih že obstoječe mobilne aplikacije, ki smo jih uporabili pri izdelavi novejše in uporabnejše mobilne aplikacije za naročanje pacientov. Pomemben podatek je bil, da ima aplikacija funkcijo naročanja pacientov razdeljeno na tri vrste naročanja, kar smo uporabili pri izdelavi prototipa. Ostalo je še nekaj odprtih idej, ki so se porodila med raziskavo, in sicer, da bi lahko v mobilno aplikacijo vključili še avtomatsko obveščanje pacientov. Keywords: informacijski sistemi v zdravstvu, mobilna tehnologija, uporabniški vmesniki, uporabnik, razvoj, prototip. Published in DKUM: 26.11.2018; Views: 1627; Downloads: 222 Full text (1,04 MB) |
5. |
6. IZDELAVA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV V RAZVOJNEM OKOLJU LIBGDXAdel Bureković, 2014, undergraduate thesis Abstract: Pri izdelovanju grafičnih uporabniških vmesnikov se od razvijalcev zahteva vedno več kompleksnih rešitev. Zato je včasih v že uveljavljenih tehnologijah težko izdelati želeni izdelek. V tem diplomskem delu je opisana programska knjižnica libgdx in analizirana izdelava uporabniških vmesnikov, narejenih z njo. Predstavili bomo preprost prototip aplikacije, ki je ustvarjen s pomočjo libgdx knjižnice in se uporablja za shranjevanje delovnih ur. Aplikacija bo podpirala namizne platforme, Android telefone in spletne brskalnike. Keywords: grafični uporabniški vmesniki, libgdx Published in DKUM: 06.11.2015; Views: 1693; Downloads: 101 Full text (2,01 MB) |
7. |
8. |
9. RAZVOJ VMESNIKA ZA APLIKACIJE NA MOBILNIH NAPRAVAHNejc Muršič, 2013, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu predstavljamo potek razvoja uporabniških vmesnikov mobilnih naprav na različnih platformah in za različne vrste aplikacij. Pri tem se omejujemo na trenutno najbolj razširjene platforme, kot so Android, iOS in Windows Phone 8. Vsako platformo opisujemo, predstavljamo njen uporabniški vmesnik, njegove gradnike in sam potek razvoja vmesnika. V drugem delu diplomske naloge izdelujemo lastno spletno aplikacijo in predstavljamo razvoj uporabniškega vmesnika. Keywords: Interakcija človek računalnik, uporabniški vmesniki, aplikacije za mobilne naprave, zasnova vmesnika, funkcionalnost vmesnika Published in DKUM: 30.09.2013; Views: 1956; Downloads: 139 Full text (1,99 MB) |
10. ANALIZA UPORABNOSTI VMESNIKA ZA WINDOWS 8Andi Jankovič, 2013, undergraduate thesis Abstract: Začetek diplomskega dela vsebuje opis uporabniških vmesnikov in temeljnih pojmov, ki so povezani z njimi. Nato opišemo tudi splošne principe dobrega snovanja vmesnikov in človeške karakteristike, katerim posvetimo veliko pozornosti pri snovanju vmesnikov. V nadaljevanju je izvedena teoretična analiza vmesnika za Windows 8 s pomočjo splošnih principov dobrega snovanja. Na koncu diplomskega dela je predstavljena še praktična analiza, izvedena s pomočjo lastne aplikacije. Keywords: interakcija človek računalnik, uporabniški vmesniki, windows 8, napotki za snovanje, funkcionalnost vmesnika Published in DKUM: 27.09.2013; Views: 1899; Downloads: 128 Full text (1,79 MB) |