| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 117
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Avtomatski sortirnik lego kock s pomočjo strojnega vida
Vid Ostroško, 2022, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je bila izdelava programa, kateri bi s pomočjo kamere preveril tip kocke na tekočem traku in jo pospravil v pravilen zaboj. Uporabili smo sortirnik lego kock s koračnimi motorji za premikanje traku, analognimi senzorji za zaznavo kocke, servomotorji za pospravljanje kocke v zaboj in mikrokrmilnik STM. Mikrokrmilnik je služil za premikanje tekočega traku, zaznavanje prisotnosti kocke in pospravljanje kocke v pravilen zaboj. Nanj smo priklopili računalnik na katerem je deloval program za prepoznavo tipa kocke in uporabniški vmesnik. Program na mikrokrmilniku je napisan v programskem okolju STM32CubeIDE v jeziku C, program na računalniku pa v programskem okolju Visual Studio v jeziku Python.
Keywords: Lego kocke, mikrokrmilnik STM, uporabniški vmesnik, sortiranje, avtomatizacija, Visual Studio, Strojni vid, Python
Published in DKUM: 04.04.2022; Views: 146; Downloads: 12
.pdf Full text (3,48 MB)

2.
Snovanje in razvoj naprednega konfiguratorja programov robotskih celic : magistrsko delo
Tilen Lesar, 2021, master's thesis

Abstract: Delo obravnava načrtovanje in razvoj naprednega konfiguratorja vpenjalnih programov robotskih celic, ki deluje deloma na programljivem logičnem krmilniku in deloma na uporabniškem posluževalnem vmesniku v povezavi s podatkovno bazo. Slednja omogoča shranjevanje in urejanje podatkov ter generično beleženje zgodovine. Za lažje razumevanje so na začetku splošno predstavljene osnove robotskih celic, vpenjalnih programov ter posamezne komponente in delo z njimi. V nadaljevanju se rekonstruira delovanje obstoječega konfiguratorja in združi pridobljeno znanje v zaključeno celoto naprednega konfiguratorja, katerega namen je izboljšati učinkovitost, varnost in uporabniško izkušnjo ter tako ustvariti dodano vrednost. Rezultati testiranja, ki zaključijo nalogo, dokažejo, da so bili vsi cilji doseženi in konfigurator deluje nad pričakovanji.
Keywords: konfigurator, robotska celica, podatkovna baza, uporabniški posluževalni vmesnik, programljiv logični krmilnik
Published in DKUM: 24.12.2021; Views: 195; Downloads: 36
.pdf Full text (3,40 MB)
This document has many files! More...

3.
Izdelava grafičnega uporabniškega vmesnika za izračun proizvodnje in porabe električne energije v stanovanjskem objektu
Eva Simonič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava matematični model za izračun predvidene proizvedene električne energije s fotonapetostnim sistemom in porabljene električne energije s toplotno črpalko. Oba izračuna smo povezali z izdelavo enovitega grafičnega uporabniškega vmesnika. Predvidena proizvedena električna energija je določena z večletnimi povprečji meritev globalne in difuzne gostote moči sončnega sevanja za več krajev po Sloveniji ter z geometrijskimi zvezami med točkami na Zemlji in Soncem. Potrebna električna energija za delovanje toplotne črpalke je določena na podlagi potrebne toplote za ogrevanje stavbe in potrebne toplote za ogrevanje sanitarne vode. Rezultat diplomskega dela je grafični uporabniški vmesnik, ki je izdelan s programskim paketom Matlab in je namenjen izračunu proizvedene in porabljene električne energije za stanovanjske stavbe na področju Slovenije. Vmesnik predvideva preproste uporabniške vnose, kot so lokacija in orientacija stavbe, mere stavbe in sestava elementov zunanjega ovoja stavbe. Izračuna proizvedene in porabljene električne energije smo ovrednotili s primerjavo z meritvami fotonapetostnega sistema in toplotne črpalke na obstoječih stavbah.
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, fotonapetostni sistem, toplotna črpalka, proizvodnja električne energije, poraba električne energije
Published in DKUM: 17.12.2021; Views: 403; Downloads: 78
.pdf Full text (2,61 MB)

4.
Razvoj uporabniškega vmesnika za prikazovanje dejanske in želene trajektorije simpleRTK2B modula
Kristijan Polovič, 2021, master's thesis

Abstract: Namen te magistrske naloge je vzpostavitev RTK sistema, ki bo imel možnost delovanja v treh različnih načinih ter razvoj uporabniškega vmesnika, ki bo omogočal označevanje želenega območja, generiranje najkrajše poti in prikazovanje trenutnih koordinat RTK sprejemnika v realnem času. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je v celoti prikazan postopek konfiguracije RTK naprav, nastavitev bazne postaje, prenos RTK korekcije preko radio komunikacije in uporaba UBX protokola. V drugem delu pa je predstavljen postopek izdelave uporabniškega vmesnika z najpomembnejšimi odseki algoritma, implementacijo ROS sistema in rezultati na terenu opravljenih meritev.
Keywords: RTK sistem, uporabniški vmesnik, UBX protokol, API ključ
Published in DKUM: 16.12.2021; Views: 197; Downloads: 24
.pdf Full text (3,14 MB)

5.
Pomembnost uporabniškega vmesnika v razširitvi digitalnega poslovanja bank
Jure Podboršek, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Uporabniki predstavljajo dragocenost podjetja, zato se tudi banke v današnjem času trudijo, da bi v čim večji meri zadovoljile potrebe svojih strank, jim omogočile čim več storitev ter si tako zagotovile lojalnost in konkurenčno prednost. Ena izmed storitev, ki je v zadnjih letih v porastu je tudi elektronsko poslovanje bank. Širitve na e-bančništvo se banke lahko lotijo na dva načina, preko lastnega razvoja rešitve ali preko nakupa celovite programske rešitve. Ugotovili smo, da ima vsak pristop svoje prednosti in slabosti, dejstvo pa je, da nakup celovite rešitve omogoča hitrejši in zanesljivejši prehod na elektronsko poslovanje, saj omogoča standardizirano uvajanje rešitve. Pri razširitvi pa je potrebno veliko pozornosti usmeriti predvsem na uporabniški vmesnik, ki pravzaprav služi kot neke vrste vezni člen med računalnikom in uporabnikom. Po rezultatih metode SUS, s katero smo ocenjevali uporabniške vmesnike spletne banke NLB Klik, Unicredit Online banka in SKB NET, je najvišjo skupno oceno prejela NLB banka, medtem ko je najnižjo prejela SKB banka. V raziskavi z anketnim vprašalnikom pa smo ugotovili, da se veliki večini anketirancev uporabniški vmesnik zdi zelo pomemben ali pomemben ter da se večina anketirancev strinja, da so uporabniški vmesniki njihovih bank pregledni in enostavni za uporabo.
Keywords: uporabniški vmesnik, digitalno poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko poslovanje, metoda SUS
Published in DKUM: 09.12.2021; Views: 238; Downloads: 21
.pdf Full text (902,93 KB)

6.
Razvoj večplatformne aplikacije za urejanje šahovskih iger : diplomsko delo
David Murko, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali namizno aplikacijo, namenjeno urejanju in iskanju šahovskih iger. Uporabniški vmesnik smo izdelali s pomočjo knjižnic, ki so nam omogočile, da aplikacija deluje na različnih operacijskih sistemih. V našo aplikacijo lahko preko standardnega vmesnika vključimo umetno inteligenco, ki ocenjuje šahovsko pozicijo. Končni program podpira operacijske sisteme Windows, MacOS in Linux.
Keywords: šahovski program, predstavitev šahovske igre, grafični uporabniški vmesnik, večplatformna aplikacija
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 217; Downloads: 21
.pdf Full text (2,14 MB)

7.
Razvoj programske rešitve za razpored oddaj lokalne TV
Aleš Ravnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava razvoj programske rešitve za lokalno televizijo Bled TV. Glavni cilj je delujoča aplikacija, ki uporabnikom omogoča, vodenje evidence oddaj v arhivu, izdelavo razporeda oddaj in obdelavo podatkov za različne namene. Podrobno smo analizirali dokumente, ki jih televizija uporablja pri pripravi poročil, opisali smo potek načrtovanja in razvoja podatkovne baze ter izdelave uporabniškega vmesnika. Aplikacijo smo razvili v orodju Microsoft Access 2016. Na koncu smo razvito programsko rešitev v celoti testirali in ocenili s pomočjo SWOT analize.
Keywords: MS Access, baza podatkov, razvoj aplikacije, grafični uporabniški vmesnik
Published in DKUM: 26.08.2021; Views: 294; Downloads: 32
.pdf Full text (1,99 MB)

8.
Uporabniški vmesnik in krmilni sistem 3-osne učne laboratorijske rotacijske mize : diplomsko delo
Lara Borovnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Delo predstavlja načrtovanje in izvedbo krmilnega sistema za vodenje 3-osne rotacijske mize z DSP krmilnikom. Krmilni sistem omogoča vodenje rotacijske mize v sklepnih in kartezičnih koordinatah z možnostjo parametriziranja začetne in končne orientacije, pospeška ter hitrosti. V delu je predstavljen algoritem generiranja sklepnih referenčnih trajektorij z linearno interpolacijo v prostoru sklepnih koordinat ter s sferično linearno interpolacijo (SLERP) v kartezičnem orientacijskem prostoru. Za upravljanje s krmilnim sistemom na DSP krmilniku je nastal pripadajoč uporabniški vmesnik, ki je bil zgrajen v programu LABView. Preko uporabniškega vmesnika se lahko nastavljajo parametri krmilnega sistema. Za potrebe testiranja delovanja krmilnega sistema je nastal virtualni dinamični model 3-osne rotacijske mize v programu Simulink, prikazani pa so tudi rezultati testiranja.
Keywords: 3- osna rotacijska miza, uporabniški vmesnik, krmilni sistem, Matlab/Simulink, LabVIEW
Published in DKUM: 25.01.2021; Views: 434; Downloads: 64
.pdf Full text (8,03 MB)

9.
Izboljšava vizualne komunikacije opozorilnih alarmov na poplavnih območjih Slovenije in Avstrije : diplomsko delo
Žan Žnidar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo povzema bistvene faze načrtovanja in oblikovanja sodobnih aplikacij za pametne mobilne telefone. V prvem delu naloge smo predstavili teoretično osnovo o poplavah in analizirali obstoječe rešitve osveščanja pred poplavami na trgu. Opisali smo ključne procese snovanja uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika. V drugem delu smo izvedli empirični del, spoznali smo se z orodji za izdelavo in animacijo uporabniških vmesnikov. Izdelali vizualno predlogo za aplikacijo, ki uporabnike osvešča o razlivanju rek, hkrati pa omogoča pogled v meritve vodostajev. Ugotovili smo, da končni produkt upošteva industrijske standarde in je konkurenčen na trgu.
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, interaktivno oblikovanje, žični model, poplave
Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 418; Downloads: 48
.pdf Full text (2,70 MB)

10.
Razvoj priporočilnega sistema za ciljano oglaševanje na TV : diplomsko delo
Leon Abraham, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje celoten postopek izdelave namenskega priporočilnega sistema. Vsebuje predstavitev postopka vzpostavitve platforme PredictionIO, predprocesiranja podatkov iz dnevniških zapisov, vzpostavitve aplikacije ter testiranja uspešnosti sistema. Aplikacija deluje na podlagi analize ključnih besed, ki so bile pridobljene iz dnevniških zapisov gledanosti TV-vsebin za posameznega uporabnika, na podlagi česar sistem priporoči, kateri oglas je za posameznega uporabnika najprimernejši.
Keywords: priporočilni sistem, mera F, uporabniški vmesnik, oglasi
Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 379; Downloads: 33
.pdf Full text (1,24 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica