| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj inovativnih uporabniških vmesnikov na osnovi inteligentnih oblačnih storitev azure : diplomsko delo
Nina Stojanova, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V tem delu smo se osredotočili na razvoj sodobnega in inovativnega uporabniškega vmesnika z uporabo storitev Azure. Cilj je bil raziskati, kako lahko uporabimo oblačne storitve in tehnologije, kot sta kognitivna in umetna inteligenca, za izboljšanje uporabniške izkušnje ter proučiti, ali te rešitve lahko nadomestijo tradicionalne pristope k razvoju uporabniških vmesnikov. V delu smo uporabili deskriptivno metodo za opis storitev Azure in kognitivne ter umetne inteligence. Z uporabo primerjalne analize smo primerjali rešitve, zgrajene na Microsoftovih storitvah. Za razvoj mobilne aplikacije smo uporabili metodo agilnega razvoja programske opreme, pri čemer smo upoštevali tudi smernice za oblikovanje uporabniških vmesnikov. Za evalvacijo uporabniške izkušnje smo izvedli uporabniški test. Na osnovi našega dela smo ugotovili, da so storitve Azure zelo uporabne za razvoj sodobnih uporabniških vmesnikov, saj omogočajo dostop do naprednih funkcij.
Keywords: sodoben vmesnik, inovativen vmesnik, storitev Azure, kognitivne storitve, umetna inteligenca, uporabniške izkušnje
Published in DKUM: 23.05.2023; Views: 458; Downloads: 48
.pdf Full text (2,87 MB)
This document has many files! More...

2.
Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hrane
Staša Zabukošek, 2023, master's thesis

Abstract: Mobilne aplikacije za dostavo hrane so v zadnjih nekaj letih postale vse bolj priljubljene, njihov uspeh pa je v veliki meri odvisen od uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljajo uporabnikom. Uporabniška izkušnja zajema vse vidike uporabnikove interakcije z aplikacijo, vključno z oblikovanjem, funkcionalnostjo in splošnim zadovoljstvom. Pozitivna uporabniška izkušnja lahko privede do večje angažiranosti uporabnika in njegove zvestobe, medtem ko lahko negativna izkušnja uporabnike odžene. Merjenje uporabniških izkušenj izdelkov ali storitev je dandanes posebej pomembno predvsem zaradi visoke konkurence na trgu. Uporabniki imajo namreč na voljo ogromno možnosti, izdelkov in storitev, zato lahko že najmanjša težava pri uporabi ali funkcionalnosti nekega izdelka ali storitve, ki ima veliko konkurence, predstavlja izgubo uporabnika. To še posebej velja za aplikacije za dostavo hrane, zato je pomembno, da zagotavljajo visoko uporabniško izkušnjo. Merjenje uporabniške izkušnje aplikacij za dostavo hrane zagotavlja pomemben vpogled v to, kako stranke uporabljajo aplikacijo, z njo komunicirajo in jo dojemajo. Te informacije se lahko nato uporabijo za izboljšanje zasnove aplikacije, funkcionalnosti in splošnega zadovoljstva strank, kar bo posledično privedlo do večje uporabe aplikacije in izboljšanega prihodka za podjetje. Poleg tega lahko spremljanje uporabniške izkušnje pomaga prepoznati morebitna problematična področja, kjer nastajajo ali lahko nastanejo težave, ki jih je mogoče nato obravnavati in odpraviti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Merjenje uporabniške izkušnje se lahko izvaja tako s kvalitativnimi kot kvantitativnimi metodami, vključuje pa zbiranje in analiziranje podatkov, povezanih z različnimi vidiki uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo za merjenje uporabniške izkušnje mobilne aplikacije Wolt uporabili standardizirani vprašalnik uporabniške izkušnje UEQ. Vprašalnik uporabniške izkušnje meri šest kategorij uporabniške izkušnje, in sicer privlačnost, preglednost, učinkovitost, zanesljivost, stimulativnost in inovativnost. Mobilna aplikacija Wolt je pri vseh kategorijah dosegla pozitivne rezultate, samo v kategoriji stimulativnost je dosegla nevtralne. Uporabniki torej uporabniško izkušnjo mobilne aplikacije Wolt ocenjujejo kot privlačno, pregledno, učinkovito, zanesljivo in inovativno, pri čemer so glede stimulativnosti malce zadržani, ne ocenjujejo pa je kot negativno.
Keywords: uporabniška izkušnja, spletna dostava hrane, mobilna aplikacija, vprašalnik uporabniške izkušnje, merjenje uporabniške izkušnje
Published in DKUM: 17.04.2023; Views: 483; Downloads: 133
.pdf Full text (3,42 MB)

3.
Dobre prakse in načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij
Saša Brdnik, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo raziskovali uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij. Pri tem smo raziskali specifike tehnologije veriženja blokov, ki botrujejo posebnostim njihove uporabniške izkušnje, in opredelili največje izzive na tem področju. Na podlagi pregleda literature smo zbrali obstoječe dobre prakse in načrtovalske vzorce uporabniške izkušnje ter jih verificirali in dopolnili po opravljeni analizi osmih decentraliziranih aplikacij. Oblikovali in objavili smo spletno knjižnico načrtovalskih vzorcev uporabniške izkušnje, ki obsega skupno enaindvajset vzorcev. Preučili smo aplikacijo načrtovalskih vzorcev klasičnih aplikacij in ugotovili, da večina opazovanih vzorcev uspešno rešuje izzive uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij.
Keywords: uporabniška izkušnja, tehnologija veriženja blokov, decentralizirane aplikacije, načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje
Published in DKUM: 03.07.2020; Views: 1595; Downloads: 286
.pdf Full text (5,82 MB)

4.
Ustvarjanje poslovne vrednosti na spletu z uporabniško izkušnjo
Sara Knez, 2018, master's thesis

Abstract: Komunikacija, nakupna pot in interakcija med stranko in izdelkom so osnovni elementi za nepozabno uporabniško izkušnjo. Pomembna lastnost je tudi hitrost, ki je na določenih področjih nujna. Tempo življenja je vedno hitrejši, zato mnoge stvari ne dojamemo tako hitro, kot se te spreminjajo. Tako se dogaja tudi s podjetji, če ne sledijo novostim in trendom na trgu, propadejo. Podjetja morajo ponudbo prilagajati naročniku in zahtevni stranki, saj so le tako na dobri poti do uspeha. Sledenje novi tehnologiji in tempo, ki ga narekuje digitalizacija, zahtevata stalno povezovanje, prilagajanje in inoviranje. Pri vsem tem pa je za podjetje pomembno, da si ustvari krog strank, ciljno skupino, ki bo s svojimi zahtevami in potrebami izzvala podjetje h konkurenčni ponudbi izdelkov in storitev, ki jih sorodna podjetja morda že ponujajo na svojevrsten način. Biti boljši, biti najboljši in morda biti prvi v nečem nas bo naredilo edinstvenega in zaželenega na trgu. Veliko podjetij si ustvari persone najboljših strank, jim dodeli demografske podatke, vedenjske vzorce, njihove želje in potrebe. Tako si lahko ustvarijo vizualno predstavo strank in namesto podatkov iz Excelove tabele analizirajo persone. Na vseh področjih nas digitalizacija dohiteva, celo prehiteva, zato je glavni cilj, če ne gre takoj v celoti, vsaj glavna področja podjetja avtomatizirati, posodobiti IT-tehnologijo in zagotoviti edinstveno uporabniško izkušnjo po meri. Tudi bančni sektor se nenehno razvija in sledi hitreje rastočim državam. Večjim bančnim inštitucijam je laže, saj imajo več kapitala, ki ga lahko namenijo za inovacije, manjšim pa je težje in se morajo renoviranja lotiti postopoma, korak za korakom. So pa strokovnjaki v vseh teh letih zelo enotnega mnenja na področju spoznavanja strank, saj menijo, da je dojemanje želja in potreb strank pomembna komponenta za uspeh podjetja. Ker večina slovenske populacije uporablja splet, računalnik in telefon, so tudi banke svoje produkte digitalizirale s pomočjo dveh storitev, spletne in mobilne banke. Storitvi sta precej preprosti in strankam prihranita veliko časa. Ker je čas vedno bolj dragocen, je časovna organizacija zelo pomembna na vseh področjih. V magistrski nalogi opisujemo pot od spoznanja, kako pomembno je ostati zvest sam sebi, biti edinstven v očeh strank in ostati v stiku s konkurenco. S spletno banko DH Osebni in mobilno banko DH-Mobilni Delavska hranilnica svojim strankam olajša izvajanje transakcij in poenostavlja poslovanje s hranilnico.
Keywords: uporabniška izkušnja, spletno bančništvo, spletna banka, mobilna banka, merjenje uporabniške izkušnje
Published in DKUM: 20.11.2018; Views: 1316; Downloads: 147
.pdf Full text (1,52 MB)

5.
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SPLETNEGA BANČNIŠTVA V SLOVENIJI
Aleksander Radovanović, 2016, master's thesis

Abstract: V svet vse bolj prodira nova panoga. Vedno bolj resno jo začenjajo jemati tudi podjetja, kajti dokazano prinaša dobiček, če se je pravilno lotijo. Ta panoga se imenuje uporabniška izkušnja. Ko jo združimo s še eno zanimivo tehnologijo, ki se imenuje spletno bančništvo, dobimo zanimivo in poučno magistrsko delo. Zanimivo predvsem z vidika, ker si mnogi danes niti ne znajo več predstavljati življenja brez spletnega ali vsaj elektronskega bančništva. Prav zato bo zanimivo proučiti, katera banka v Sloveniji nudi najvišjo uporabniško izkušnjo za spletno bančništvo. To pa je tudi ključno vprašanje magistrskega dela. V delu se to vprašanje rešuje tako, da je najprej opisano, kaj je elektronsko bančništvo. Nato se proučevanje nekoliko poglobi in je raziskan en del elektronskega bančništva – spletno bančništvo. Kar zadeva teoretični del, je v magistrskem delu podrobno opisana uporabniška izkušnja, ki se jo poskuša počasi prenesti v spletno bančništvo. Empirični del je osredotočen na raziskavo, katera banka ponuja najvišjo uporabniško izkušnjo spletnega bančništva v Sloveniji.
Keywords: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, uporabniška izkušnja, varnost elektronskega bančništva, primerjava uporabniške izkušnje, tveganja in zlorabe elektronskega bančništva
Published in DKUM: 25.10.2016; Views: 1384; Downloads: 220
.pdf Full text (2,27 MB)

6.
PRIMERJAVA METOD VREDNOTENJA UPORABNIŠKIH IZKUŠENJ
Roberto Turk, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je osredotočeno na problem uporabnosti spletnih strani ponudnikov mobilnih omrežij. Raziskano je, katere metode so najboljše za vrednotenje uporabniških izkušenj. Pri testiranju so bile uporabljene spletne strani hrvaškega in slovenskega ponudnika mobilnih omrežij, vključeni pa so bili hrvaški državljani, ki študirajo na področju Republike Slovenije in so uporabniki obeh omrežij. V raziskovalnem delu so bile za vrednotenje uporabniških izkušenj uporabljene tri različne metode, ki sodijo v različne skupine, nato pa so bili primerjani pridobljeni rezultati. Na podlagi pridobljenih rezultatov je bilo odgovorjeno na raziskovalna vprašanja, določena pa je bila tudi najboljša metoda.
Keywords: Metode vrednotenja, testiranje uporabnosti, uporabniške izkušnje, uporabnost
Published in DKUM: 07.07.2016; Views: 2216; Downloads: 165
.pdf Full text (2,67 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica