| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 47
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Funkcionalnost programskega jezika Java iz vidika uporabniških izkušenj
Sara Vidovič, 2021, master's thesis

Abstract: Funkcionalnost programskega jezika Java bi lahko opredelili na več načinov, ki so podkrepljeni z mnogimi uporabniškimi izkušnjami. Zagotovo pa je potrebno pričeti pri samem začetku Jave in tesni povezanosti tega jezika z objektno usmerjenostjo. V to delo so zato zajeti začetki in definicije koncepta »objekt« ter objektne usmerjenosti, predstavljen je tudi glavni temelj vseh objektno usmerjenih jezikov – programski jezik Simula. Magistrsko delo je namenjeno spoznavanju programskega jezika Java in njegove funkcionalnosti. Spoznamo vzrok za nastanek obravnavanega jezika, ki obstaja med drugim tudi v prenosljivosti določenega programa. Magistrsko delo cilja predvsem na funkcionalnost Jave na različnih področjih. Ta zajemajo med drugim poslovno inteligenco, umetno inteligenco, spletne rešitve in Android platformo. Cilj naloge je določiti tisti problem in tisto prednost programskega jezika Java, ki bosta z vidika teorije kot tudi z vidika empiričnega dela najbolj izstopala. Kmalu spoznamo, da uporabniki kot problem Jave predstavljajo svoje pogoste težave pri razvijanju Android aplikacij. Ugotovimo še, da je razlog za nastanek tega jezika v bistvu tudi ključna prednost v očeh mnogih razvijalcev in inženirjev.
Keywords: objekt, Java, objektna usmerjenost, programiranje, uporabniška izkušnja
Published: 13.04.2021; Views: 67; Downloads: 12
.pdf Full text (1,95 MB)

2.
Izboljšava vizualne komunikacije opozorilnih alarmov na poplavnih območjih Slovenije in Avstrije
Žan Žnidar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo povzema bistvene faze načrtovanja in oblikovanja sodobnih aplikacij za pametne mobilne telefone. V prvem delu naloge smo predstavili teoretično osnovo o poplavah in analizirali obstoječe rešitve osveščanja pred poplavami na trgu. Opisali smo ključne procese snovanja uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika. V drugem delu smo izvedli empirični del, spoznali smo se z orodji za izdelavo in animacijo uporabniških vmesnikov. Izdelali vizualno predlogo za aplikacijo, ki uporabnike osvešča o razlivanju rek, hkrati pa omogoča pogled v meritve vodostajev. Ugotovili smo, da končni produkt upošteva industrijske standarde in je konkurenčen na trgu.
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, interaktivno oblikovanje, žični model, poplave
Published: 04.11.2020; Views: 175; Downloads: 18
.pdf Full text (2,70 MB)

3.
Implementacija grafičnih modelov v globinsko drsenje in njihovi učinki na uporabniško izkušnjo
Bojana Jovanovska, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V časih, ko na spletu najdemo veliko število različnih spletnih strani, je pomembno narediti unikatno, zanimivo pa tudi koristno spletno stran, ki bo povečala zanimanje uporabnikov. V diplomskem delu obravnavamo postopek izdelave grafičnih modelov in njihovo implementacijo v enostransko (ang. one-page-storytelling) spletno stran, izdelano z uporabno tehnologijo globinsko drsenje (ang. parallax scrolling). V ta namen najprej predstavimo načine izdelavo grafično-oblikovne modele, njihove specifikacije ter programe za njihovo izvedbo. Podrobneje predstavimo orodje in njihovo uporabo na narejene grafične modele. Temu sledi opis implementacije grafičnih modelov v interaktivni prototip, pripravljen za naslednji korak, programiranje. Na koncu opišemo učinke takšne spletne strani in prednosti/pomanjkljivosti na uporabniško izkušnjo.
Keywords: grafično oblikovanje, paralaks-drsenje, programski jeziki, uporabniška izkušnja.
Published: 03.11.2020; Views: 95; Downloads: 29
.pdf Full text (1,39 MB)

4.
Digitalna rešitev za pomoč mladim pri finančni izobrazbi
Jani Kaukler, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se spoznali s področjem uporabniške izkušnje in vsemi fazami, ki jih vključuje. Te faze smo uporabili kot vodilo pri raziskavi in razvoju prototipa aplikacije za finančno izobrazbo mladih. V okviru raziskave smo opravili tudi anketo, kjer smo skušali spoznati želje mladih pri aplikacijah za učenje. To nam je pomagalo pri razvoju prototipa, ki smo ga razvili s pomočjo orodja Figma, kar je prototipu dodalo interaktivnost.
Keywords: uporabniška izkušnja, prototip, igrifikacija
Published: 03.11.2020; Views: 126; Downloads: 14
.pdf Full text (1,77 MB)

5.
Primerjava uporabniške izkušnje operacijskih sistemov Android in iOS
Sabina Potočnik, 2020, master's thesis

Abstract: Operacijski sistem je dandanes glavna sestavina vseh naprav, ali so to pametni mobilni telefoni, tablični računalnik, PC-ji ali druge. Podjetja se vedno bolj osredotočajo na izboljšanje uporabniške izkušnje. Podjetje Google in Apple poskušata izboljšati uporabniško izkušnjo operacijskih sistemov Android in iOS skozi nenehen razvoj novih verzij operacijskih sistemov. Z uporabo pametnih telefonov z naloženima operacijskima sistemoma Android in iOS je mogoče primerjati različne aplikacije, ki jih imata oba operacijska sistema predhodno naložene. S tem dobimo realno sliko, kateri od njiju ponuja boljšo uporabniško izkušnjo. Rezultati raziskave bi lahko bili z drugimi verzijami operacijskih sistemov popolnoma drugačni, zato sem izbrala dve napravi, ki sta prišli na trg v približno enakem obdobju. To magistrsko delo predstavlja predvsem proces opredeljevanja pojmov, kot je operacijski sistem, predstavitev operacijskega sistema Android in operacijskega sistema iOS, opredeljevanje pojma uporabniške izkušnje, predstavitev posameznih aplikacij na obeh napravah ter primerjava skupnih aplikacij, ki so naložene vnaprej na napravi z operacijskim sistemom Android kot tudi na napravi z operacijskim sistemom iOS. Na koncu so predstavljeni rezultati te raziskave in sklepna misel o vsem raziskanem in napisanem.
Keywords: operacijski sistem, uporabniška izkušnja, Android, iOS, aplikacije, primerjava.
Published: 02.11.2020; Views: 231; Downloads: 33
.pdf Full text (1,87 MB)

6.
Razvoj produkta od funkcionalnega prototipa do maloserijske proizvodnje na primeru VITAPRINT CNC platforme
Jure Zagoranski, Andrej Cupar, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je obravnavan razvoj naprave za specializirano tržišče, ki je po razvoju različnih prototipov v fazi funkcionalnega prototipa pripravljena za maloserijsko proizvodnjo. Skozi analizo razvoja prototipov VITAPRINT CNC platforme in stanja konkurenčnih rešitev na tržišču je bil izdelan nabor idejnih konceptov orodij za potencialne nadgradnje funkcionalnosti in razširitev kroga ciljnih uporabnikov naprave, za potrebe maloserijske proizvodnje pa izdelana dokumentacija ter promocijski material v tiskani in spletni obliki. Skupaj s spletno stranjo je nastala tudi serija predstavitvenih fotografij produkta. Rezultati magistrskega dela bodo služili kot model za prihodnje projekte, ki bodo uporabni pri različnih stopnjah razvoja.
Keywords: produktni razvoj, biotisk, prototip, uporabniška izkušnja
Published: 02.10.2020; Views: 162; Downloads: 42
.pdf Full text (5,79 MB)

7.
Uporabniška izkušnja s samopostrežnimi storitvami in zadovoljstvo uporabnikov
Janez Bračič, 2020, master's thesis

Abstract: Samopostrežne storitve predstavljajo del storitev, katere sta razvoj in dostopnost tehnologije popeljala na vrh prodajno storitvenega sistema. Veliko sprememb je povzročil razvoj in razmah informacijske tehnologije, ki je vstopila v naša življenja na vseh področjih, med drugim tudi na področju načina dostave storitev. Samopostrežni storitveni sistemi se aktivno vključujejo na vsa prodajno storitvena področja in spreminjajo tradicionalne prodajno nakupne procese. Nakupovalne navade uporabnikov so se v zadnjem desetletju zelo spremenile in posledično je prišlo do velikih sprememb pri zagotavljanju zadovoljstvu uporabnikov. Zadovoljstvo uporabnikov je postalo del široke uporabniške izkušnje, ki posega na vse točke stika uporabnika s ponudnikom pred, med in po nakupnem procesu. Kreiranje dobrih uporabniških izkušenj velja za enega najpomembnejših segmentov marketinga ter tako ponuja možnosti za iskanje novih načinov zadovoljevanja potreb odjemalcev. Cilj oblikovanja uporabniške izkušnje je ustvariti enostavna, učinkovita, ustrezna in na splošno prijetna doživetja za uporabnika. Delo smo razdelili na dva dela. Prvi del obravnava teoretične vidike, medtem ko je drugi del empirični. V prvem delu smo predstavili storitve kot osnovno enoto, na kateri smo podrobneje opisali še samopostrežne storitve. V teoretičnem delu smo dobro predstavili uporabniško izkušnjo in podrobno opredelili značilnosti in pomembnost uporabniške izkušnje za doseganje zadovoljstva uporabnikov. Predstavili smo dimenzije uporabniške izkušnje in oblikovanje dobre uporabniške izkušnje. Opredelili in predstavili smo merilne lestvice za merjenje uporabniške izkušnje ter nadaljevali z empiričnim delom raziskave. V empiričnem delu smo se osredotočili na uporabo samopostrežnih sistemov, na zadovoljstvo uporabnikov in uporabniško izkušnjo, katere so deležni uporabniki samopostrežnih storitev. Raziskavo smo izvedli s pomočjo ankete, ki smo jo uporabnikom posredovali po e-pošti in kot zasebno sporočilo na socialnih omrežjih. S pomočjo ankete smo analizirali dejavnike, ki vplivajo na dobro uporabniško izkušnjo med uporabo samopostrežnih storitev in opredelili pomembne prednosti, ki pritegnejo k uporabi. Z delom želimo opredeliti pomembnost dobre uporabniške izkušnje pri samopostrežnih storitvah in predstaviti priljubljenost samopostrežnih storitev med uporabniki.
Keywords: storitve, samopostrežne storitve, uporabniška izkušnja, zadovoljstvo uporabnikov
Published: 19.08.2020; Views: 257; Downloads: 62
.pdf Full text (1,71 MB)

8.
Dobre prakse in načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij
Saša Brdnik, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo raziskovali uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij. Pri tem smo raziskali specifike tehnologije veriženja blokov, ki botrujejo posebnostim njihove uporabniške izkušnje, in opredelili največje izzive na tem področju. Na podlagi pregleda literature smo zbrali obstoječe dobre prakse in načrtovalske vzorce uporabniške izkušnje ter jih verificirali in dopolnili po opravljeni analizi osmih decentraliziranih aplikacij. Oblikovali in objavili smo spletno knjižnico načrtovalskih vzorcev uporabniške izkušnje, ki obsega skupno enaindvajset vzorcev. Preučili smo aplikacijo načrtovalskih vzorcev klasičnih aplikacij in ugotovili, da večina opazovanih vzorcev uspešno rešuje izzive uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij.
Keywords: uporabniška izkušnja, tehnologija veriženja blokov, decentralizirane aplikacije, načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje
Published: 03.07.2020; Views: 232; Downloads: 98
.pdf Full text (5,82 MB)

9.
Optimizacija spletnega mesta za prodajo podjetjem: analiza primera
Jaka Hrženjak, 2019, master's thesis

Abstract: Optimizacija spletne strani je proces spreminjanja ter izboljševanja spletnih strani, zato da izboljšamo rezultate iskanj na spletnih iskalnikih ter da se naše spletno mesto čim prej in čim lažje najde na spletu. Na podlagi številnih dejavnikov iskalniki ocenijo ustreznost in berljivost spletnega mesta, preden mu dodelijo položaj ali uvrstitev na strani z rezultati iskalnika. Zato je to zelo pomemben dejavnik pri uspehu številnih podjetij, saj če te dandanes nekdo ne najde na spletu, je to skorajda enako kot, da sploh ne obstajaš. Cilj tega magistrskega dela je predstaviti problem optimizacije spletnih mest za spletne iskalnike ter prikazati, zakaj je optimizacija pomembna in kako se je lotimo. Optimizacija spletnega mesta je prikazana na primeru spletnega mesta podjetja Atriva z njihovim dovoljenjem. Najprej sem zbral teorijo o več različnih temah, kot so, kaj so prodajna spletna mesta, kako so videti dobra spletna mesta, vse o optimizaciji za iskalnike, kaj je uporabniška izkušnja, kako merimo uporabniško izkušnjo, primeri dobrih kontaktnih strani in še več. Nato sem naredil optimizacijo spletnega mesta podjetja Atriva. Najprej sem opravil nekaj meritev pred optimizacijo, nato samo optimizacijo, potem pa še nekaj meritev po optimizaciji. Nato sem predstavil rezultate, iz katerih je razvidno, da je optimizacija res zelo pomembna za spletna mesta. V petem poglavju sem pisal o svoji lastni uporabniški izkušnji na spletnem mestu Atriva. Preveril sem, kakšno je spletno mesto Atriva v primerjavi s teorijo o tem, kaj vsebuje dobro spletno mesto. Potem sem meril še uporabniško izkušnjo z uporabniškim testiranjem. To sem storil s tremi osebami, ki sem jim dal tri naloge in za vsako nalogo tri vprašanja. Zato lahko potrdim, da je uporabniška izkušnja zelo pomembna za uporabnike spletnih mest.
Keywords: spletno mesto, optimizacija, uporabniška izkušnja, spletni iskalniki
Published: 23.01.2020; Views: 408; Downloads: 78
.pdf Full text (2,88 MB)

10.
E-poštni marketing in uporabniška izkušnja orodja MailChimp
Jasna Bratušek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: E-poštno sporočilo je vsekakor eno izmed starejših oblik digitalnega trženja, vendar kljub temu še dolgo ne bo potonila v pozabo. Prav nasprotno. E-pošta ima moč, da podjetje nadgradi ali pa začne zaostajati. Biti moramo v koraku s časom in biti pripravljeni na prihajajoče trende in se pripraviti na delovanje tudi na tem področju. Vsako podjetje se mora zavedati vrednosti delovanja in trženja njenih izdelkov. Uporabniška izkušnja tako pomaga, da izdelek ali storitev lažje približamo uporabniku, le to pa lahko kasneje prodamo po različnih trženjskih poteh. Najprej smo analizirali, kaj sploh uporabniška izkušnja, digitalno trženje in e-poštno trženje so, analizirali njihove ključne elemente in na koncu naredili uporabniško izkušnjo orodja MailChimp. Le to, je orodje za avtomatizacijo trženja. Ugotovili smo, da uporaba e-poštnega trženja je pomembna za doseganje ciljnega občinstva in vzpostavljanja odnosov s strankami in da z uporabo naprednih funkcij kot so segmentiranje, testiranje in personaliziranje, lahko dosegamo boljše rezultate e-poštnih kampanj.
Keywords: uporabniška izkušnja, digitalni marketing, e-pošta, e-poštni marketing, MailChimp
Published: 12.12.2019; Views: 334; Downloads: 88
.pdf Full text (1,53 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica