| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 36
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
UPORABA ORODJA UNITY3D ZA IZGRADNJO RAČUNALNIŠKE IGRE
Tomaž Kočevar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre.
Keywords: računalniška igra, igralni pogon, Unity
Published: 18.11.2013; Views: 1658; Downloads: 222
.pdf Full text (2,44 MB)

3.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA VEČ CILJNIH PLATFORM S POMOČJO POGONA UNITY
Peter Ivanšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga opisuje razvoj računalniške igre s pogonom Unity za operacijski sistem Windows. Igra bo enkrat delovala, kot spletna igra v okolju Windows in drugič kot mobilna igra na platformi Android. Podrobneje je opisan pogon Unity, njegova zgradba in potek dela. Opisane so tudi njegove zmožnosti za razširitev na poljubne platforme in programi, ki so bili uporabljeni za dosego teh. Predstavljen je tudi mobilni operacijski sistem Android, njegove verzije in posodobitve. Temu sledijo zunanji programi, ki so potrebni za razvoj v okolju Android in podobno. Po spoznanju programov, ki so ključni pri razvoju igre s pogonom Unity, se lotimo igre same. Predstavljeno je bistvo in obnašanje igre. Omejitve igre so omenjene in opisane, ter podprte z ukazi. Temu sledi prenos igre na spletno in Android platformo. Predstavljena je tudi izgradnja igre na različnih platformah in parametri, ki jih je potrebno ob tem nastaviti. Opisana je zgradba zgraditvenega okna in opcije, ki so na voljo pri različnih platformah, ter težave, ki jih lahko srečamo. Rezultat diplomske naloge je delujoča namizna, spletna in Android igra, razvita s pogonom Unity.
Keywords: Unity, Android, mobilni operacijski sistem, igra
Published: 06.11.2015; Views: 1420; Downloads: 91
.pdf Full text (1,52 MB)

4.
PRIPRAVA 3D MODELA STAREGA GRADU CELJE ZA SPLETNE APLIKACIJE
Klemen Krulec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja geometrijsko modeliranje zgodovinskega objekta z namenom nadaljnje uporabe v razvojnem okolju Unity za predstavitev računalniškega modela rekonstrukcije v spletni aplikaciji. Z analizo literature in ostankov gradu smo izdelali celotno rekonstrukcijo stavbnega kompleksa. Nadaljnja uporaba 3D modela je definirala pristope za učinkovito računalniško predstavitev modela.
Keywords: Ključne besede: geometrijsko modeliranje, računalniška grafika, rekonstrukcija zgodovinskega objekta, Unity 3D, spletna aplikacija
Published: 18.12.2014; Views: 1257; Downloads: 223
.pdf Full text (4,00 MB)

5.
Upravljanje objektov znotraj razširjene resničnosti s pomočjo prepoznavanja kretenj
Niko Jernejšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo predstavili področje razširjene resničnosti in prepoznavanja gest. Pridobljeno znanje bomo aplicirali na izdelku, in sicer na aplikaciji, ki bo združevala obe področji. Aplikacija bo izdelana na Unity 3D-platformi v programskem jeziku C#. Razširjena resničnost bo delovala na osnovi prepoznave in sledenja unikatnega markerja, za prepoznavo kretenj pa bo uporabljala napravo Leap Motion. Aplikacija bo delovala tako, da bo prek uporabnikove kamere najprej poiskala marker in s pomočjo tega razširila resničnost s 3D-modelom. Nato bo s pomočjo naprave Leap Motion sledila uporabnikovim kretnjam in smiselno animirala 3D-objekt, odvisno od tipa kretenj.
Keywords: razširjena resničnost, prepoznava kretenj, Unity 3D, Leap Motion
Published: 19.02.2015; Views: 764; Downloads: 73
.pdf Full text (2,45 MB)

6.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Aleksa Marković, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Keywords: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Published: 10.12.2014; Views: 892; Downloads: 87
.pdf Full text (2,55 MB)

7.
RESNE NAMIZNE IGRE V OKOLJU UNITY
Žan Slana, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili popularne igre igranja vlog in s pomočjo orodja Unity implementirali pripomoček za igranje teh iger. V izdelavi pripomočka smo se osredotočili na igro Pathfinder. Za to smo se odločili, ker so pravila za igro prosto dostopna kot tudi zaradi njene popularnosti. Naša aplikacija omogoča izgradnjo 3D zemljevida kot tudi vnos in pregled pomembnih podatkov o igri.
Keywords: Unity, igralni pogon, igre igranja vlog, namizne igre
Published: 29.10.2015; Views: 814; Downloads: 83
.pdf Full text (1006,75 KB)

8.
RAZVOJ IGER ZA MOBILNE NAPRAVE S POMOČJO IGRALNEGA POGONA UNITY 3D
Nataša Mislej, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo nazorno predstavlja pot, ki vodi do razvoja mobilne igre za pametne telefone z nameščenim operacijskim sistemom Android. Na kratko so povzeti zgodovina računalniške grafike, razvoj računalniških ter videoiger in nazadnje razvoj mobilnih iger. Nekaj besed je namenjenih tudi 3D-grafiki, njenemu razvoju in osnovnim gradnikom. Podrobneje se dotaknemo igralnega pogona, ki smo ga potrebovali za izdelavo mobilne igre, in principov 3D-modeliranja, s katerimi smo razvili objekte in okolje, v katerem se ti nahajajo.
Keywords: razvoj iger, mobilne naprave, igralni pogoni, Unity 3D, Android
Published: 15.01.2016; Views: 1605; Downloads: 208
.pdf Full text (2,65 MB)

9.
VIZUALIZACIJA ŠIRJENJA POŽARA Z GRAFIČNIM POGONOM UNITY 3D
Andrej Gorenjak, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Vizualizacije naravnih pojavov, kot so ogenj, oblaki in dež, se pogosto uporablja pri igrah in filmih. V tem diplomskem delu predstavimo dve najpogostejši metodi za vizualizacijo požara in njihovo uporabo v grafičnem pogonu Unity 3D. Končni izdelek diplomskega dela je vizualizacija požara, narejena z grafičnim pogonom Unity 3D. V aplikaciji simuliramo požar z metodo sistema delcev.
Keywords: požar, računalniška grafika, vizualizacija, Unity 3D
Published: 12.02.2016; Views: 964; Downloads: 152
.pdf Full text (2,28 MB)

10.
Simulacija izogibanja jate pred napadi plenilca
Simon Žibert, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu se ukvarjamo z obnašanjem jate v primeru napada, ko skuša s svojim kompleksnim gibanjem zmesti napadalca. Na začetku dela so predstavljene že dosedanje ugotovitve in analize, skupaj z algoritmi gibanja. V nadaljevanju sledi predstavitev grafičnega pogona Unity 3D, podrobnejši opis in analiza našega algoritma ter vseh objektov, ki smo jih potrebovali za izdelavo simulacije. Na koncu je predstavljena simulacija, kjer dejanski primer prikažemo kot igro.
Keywords: vedenjska animacija, reakcijska formacija, izogibanje trkom, napad plenilca, Unity 3D
Published: 27.10.2016; Views: 558; Downloads: 87
.pdf Full text (2,14 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica