| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
UČINKOVITOST IZOBRAŽEVANJA ZAPOSLENIH
Nina Vališer, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Učenje in neprestano izobraževanje je v sodobnem svetu vse bolj pomembno za nenehno prilagajanje spremembam v okolju. Učeča se organizacija oz. podjetje spodbuja kulturo, kjer sta delo in učenje tesno povezana. V poglavju »Pomen izobraževanja zaposlenih z vidika podjetja« smo spoznali temeljne značilnosti učeče se organizacije oz. podjetja. Učenje je vsaka dejavnost, s katero posameznik pridobiva nova znanja. Ugotavljanje potreb po izobraževanju je vsekakor ključen del, saj s tem zagotovimo izvajanje usposabljanja, ki bo zaposlenim koristilo, kar opisujemo v poglavju »Ugotavljanje potreb po izobraževanju«. Da bi zagotovili uspešnost nekega usposabljanja je potrebno slediti korakom, ki smo jih opisali v ciklu usposabljanja. Potrebe po znanjih lahko ugotavljamo na različnih ravneh in področjih, z različnimi metodami in dandanes tudi orodji. Izobraževanje zaposlenih je prav tako povezano tudi s finančnimi sredstvi. Da bi lahko zaposlene izobraževali čim bolj kontinuirano in kvalitetno, se podjetja poslužujejo javnih razpisov za pridobitev nepovratnih sredstev, katere smo opisali v četrtem poglavju. Za posluževanje javnih razpisov obstajajo tako pozitivni kot negativni razlogi, je pa vsekakor pomemben razlog, da podjetja dobijo povrnjen del ali celoto v izobraževalne projekte vložena sredstva, ki jim omogočajo kvalitetnejšo izbiro programov in izobraževalcev. Po izpeljanem izobraževanju je pomembno predvsem to, da ocenimo njegovo učinkovitost. Precej je odvisno od posameznikov kako pridobljeno znanje uporabljajo v praksi. V poglavju »Računovodske informacije za presojo učinkovitosti izobraževanja zaposlenih« smo preučili model za merjenje učinkovitosti izobraževanja zaposlenih. Gledano iz finančnega vidika, smo investiranje v izobraževanje zaposlenih preučili tudi z vidika vpliva na povečanje prihodkov in rast podjetja na primeru družbe Kopija nova d.o.o. Vsako podjetje želi svojim zaposlenim nuditi čim bolj kvalitetno in praktično naravnano izobraževanje, da bi lahko naučeno znanje takoj prenesli v prakso. V zadnjem poglavju smo na praktičnem primeru preučili postopek od prijave na razpis do pridobitve nepovratnih sredstev za sofinanciranje izobraževanja zaposlenih.
Keywords: Ključne besede: izobraževanje, učinkovitost, znanja, ugotavljanje potreb, celovit pristop k usposabljanju, javni razpisi,
Published: 15.02.2011; Views: 2553; Downloads: 275
.pdf Full text (1,89 MB)

7.
8.
RAZVOJ RAZLOČUJOČEGA POSLUŠANJA V 1. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Lea Dšuban, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V našem življenju je poslušanje prva in za večino ljudi tudi najpogostejša komunikacijska dejavnost. Ločimo več vrst poslušanja, med katerimi je pri začetnem opismenjevanju najpomembnejše razločujoče poslušanje, saj predstavlja osnovo za učenje branja in pisanja. V prvem razredu devetletne osnovne šole razvijamo sposobnost razločujočega poslušanja pri učencih postopno, s pomočjo različnih vaj. Na začetku učenci prepoznavajo zvoke in jih med seboj primerjajo. Nato začnejo postopno ugotavljati, katera beseda je daljša/krajša, prepoznavati zloge in glasove na določenem mestu v besedi ter besede členiti na zloge in nazadnje na glasove. V svoji raziskavi sem želela proučiti, kako učenci razločujoče poslušajo. Vzorec je bil izbran iz konkretne populacije dveh prvih razredov na dveh različnih osnovnih šolah v Prekmurju. Preverjanje sem na obeh šolah izvedla dvakrat, saj me je zanimal napredek posameznega učenca, celotnega razreda ter primerjava med šolama. Uporabila sem deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja, njene rezultate pa sem prikazala v obliki tabel.
Keywords: opismenjevanje, razločujoče poslušanje, poslušanje posnetih zvokov, ugotavljanje dolžine v dvojicah besed, zlogovanje, začetni in končni zlogi, glasovi na začetku, na koncu in znotraj besede, glaskovanje
Published: 03.03.2010; Views: 2796; Downloads: 389
.pdf Full text (1,01 MB)

9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE NA PRODAJNEM MESTU V TERMAH 3000
Metka Grlec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Pospeševanje prodaje na prodajnem mestu v Termah 3000 je zgrajeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. V teoretičnem delu smo opredelili pomen pospeševanja prodaje, vodjo prodaje, odnose s strankami ter vrste in orodja pospeševanja prodaje. Opredelili smo tudi direktni marketing in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev. V tretjem poglavju smo predstavili načine oglaševanja s katerimi si prizadevamo ustvariti in širiti dober glas o proizvodih oziroma storitvah podjetja. V praktičnem delu smo predstavili družbe Naravni Park Term 3000, filozofijo vizijo in cilje Term 3000, opisali SWOT analizo, predstavili plan aktivnosti za povečanje prodaje ter to tudi prikazali. Zadnji del poglavja pa smo namenili predstavitvi prodajnih mest v Termah 3000 in načine pospeševanja prodaje v Termah 3000.
Keywords: Ključne besede: pospeševanje prodaje, merchandising, direktni marketing, oglaševanje, ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev.
Published: 27.08.2010; Views: 1570; Downloads: 197
.pdf Full text (812,23 KB)

10.
UGOTAVLJANJE POTREB SVOJCEV KRITIČNO BOLNEGA PACIENTA NA ODDELKU ZA INTENZIVNO MEDICINO
Janja Pungartnik, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Ugotavljanje potreb svojcev kritično bolnih pacientov je v tujini pomemben del k družini usmerjene zdravstvene nege. V slovenskem prostoru problema potreb svojcev kritično bolnih pacientov še niso obravnavali. Namen magistrskega dela je ugotoviti potrebe in izkušnje svojcev kritično bolnih pacientov, ki se zdravijo na Oddelku za intenzivno medicino. Raziskovalna metodologija. Uporabljena je bila kvantitativna metodologija. Kot inštrument za zbiranje podatkov je bil uporabljen vprašalnik za ugotavljanje potreb svojcev kritično bolnih pacientov (Critical care family needs inventory). Potrebe so anketiranci ocenjevali s 4-stopenjsko Likertovo lestvico. Anketiranih je bilo 71 svojcev kritično bolnih pacientov. Podatki, zajeti z vprašalnikom, so bili statistično obdelani s programskim orodjem SPSS 17. Rezultati. Ugotovili smo, da sta za svojce kritično bolnih pacientov zelo pomembni potreba po gotovosti (3,74 ± 0,385) in takoj za njo potreba po informacijah (3,3 ± 0,442). Kot nekoliko manj pomembne so se izkazale potrebe po bližini (3,21± 0,506), podpori (2,61 ±0,559) in udobju (2,54 ± 0,507). Razlike med potrebami so statistično značilne (p=0,001). Ugotovili smo, da so med svojci kritično bolnih pacientov s krajšo in daljšo ležalno dobo razlike v dojemanju potreb, prav tako so razlike tudi med spoloma pacientov. Sklep. Z raziskavo smo ugotovili najpomembnejše potrebe svojcev kritično bolnih pacientov, ki se zdravijo na Oddelku za intenzivno medicino. Na podlagi rezultatov raziskave, bi bilo v Sloveniji potrebno pričeti z dodatnim izobraževanjem medicinskih sester, zaposlenih na Oddelkih za intenzivno medicino, s področja ugotavljanja potreb in nudenja ustrezne podpore svojcem kritično bolnih pacientov.
Keywords: ugotavljanje potreb, svojci, kritično bolni pacient, Oddelek za intenzivno medicino
Published: 22.04.2011; Views: 2270; Downloads: 469
.pdf Full text (2,37 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica