| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Spremljanje zadovoljstva udeležencev na projektih in s tem povezani akcijski ukrepi na praktičnem primeru podjetja
Adriana Žnidar, 2022, master's thesis

Abstract: Projekti so del našega vsakdana. Aktualna situacija z epidemijo covida-19 in vplivi svetovne pandemije so še bolj izpostavili pomen agilnega pristopanja k našemu vsakdanu in projektom, ki krojijo naša življenja. Ob tem je izjemnega pomena, da poskrbimo za primerne temelje, na katerih slonijo projekti, ki so že obstoječi ali se vzpostavljajo na novo. Prav doseganje zadovoljstva udeležencev na projektih je pomemben skupni cilj vseh projektov. Skozi delo smo obravnavali različne projektne udeležence, ki imajo pomemben vpliv na zaključek projekta. Na praktičnem primeru podjetja smo se osredotočili na raziskovanje pomembnosti spremljanja zadovoljstva udeležencev na projektih ter potencialnih učinkov in posledic tega spremljanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo pripravili tudi akcijski plan, ki služi kot iztočnica k izboljšavi stopnje zadovoljstva. Danes, ko so organizacije spoznale ključni pomen in prednosti projektnih ekip, jih te ustanavljajo vedno več za doseganje različnih organizacijskih ciljev. Da bi projektne ekipe dosegle pozitivno uspešnost projekta, se morajo vodstvo in vodje projektov osredotočiti na ključne dejavnike, ki vključujejo zadovoljstvo projektnih udeležencev. Ohranjanje stopnje zadovoljstva projektnih udeležencev je nenehno delo, trud in spremljanje odzivov iz obeh strani. Dodatne kvalitativne ugotovitve so pokazale, da so hvaležnost, moralna načela, povečana odgovornost, vložek dodatnega truda in kakovost dela dodatni razlogi, zaradi katerih se lahko uspešno trdi, da je zadovoljstvo udeležencev v pomembni soodvisnosti z uspešnostjo projekta.
Keywords: Projektni management, projektni udeleženci, zadovoljstvo ob projektu, uspešnost projekta.
Published in DKUM: 14.07.2022; Views: 718; Downloads: 76
.pdf Full text (3,16 MB)

2.
Sodobno komunikacijsko orodje kot podpora pri vodenju gradbenega projekta Nadomestna novogradnja Splošne bolnišnice Celje : diplomsko delo
Matic Diklič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo na praktičnem primeru prikazali način sodobnega komuniciranja in spremljanja dokumentacije s pomočjo projektnega portala za podporo vodenja gradbenih projektov. V prvem delu smo se osredotočili na splošna teoretična izhodišča o procesu graditve objekta, na udeležence projekta, spremljanje dokumentacije na gradbišču in sodelovanje ter komuniciranje med udeleženci projekta. V drugem delu diplomskega dela smo opisali način sodobnega komuniciranja in spremljanja dokumentacije, opisali in prikazali način delovanja projektnega portala Dalux in PlanRadar ter naredili primerjavo med njima. Nato smo na praktičnem primeru komuniciranja na projektu Nadomestne novogradnje Splošne bolnišnice Celje prikazali in analizirali potek komunikacije in spremljanja dokumentacije na projektu. V poglavju diskusija smo navedli ugotovitve in predloge za dodatno uporabo projektnega portala na obravnavanem projektu.
Keywords: vodenje projekta, komunikacija, gradbiščna dokumentacija, projektni portal, udeleženci projekta
Published in DKUM: 23.12.2020; Views: 1288; Downloads: 166
.pdf Full text (3,41 MB)

3.
DEJAVNIKI USPEŠNEGA PROJEKTNEGA NAČINA DELA V ZAVODU ZA ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE SLOVENIJE
Renata Praća, 2015, master's thesis/paper

Abstract: V Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju: Zavod) že vrsto let deluje projektni management, ki skrbi za uresničevanje globalnih ciljev in strategij Zavoda. Projektno delo je tako postalo učinkovito orodje za razvoj Zavoda in sistema obveznega zdravstvenega zavarovanja, ki je z izvedbo strateško pomembnih projektov uspešno in učinkovito dosegal zastavljene cilje. V magistrskem delu smo predstavili projektni management Zavoda ter vrsto dejavnikov, ki so vplivali na uspešno izvedbo projektov. Teoretični del magistrskega dela povzema ugotovitve iz domače in tuje literature o razsežnosti projektnega načina dela, povezanosti strateškega in projektnega managementa, opredelitvi projektnega managementa, fazah življenjskega cikla projekta ter o dejavnikih uspešnega projektnega dela. Empirična analiza magistrskega dela pa temelji na kvalitativni in kvantitativni raziskavi pridobljenih podatkov s strani zaposlenih v Zavodu o dejavnikih uspešnosti projektnega načina dela v tej nepridobitni organizaciji, ki smo jo izvedli s pomočjo poglobljenega polstrukturiranega intervjuja ter statistične obdelave spletnega anketnega vprašalnika. Zanimalo nas je, kako zaposleni ocenjujejo pomembnost posameznih dejavnikov, ki vplivajo na uspešno izvedbo projektov, splošno zadovoljstvo s projektno organizacijsko kulturo, poslovnikom izvajanja projektov, projektno pisarno in projektnim informacijskim sistemom, ter kako ocenjujejo pomembnost navedenih področij, kriterije učinkovitosti izvedbe projektov, vplive na učinkovitost izvedbe ter strokovno usposobljenost zaposlenih v Zavodu za opravljanje projektnih nalog. Rezultati so pokazali, da ima projektni management Zavoda dobro sistemsko podporo za vodenje projektov. Ta je sicer dosegel določeno stopnjo zrelosti, vendar pa je treba začeti razmišljati o revitalizaciji projektnega managementa, predvsem na področju projektno organizacijske kulture. Z analizo uspešnosti sedanjega modela projektnega vodenja, ki bi omogočila izboljšanje na določenih segmentih projektnega dela, bi Zavod lahko tudi v prihodnosti izvajal uspešne projekte.
Keywords: Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, projektni management, projekt, projektni cilji, udeleženci projekta, dejavniki uspešnosti
Published in DKUM: 18.12.2015; Views: 2738; Downloads: 165
.pdf Full text (2,48 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica