| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ IN UPORABA MODELA E-IZOBRAŽEVANJA ANGLEŠKEGA POSLOVNEGA JEZIKA
Alenka Tratnik, 2015, doctoral dissertation

Abstract: V doktorski disertaciji so uvodoma predstavljeni teoretični vidiki e-izobraževanja, opredeljena različna pojmovanja e-izobraževanja, od splošnih do bolj specifičnih, opisujemo pa tudi poglavitne značilnosti in različne oblike e-izobraževanja. Nadalje predstavljamo začetke in razvoj e-izobraževanja od študija na daljavo do sodobnih oblik mobilnega izobraževanja ter ključne razlike med klasičnim načinom izobraževanja v učilnici in e-izobraževanjem. E-izobraževanje se pojavlja v različnih izvedbenih modelih, ki jih po posameznih fazah razvoja predstavljamo v poglavju o modelih izobraževanja, prikazujemo pa tudi prednosti in pomanjkljivosti e-izobraževanja ter vlogo in kompetence različnih udeležencev e-izobraževanja. Specifičnost tujejezikovnega poučevanja zahteva uporabo drugačne metodike. Razvoj različnih metod za učenje in poučevanje angleščine ter razlogi za prelom od klasičnega načina izobraževanja so pojasnjeni iz različnih zornih kotov, teoretičnega, praktičnega kakor tudi z vidika uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Eno od osrednjih poglavij naloge predstavlja razvoj modela e-izobraževanja angleškega poslovnega jezika, kjer se osredotočamo na opredelitev ciljev, pogojev in izhodišč za eksperimentalno uvedbo modela v pedagoški proces na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za organizacijske vede ter razčlenjujemo posamezne faze razvoja modela. Poglobljeno se lotevamo tudi predstavitve zgradbe modela z opisom vsebine, študijskih gradiv in posameznih učnih aktivnosti. V empiričnem delu naloge analiziramo rezultate raziskave o testiranju modela, kjer smo ovrgli dve od treh zastavljenih hipotez, saj smo ugotovili statistično pomembne razlike med skupino, ki se je izobraževala prek modela e-izobraževanja, in skupino, ki je imela le klasično izobraževanje. Podatke za raziskavo smo pridobili z anketo o zadovoljstvu, kakovosti in uporabnosti modela e-izobraževanja, o vplivih na učni dosežek, o motivacijskih dejavnikih za učenje in o odnosu do predmeta oz. učenja poslovne angleščine. Posebna pozornost je bila pri testiranju modela usmerjena na stopnjo zadovoljstva udeležencev z izvedbo izobraževanja, oceno udeležencev glede strukture modela, zanimivosti in privlačnosti učnih vsebin ter aktivnosti, odgovorili pa smo na tudi vprašanje, kako model izpolnjuje svojo funkcijo in kakšen je njegov vpliv na učinkovitost e-izobraževanja.
Keywords: e-izobraževanje, model e-izobraževanja, klasično izobraževanje, poslovni angleški jezik, učno okolje Moodle
Published: 13.10.2016; Views: 1963; Downloads: 175
.pdf Full text (3,21 MB)

2.
Vnos informacijsko komunikacijske tehnologije in e-preverjanja znanja pri predmetu kemija
Klavdija Černelč, 2015, master's thesis

Abstract: Živimo v času globalizacije in hitrih sprememb na področju informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). Tako na svetovnem kot tudi slovenskem področju se IKT hitro širi v vse stopnje vzgojno-izobraževalnega procesa. IKT omogoča e-učenje (e-izobraževanje), ki vnaša v učni proces inovativnost in možnost širjenja znanja učitelja in učenca. Za učinkovito izvedbo je potrebno usvojiti nova znanja in spretnosti, saj tak način dela zahteva skrbno načrtovanje. Za kakovostno e-preverjanje znanja je potrebno kreirati banko nalog oziroma vprašanj na različnih taksonomskih ravneh, oblikovati kviz, seznaniti učence z izvajanjem e-preverjanja znanja ter pripraviti strojno in programsko opremo za izvedbo. V prvem letu mora učitelj vložiti veliko truda, časa in dodatnega dela v nov način poučevanja, vendar se ta trud povrne v naslednjih letih. Pri delu je izrednega pomena povezanost skupine ljudi, ki so odgovorni za učinkovito e-preverjanje znanja. Skupina naj bi sestavljali računalničar, laborant in učitelj. V nalogi je predstavljena sistematična pot vnosa IKT in e-preverjanja znanja v devetem razredu Osnovne šole Šmarje pri Jelšah pri predmetu kemija. Raziskava je potekala dve šolski leti. Prvo leto sta v raziskavi sodelovala dva oddelka, drugo leto pa štirje oddelki devetega razreda. V raziskavi smo se prednostno osredotočili na elektronsko preverjanje znanja, ki smo ga izvedli s pomočjo spletne učilnice Moodle, dejavnosti Kviz. Svoje mnenje o novem načinu preverjanja znanja so učenci podali v anketnem vprašalniku ob koncu obeh, v raziskavo vključenih, šolskih let.
Keywords: IKT, e-učenje, e-učno okolje, e-preverjanje znanja, spletna učilnica, Moodle, kemija
Published: 29.10.2015; Views: 1227; Downloads: 141
.pdf Full text (3,59 MB)

3.
UPORABA E-GRADIV V SPLETNEM UČNEM OKOLJU MOODLE
Irena Lončar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je postala del našega vsakdanjika in računalnik je postal nepogrešljivi del skoraj vsakega gospodinjstva. Spremembe na področju IKT so v zadnjih dveh desetletjih spremenile tudi načine učenja. Kombinacija elektronskega in tradicionalnega učenja je postala standardna. Ne samo elektronska gradiva, ampak tudi spletne učilnice so postale pomemben del izobraževalnega procesa. Kombinacija slednjega nam omogoča večjo interaktivnost gradiv in sodelovanje študentov. V diplomski nalogi bomo opisali osnove e-gradiv ter e-učenja. Osredotočili se bomo predvsem na to, kako v programu Xerte Online Toolkits izdelana gradiva prenesti v spletno učno okolje Moodle (verzija 2.5). Opisali bomo načine in postopke, ki smo jih uporabili. Za boljše razumevanje postopkov smo dodali tudi zaslonske slike.
Keywords: E-izobraževanje, E-gradiva, Xerte Online Toolkits, Spletno učno okolje, Moodle
Published: 09.10.2014; Views: 1355; Downloads: 179
.pdf Full text (2,60 MB)

4.
POZNAVANJE IN UPORABA MODULA LEKCIJA V E-UČNEM OKOLJU MOODLE
Alen Moharič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času, ko mladi odraščajo ob računalniku, zato je primerno izdelati in uporabiti učno študijsko gradivo v elektronski obliki. V našem primeru smo se osredotočili na e-učno okolje Moodle 2.5, ki je na voljo vsem članicam Univerze v Mariboru, v katerem smo podrobneje raziskovali modul Lekcija. Modul Lekcija nam ponuja številne možnosti uporabe. V njega lahko za potrebe učenja vstavljamo filme, slike, tabele in še marsikaj. Pri samem kreiranju lekcije se lahko zapletemo, saj jo kreiramo kot nekakšno drevo. Deblo je naše glavno poglavje, veje pa so podpoglavja, katera se še lahko nadalje razvejujejo. Vsaka veja lahko vsebuje gručo vprašanj, s katerimi študent preverja svoje znanje o predstavljeni tematiki. Rezultat našega dela je izdelana lekcija v interaktivni multimedijski obliki, katere vsebina je vzeta iz predmeta Sinteza procesov in jo bodo študentje uporabljali v naslednjih letih, kar jim bo koristilo kot pripomoček pri učenju. Predstavljen je potek kreiranja lekcije po korakih, s tem pa je omogočena boljša predstava izdelave lekcije. Skozi delo smo spoznali tudi slabosti modula Lekcija, ki še v celoti ni razvit, in uporabo interaktivnega multimedijskega učnega gradiva v e-učnem okolju, okolju prihodnosti.
Keywords: e-učno okolje, interaktivna multimedijska učna gradiva, Moodle, modul Lekcija
Published: 22.09.2014; Views: 1503; Downloads: 147
.pdf Full text (1,66 MB)

5.
ELEKTRONSKO PREVERJANJE ZNANJA V IZOBRAŽEVALNEM PROCESU
Vanja Gaber Krepša, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjem desetletju je informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT) dosegla pomembno vlogo tudi v izobraževalnem procesu. Članice Univerze v Mariboru imajo na voljo elektronsko učno okolje Moodle, v okviru katerega lahko pripravljajo razne vire in dejavnosti za študente. V študijskem letu 2009/2010 smo na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v prvih letnikih uvedli vsebine bolonjskega študijskega programa. Zaradi velikega števila vpisanih študentov smo pri nekaterih predmetih pričeli uvajati elektronske teste kot varianto ustnega dela izpita. Osnova takega načina dela je kreiranje banke vprašanj različnih tipov v elektronskem okolju Moodle. Ugotoviti smo želeli, kako bodo študenti sprejeli ta novi način dela, kar so zapisali v vprašalniku, ki so ga izpolnili ob koncu semestra. Predavatelj je s sprotnim preverjanjem znanja motiviral študente k delu in pripravam na pisno preverjanje znanja. Prav tako smo želeli ugotoviti, kako novi način dela razbremeni predavatelja. V diplomi so predstavljeni vprašanja različnih tipov, primer e-testa, potek preverjanja znanja in rezultati dela ter povratne informacije študentov. Rezultati so pokazali, da tak način dela prihrani veliko časa in truda predavatelju v letnikih z velikim številom vpisanih študentov, študentom omogoči takojšnjo informacijo o doseženem rezultatu, s sprotnim študijem pa hitro opravljanje izpitov.
Keywords: elektronsko učno okolje, Moodle, e-test, e-učenje, informacijsko komunikacijska tehnologija
Published: 12.10.2010; Views: 2259; Downloads: 150
.pdf Full text (3,33 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica