SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
JE SLOVNICA V VESELJE ALI V BREME? PRIMERJAVA TIPOLOGIJE SLOVNIČNIH NALOG V UČBENIKIH IN DELOVNIH ZVEZKIH ZA SREDNJEŠOLCE
Polonca Kolbl, 2009, undergraduate thesis

Abstract: KOLBL, P.: Je slovnica v veselje ali v breme? Primerjava tipologije slovničnih nalog v učbenikih in delovnih zvezkih za srednješolce. Diplomsko delo, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko, 2009. V današnjem času imajo dijaki večjo izbiro med tujimi jeziki, ki se jih lahko učijo. Večina dijakov ima možnost izbirati med angleščino, nemščino, francoščino, španščino in italijanščino. Profesorice in profesorji se morajo posebej potruditi in dijake motivirati, da izberejo prav njihov predmet. V diplomski nalogi z naslovom Ist die Grammatik Lust oder Last? Ein Typologischer Vergleich grammatischer Aufgaben in Lehrwerken für die Sekundarstufe II so predstavljeni različni tipi slovničnih nalog po avtorjih Peter Doyé, Hans-Georg Albers in Sibylle Bolton. V teoretičnem delu pa so predstavljeni principi kategoriziranja. Empirični del diplomske naloge je osredotočen na anketo in delovni list. Rezultati le-tega so odgovori na vprašanja: ali imajo dijaki radi nemško slovnico; kdo jim pomaga, če imajo težave pri slovnici; ali jim je učenje slovnice v veselje ali v breme; in kateri tipi nalog jim delajo največ težav? Rezultati so pokazali, da dijaki, ki nimajo težav pri učenju in razumevanju slovnice, se je radi učijo in jim je v veselje. Če imajo probleme pri učenju slovnice, si pomagajo največkrat z učbeniki. Mlajši dijaki imajo rajši nemško slovnico kot starejši dijaki. Dijakom delajo naloge z obkroževanjem odgovorov manj težav kot pa naloge z dopolnjevanjem. Raziskava je tudi pokazala, da rešujejo boljše naloge z že danim rešenim primerom in naloge, ki vsebujejo slike.
Keywords: Ključne besede: tipi slovničnih nalog, principi kategoriziranja, Peter Doyé, Albers und Bolton, slovnica v različnih učnih gradivih, učno gradivo Moment Mal 1, 2, učno gradivo Ideen 1.
Published: 24.02.2010; Views: 2686; Downloads: 231
.pdf Full text (12,57 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica