| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Geografija in udejanjanje vsebin trajnostnega razvoja na OŠ Poljčane
Tamara Blazinšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Smernice vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do douniverzitetnega izobraževanja, ki ga je leta 2007 izdalo Ministrstvo za šolstvo in šport (MMŠ) šole zavezujejo v poglobitev v vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj (VITR). Takšne šole ponujajo svojim učencem aktivno državljanstvo in udeležbo na socialnem, gospodarskem in političnem področju trajnostnega razvoja. V diplomski nalogi smo raziskali načine udejanjanja vsebin trajnostnega razvoja (TR) na izbrani šoli - OŠ Poljčane. S pomočjo pedagoške dokumentacije OŠ Poljčane za šolsko leto 2011/2012 smo ugotovili, kako OŠ Poljčane vzgaja in izobražuje učence za trajnostni razvoj. Poudarek smo namenili geografiji in udejanjanju vsebin trajnostnega razvoja pri tem predmetu. Kot primer dobre prakse udejanjanja vsebin trajnostnega razvoja smo izpostavili izbrana primera: Program Popestrimo šolo in Učni poligon Modraže. V zaključnem delu smo izdelali smernice za vključevanje vsebin TR pri pouku geografije za osnovne šole, ki temeljijo na primerih proučenih praks pri nas in tujine.
Keywords: Ključne besede: trajnostni razvoj, vzgoja in izobraževanja za trajnostni razvoj, OŠ Poljčane, vsebine trajnostnega razvoja, Program Popstrimo šolo, učni poligon Modraže
Published in DKUM: 29.01.2013; Views: 2628; Downloads: 192
.pdf Full text (826,78 KB)

2.
UČNI POLIGON MODRAŽE KOT UČILNICA V NARAVI ZA PREDŠOLSKO VZGOJO
Sandra Časar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljeno dosedanje razumevanje trajnosti in trajnostnega razvoja, prikazan je pomen vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, ki se začenja prav na nivoju predšolske vzgoje in sega vse do vseživljenjskega izobraževanja. Opisan je tudi pojem okoljskega izobraževanja, primeri le-tega v tujini in pri nas, cilji okoljskega izobraževanja in njegova zastopanost v Kurikulumu za vrtce. Ugotavljamo, da se namesto pojma okoljska vzgoja vse bolj uporablja »vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj – VITR. Tudi v nalogi smo uporabili VITR, saj je to širši pojem od okoljske vzgoje (VITR zajema vzgojo in izobraževanje za okolje, ljudi in ekonomijo). Pomembno vlogo ima izkustveno izobraževanje, zato je v diplomskem delu podrobneje predstavljen Učni poligon Modraže, ki nudi pogoje za vzgojo in izobraževanje v naravi. V empiričnem delu diplomskega dela so podrobneje predstavljeni pogoji za VITR na učnem poligonu v Modražah. Posebno pozornost smo namenili izboru učnih okolij, ki so primerna za predšolsko vzgojo. Pripravili smo vsebine in metodološke pristope za uporabo izbranih učnih okolij v praksi predvsem za vzgojitelje, ki lahko potem na osnovi izkušenj iz učnega poligona Modraže prenesejo ideje v lastno šolsko okolje in vključijo izkustveno vzgojo in izobraževanje v vsakdanjem pedagoškem delu in življenju nasploh.
Keywords: trajnostni razvoj, učilnica v naravi, izkustveno izobraževanje, učni poligon Modraže, predšolska vzgoja, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj.
Published in DKUM: 03.01.2012; Views: 3659; Downloads: 277
.pdf Full text (1,92 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica