SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Tehnično fizikalni poskusi iz energetike : diplomsko delo
Branko Pongrac, 2009, undergraduate thesis

Keywords: tehnika, fizika, poskusi, energetika, učni listi, osnovne šole, diplomska dela
Published: 14.08.2009; Views: 4417; Downloads: 347
.pdf Full text (7,74 MB)

2.
GEOGRAFSKA UČNA POT KOTLJE Z OKOLICO PRI PREDMETU DRUŽBA V PETEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Blanka Matjašec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge Geografska učna pot Kotlje z okolico pri predmetu Družba v petem razredu devetletne osnovne šole je predstaviti pomen neposrednega izkustvenega učenja in raziskovanja domače pokrajine za učence v petem razredu devetletne osnovne šole na primeru načrtovanja konkretne učne naloge. Analizirali smo učni načrt Družba s pomočjo deskriptivne metode in izbrali ter oblikovali učne cilje za vzpodbujanje izkustvenega učenja na osnovi terenskega dela. Na podlagi analize strokovne geografske literature smo proučili izbrane geografske značilnosti Kotelj z okolico. Na osnovi preprostih učnih metod terenskega dela smo oblikovali geografsko učno pot ter izdelali pedagoško dokumentacijo, h kateri štejemo izdelavo učne priprave za učitelja, primere učnih listov z učence (z rešitvami), ki smo jih upoštevali pri sestavi učne poti Kotlje z okolico. Upoštevani in izbrani so bili kriteriji, ki omogočajo učencem usvojitev znanja s pomočjo izkustvenega učenja. Takšen način pridobivanja znanja je predviden v izdelanih učnih listih, s pomočjo katerih lahko učenci na konkretnih primerih raziskujejo in spoznajo svojo domačo okolico oziroma Kotlje z okolico.
Keywords: Geografska učna pot, družbeno geografske značilnosti Kotelj z okolico, terensko delo, učni listi, učni načrt, učenci, peti razred devetletne osnovne šole.
Published: 23.12.2009; Views: 2563; Downloads: 222
.pdf Full text (9,68 MB)

3.
OGLED RAZSTAVE SLIKARJA VENA PILONA S POMOČJO UČNIH LISTOV
Urška Harej, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo povezali delovanje šole in galerije. Obe ustanovi imata v družbi izobraževalno vlogo, ena sicer formalno, druga pa neformalno, ampak zato nič manj pomembno. Vez med njima je muzejska pedagogika, ki izhaja iz šolske pedagogike. Podrobneje smo si ogledali cilje, načine, metode in oblike dela v galerijah in muzejih. V naslednjem poglavju nas je zanimalo doživljanje in vrednotenje umetniških del pri likovni dejavnosti. Tu smo se dotaknili temeljnih področji učenčeve osebnosti ter likovnega vrednotenja. Uvod v praktičen del diplomske naloge je poglavje o slovenskem ekspresionističnem slikarju Venu Pilonu. Njegov opus je bogat in raznolik; slikarstvo, grafika, risba, fotografija in nekaj kiparskih del. Veliko teh del hrani Pilonova galerija v Ajdovščini, kjer je tudi umetnikova stalna razstava. Ta nam je bila v izziv, da zanjo oblikujemo pedagoški program, ki bo učence od 6. do 9. razreda na drugačen način popeljal skozi razstavo. Ukvarjali smo se s problemom aktivnega vključevanja učencev v ogled stalne razstave Vena Pilona in s spodbujanjem njihovega opazovanja. Ogledano razstavo smo poskušali smiselno povezati s programom predmeta likovna vzgoja, ki ga predpisuje sedanji učni načrt. Pri oblikovanju dejavnosti smo se poskušali držati nekaterih spoznanj likovnogalerijske prakse ter vedenj iz področja doživljanja likovnih del ter njihovega vrednotenja. Oblikovali smo učne liste z nalogami, ki so vezane na razstavljena likovna dela. Ti od učencev zahtevajo raziskovanje, opazovanje, primerjanje, interpretacijo, razstavljenih likovnih del. Učne liste smo v praksi preverili, ter pri nejasnostih naredili popravke. Delo v galeriji smo zaokrožili pri uri likovnega pouka v razredu kjer smo, na temo videnega, izdelali še likovno nalogo. Po izvedbi obeh delov programa, v galeriji in v šoli, smo ugotovili, da je mogoče učence aktivno vključiti v ogled razstave slikarja Vena Pilona in z učnimi listi spodbuditi njihovo opazovanje, ter oblikovati likovne naloge, ki povezujejo aktualni učni načrt z ogledano razstavo.
Keywords: likovna umetnost, muzejska pedagogika, likovna dejavnost, Veno Pilon, učni listi
Published: 23.12.2009; Views: 1819; Downloads: 170
.pdf Full text (85,88 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica