| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDSTAVITEV IN ANALIZA SMUČARSKEGA TEČAJA ZA OTROKE
Špela Kumer, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se osredotoča na predstavitev smučarskega tečaja za otroke in stališča staršev otrok, ki so obiskovali smučarski tečaj v smučarski šoli. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični, empirični in praktični del. Namen raziskave empiričnega dela je bil anketiranje staršev otrok, ki so obiskovali smučarski tečaj v smučarski šoli, da bi ugotovili njihova stališča do organizacije in izvedbe smučarskih tečajev, učiteljev smučanja, pripomočkov za učenje in varnosti na smučišču v času smučarskih tečajev. V praktičnem delu pa je bil namen napisati učne priprave za izvedbo 5-dnevnega začetnega smučarskega tečaja in jih praktično izvesti. Rezultati so pokazali, da so starši zadovoljni z organizacijo in izvedbo smučarskih tečajev, pozitivna stališča pa imajo tudi do učiteljev smučanja, saj so po njihovem mnenju dobro strokovno usposobljeni učitelji učinkovito spodbujali in motivirali tečajnike, pozitiven odnos med učitelji in tečajniki pa je vplival na učinkovitost tečaja. Skozi pridobljene rezultate smo ugotovili, da imajo starši pozitivna stališča do uporabe učnih pripomočkov, saj so primerni in zabavni učni pripomočki motivirali tečajnike pri učenju, njihova uporaba pa je pripomogla k hitrejšemu učenju smučanja. Ugotovili smo, da je bilo z vidika varnosti na smučišču dobro poskrbljeno za tečajnike in ostale udeležence v okolici delovanja smučišča, saj je bila uporaba varnostnih mrež ustrezna, tečajniki so bili dobro obveščeni o varnosti na smučišču, njihova oprema pa je ustrezala varnostnim pogojem.
Keywords: gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, učenje smučanja otrok, analiza smučarskega tečaja, stališča staršev do izvedbe smučarskega tečaja
Published in DKUM: 13.09.2016; Views: 1534; Downloads: 166
.pdf Full text (2,54 MB)

2.
UPORABA DIDAKTIČNIH PRIPOMOČKOV PRI UČENJU SMUČANJA
Aleksandra Kovačič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali učitelji smučanja poznajo didaktične pripomočke, ki se uporabljajo pri učenju smučanja. Zanimalo nas je, ali so učiteljem didaktični pripomočki na voljo in ali jih uporabljajo pri svojem delu. V teoretičnem delu smo poleg didaktičnih pripomočkov obravnavali tudi gibalni razvoj otrok, didaktične osnove učenja smučanja, igro, vlogo učitelja in zakonodajo. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Vzorec je obsegal 59 učiteljev smučanja, ki smučanje učijo na različnih slovenskih smučiščih. Pri raziskovalnem delu smo uporabili kombinacijo deskriptivne in kavzalno-neeksperimentalne metode pedagoškega raziskovanja. Z raziskavo smo ugotovili, da so učiteljem smučanja didaktični pripomočki na voljo, njihova uporaba se jim zdi smiselna in jih uporabljajo pri učenju smučanja. Učitelji smučanja sicer ne dobijo dovolj teoretičnih in praktičnih znanj o uporabi didaktičnih pripomočkov na kadrovskih tečajih, njihove uporabe se naučijo med aktivnim poučevanjem smučanja. Didaktične pripomočke učitelji smučanja uporabljajo tudi za postavljanje poligonov. Zakonodajo, ki ureja področje postavljanja poligonov in uporabe didaktičnih pripomočkov, pozna le dobra polovica anketiranih učiteljev smučanja. Zakonske omejitve o uporabi didaktičnih pripomočkov in postavljanju poligonov pa učiteljev ne ovirajo in omejujejo pri njihovem delu.
Keywords: otrok, učenje smučanja, igra, didaktični pripomočki, smučarski poligon
Published in DKUM: 12.08.2016; Views: 2347; Downloads: 253
.pdf Full text (3,00 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica