2.
UPORABA DIDAKTIČNIH PRIPOMOČKOV PRI UČENJU SMUČANJAAleksandra Kovačič, 2016, undergraduate thesis
Abstract: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali učitelji smučanja poznajo didaktične pripomočke, ki se uporabljajo pri učenju smučanja. Zanimalo nas je, ali so učiteljem didaktični pripomočki na voljo in ali jih uporabljajo pri svojem delu. V teoretičnem delu smo poleg didaktičnih pripomočkov obravnavali tudi gibalni razvoj otrok, didaktične osnove učenja smučanja, igro, vlogo učitelja in zakonodajo. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Vzorec je obsegal 59 učiteljev smučanja, ki smučanje učijo na različnih slovenskih smučiščih. Pri raziskovalnem delu smo uporabili kombinacijo deskriptivne in kavzalno-neeksperimentalne metode pedagoškega raziskovanja. Z raziskavo smo ugotovili, da so učiteljem smučanja didaktični pripomočki na voljo, njihova uporaba se jim zdi smiselna in jih uporabljajo pri učenju smučanja. Učitelji smučanja sicer ne dobijo dovolj teoretičnih in praktičnih znanj o uporabi didaktičnih pripomočkov na kadrovskih tečajih, njihove uporabe se naučijo med aktivnim poučevanjem smučanja. Didaktične pripomočke učitelji smučanja uporabljajo tudi za postavljanje poligonov. Zakonodajo, ki ureja področje postavljanja poligonov in uporabe didaktičnih pripomočkov, pozna le dobra polovica anketiranih učiteljev smučanja. Zakonske omejitve o uporabi didaktičnih pripomočkov in postavljanju poligonov pa učiteljev ne ovirajo in omejujejo pri njihovem delu.
Keywords: otrok, učenje smučanja, igra, didaktični pripomočki, smučarski poligon
Published in DKUM: 12.08.2016; Views: 2347; Downloads: 253
Full text (3,00 MB)