| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 217
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
3.
Goriva za trajnostni razvoj : zapiski predavanj
Breda Kegl, 2010, other educational material

Keywords: goriva, fosilna goriva, alternativna goriva, trajnostni razvoj, energijske pretvorbe, alternativni pogoni vozil, učbeniki
Published in DKUM: 15.04.2025; Views: 0; Downloads: 3
.pdf Full text (7,86 MB)

4.
Energetski stroji in naprave : motorji z notranjim zgorevanjem
Breda Kegl, 2009, other educational material

Keywords: motorji z notranjim zgorevanjem, batni motorji, karakteristike motorjev, učbeniki
Published in DKUM: 15.04.2025; Views: 0; Downloads: 3
.pdf Full text (2,63 MB)

5.
Management in ekonomika za inženirje : zapiski predavanj
Dijana Močnik, 2025, other educational material

Keywords: ekonomija, ekonomika, management, učbeniki
Published in DKUM: 05.03.2025; Views: 0; Downloads: 34
.pdf Full text (5,70 MB)

6.
Osnove logističnih procesov : skripta
Uroš Kramar, 2017, other educational material

Keywords: logistični procesi, poslovni procesi, proizvodni sistemi, logistika, učbeniki
Published in DKUM: 19.12.2024; Views: 0; Downloads: 41
.pdf Full text (14,07 MB)
This document has many files! More...

7.
Oskrbovalne verige in načrtovanje logistike
Davor Dujak, Adam Kolinski, Josip Mesarić, 2020, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Keywords: oskrbovalne verige, upravljanje, načrtovanje, transport, logistika, visokošolski učbeniki
Published in DKUM: 13.12.2024; Views: 0; Downloads: 35
.pdf Full text (9,23 MB)
This document has many files! More...

8.
Izvajanje oskrbovalnih verig : transport in skladiščenje
Marcin Hajdul, Tone Lerher, Fabio Sgarbossa, 2019, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Keywords: upravljanje poslovanja, transport, logistika, visokošolski učbeniki
Published in DKUM: 13.12.2024; Views: 0; Downloads: 27
.pdf Full text (9,12 MB)
This document has many files! More...

9.
Izvajanje oskrbovalne verige : Nabava in storitve za stranke
Lukasz Hadas, Julia Jancy, Sonja Mlaker Kač, Mateja Čuček, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Keywords: oskrbovalne verige, nabava, storitve, logistika, visokošolski učbeniki
Published in DKUM: 13.12.2024; Views: 0; Downloads: 19
.pdf Full text (3,62 MB)
This document has many files! More...

10.
Problematika obravnave sodobne zgodovine pri pouku zgodovine : magistrsko delo
Maša Kokot, 2024, master's thesis

Abstract: Pouk sodobne zgodovine je bistven za razumevanje sedanjosti in prihodnosti. Sodobna zgodovina po mnenju strokovnjakov predstavlja enega najpomembnejših vsebinskih delov pouka zgodovine, vendar njeno obravnavo pestijo številne problematike. V magistrski nalogi smo želeli odkriti, kaj najbolj vpliva na kakovost pouka ter kakšni so načini obravnave, da bi problematiko pri obravnavi teh tem zmanjšali ali celo preprečili. Z uporabo anketnega vprašalnika smo vključili učence, dijake, učitelje in profesorje, s čimer smo želeli ugotoviti, kaj menijo o pouku sodobne zgodovine, njegovi pomembnosti in problematiki, s katero se spopadajo. Želeli smo pridobiti njihovo mnenje o tem, kako kljub težavam, ki jih pri pouku opažajo, pridobiti oziroma predati čim kvalitetnejše znanje. S pomočjo odgovorov in vnaprej pregledanih učbenikov, učnih načrtov in literature smo izpostavili dve največji problematiki pouka sodobne zgodovine. Učenci, dijaki, učitelji in profesorji najpogosteje izpostavljajo problematiko časovne obravnave učne snovi, ki zaradi razporeditve v učnem načrtu ostaja zadnja obravnavana snov, kar se med drugim odraža v pomankanju motivacije, časa za temeljito obravnavo, v površno predelani snovi in nezainteresiranosti učencev za učenje, saj snov velikokrat ni vključena v ocenjevanje. Kot drugi večji problem smo izpostavili občutljivost ter zahtevnost tem sodobne zgodovine, ki je posledica subjektivnega vpliva družine in okolice, učenci in dijaki pa so zaradi tega posredno ali neposredno osebno vpleteni, kar zmanjša kritičnost, objektivnost in nepristranskost, vse to pa vpliva na slabšo kakovost znanja. S primeri dobre rabe smo v razredih pri izvedenih urah skušali ugotoviti, ali lahko problematiko zmanjšamo ali celo izničimo, pri čemer smo ugotovili, da lahko dobro zastavljene učne ure bistveno pripomorejo k reševanju zgoraj omenjenih težav in s tem prispevajo h kvalitetnejšemu pouku in nenazadnje tudi znanju učencev, kar je glavni cilj pouka.
Keywords: sodobna zgodovina, pouk, problematika, učni načrt, učbeniki
Published in DKUM: 28.11.2024; Views: 0; Downloads: 22
.pdf Full text (943,35 KB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica