| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
KATALOG KOT SREDSTVO OGLAŠEVANJA IN POSPEŠEVANJA PRODAJE V DRUŽBI RELAX TURIZEM D.O.O.
Petra Slana, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je sestavljena tako iz teoretičnega kot praktičnega dela. V teoretičnem delu smo na splošno predstavili in razjasnili pojme, ki so povezani z diplomsko nalogo, kot so tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje ter kataloška prodaja. Praktičen del diplomske naloge pa zajema opis družbe Relax Turizem d.o.o. Predstavili smo razvoj podjetja ter njegovo vizijo, poslanstvo, cilje in strategijo. Nekaj besed smo namenili tudi oglaševanju podjetja. Nadalje pa smo se osredotočili na turistične kataloge kot sredstvo oglaševanja in pospeševanja prodaje v družbi Relax Turizem. Turistični katalogi so za družbo Relax Turizem ključnega pomena za uspešno poslovanje. Prepoznavni so po dveh značilnih barvah in sicer temno modre in rumene barve. So pomemben del tako oglaševanja kot pospeševanja prodaje. Vsak turistični katalog kupcu nadzorno prikazuje turistične proizvode (počitnice in potovanja) tako opisno, cenovno kot tudi slikovno z raznimi fotografijami. Pravtako pa so zraven vsake ponudbe prikazane tudi vse ugodnosti, ki jih družba Relax Turizem ponuja svojim kupcem.
Keywords: oglaševanje, pospeševanje prodaje, katalog, turistični proizvod, družba Relax Turizem d.o.o.
Published: 19.10.2009; Views: 3163; Downloads: 362
.pdf Full text (613,95 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica