| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Organizacijska kultura : pojmovanje, evolucija in merjenje od industrijske revolucije do digitalne dobe
Petra Robnik, Barbara Pavlakovič Farrell, Marko Ferjan, 2020, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Namen prispevka je pojasniti izvor in razvoj koncepta organizacijske kulture, njen pomen ter metode merjenja. Najprej kronološko predstavljamo pojmovanje organizacijske kulture v različnih obdobjih razvoja organizacij. Koncept organizacijske kulture se je pojavil v začetku 20. stoletja in izhaja iz paradigme organizacijskega vedenja. Razumevanje organizacijske kulture se je spreminjalo vzporedno s stopnjo razvoja organizacij. Današnje razumevanje organizacijske kulture izhaja iz teorije socialne identitete. Globalizacija ni bila zadnja sprememba poslovnega sveta. Opažamo, da se svet spreminja še naprej. Menimo, da bo eno ključnih vprašanj organizacijske kulture prihodnosti vprašanje odnosa do varnosti. Pojav in razvoj organizacijske kulture ima povsem ekonomsko ozadje. Zmotno je prepričanje, da so motivi organizacij za razvoj kulture moralno-etične narave. Raziskovali smo organizacijsko kulturo športnih in turističnih organizacij. Zanimalo nas je, ali med njimi obstajajo razlike. Uporabili smo vprašalnik GLOBE. Opravili smo spletno anketiranje. Analiza je pokazala, da med preučevanima organizacijama obstajajo statistično značilne razlike. Športni klubi bolj spoštujejo moč in avtoriteto, se izogibajo negotovosti, bolj so usmerjeni v uspešnost. Turistična združenja bolj spoštujejo enakost spolov.
Keywords: organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, organizacijsko vedenje
Published in DKUM: 29.01.2024; Views: 358; Downloads: 29
.pdf Full text (6,08 MB)
This document has many files! More...

2.
Zaposleni v digitalni dobi
2019

Abstract: Znanstvena monografija razvija znanstveno področje kadrovskega managementa, ki v svojem izhodišču generira zaposlenega, posameznika, ki v pričakovanju novih rešitev, tehnologij in ciljev, prispevajo k realizaciji vsakdana organizacije in njenih strateških ciljev. Tehnologija, ki jo generira razvoj znanosti in stroke, nam je v danih okoliščinah marsikdaj v pomoč, marsikdaj pa tudi spotika na poti do rešitev. Zavedanje, da je razvoj organizacij na področju kadrovskega managementa doseglo skozi leta strateški pomen, kljub temu, da še mnogo organizacij to žal obravnava kot administrativno funkcijo organizacije, je korak bližje k uresničitvi temeljnega poslanstva kadrovskega managementa. Upravljanje ljudi, zaposlenih in poslušanje tistih, ki so glavno vodilo v doseganju postavljenih ciljev organizacije je nuja in neizogibno dejstvo. Na kakšen način organizacije dosegajo in presegajo tovrstne rezultate, je v rokah tistih, ki morajo/so vešči upravljanja z ljudmi. Človek je s svojim človeškim in socialnim kapitalom vedno in vselej gonilo razvoja in napredka organizacij.
Keywords: informacijska tehnologija, kadrovski management, proces zaposlovanja, CV-vizitka, digitalna doba, zaposlovanje, narava dela, nestandardne oblike zaposlitve, ekosistem, digitalizacija, komuniciranje, krizni manager, priložnosti za mlade, kriza, izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, digitalna transformacija, organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, IKT, HRM
Published in DKUM: 17.02.2020; Views: 1703; Downloads: 150
URL Link to file

3.
TRŽNO KOMUNICIRANJE S POUDARKOM NA OSEBNI PRODAJI V TURISTIČNI AGENCIJI
Vesna Čihal, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Turistične agencije se poslužujejo številnih orodij tržnega komuniciranja z namenom, da bi pridobile čim več kupcev ter zvestih strank. Najpomembnejšo vlogo ima osebna prodaja, vedno večjo vlogo pa pridobiva trženje in prodaja preko spleta. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen pomen ima za kupca osebna prodaja pri prodaji proizvodov turistične agencije in ali kupci še zahajajo v poslovalnice turističnih agencij. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem s pomočjo literature, spletnih virov in člankov ter osebnih izkušenj zapisala nekaj splošnega o trženju v turizmu in tržnem spletu. Da bi lažje razumeli trženje storitev, sem podala nekaj osnovnih značilnosti storitev in njene posebnosti in opisala primarne organizacije, ki so se mi zdele za razumevanje trženja v turistični agenciji najbolj pomembne. V drugem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo, s pomočjo katere sem skušala najti odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Keywords: trženje, tržno komuniciranje, osebna prodaja, turistične storitve, turistični proizvod, primarne organizacije
Published in DKUM: 29.06.2016; Views: 1410; Downloads: 161
.pdf Full text (1,62 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica