| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 24
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Retorika v oglaševanju : analiza oglaševanja počitnic turistične agencije Collegium Mondial Travel
Urša Štraus, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V sklopu diplomskega dela smo analizirali retorične prvine in prepričevalne tehnike v oglasnih sporočilih turistične agencije Collegium Mondial Travel. Najprej smo opredelili osnovne pojme in pregledali literaturo področja, nato je sledila analiza. Teoretični del smo razčlenili po poglavjih od zgodovine, sodobne retorike do oglaševanja, kjer smo podrobneje predstavili sodobno spletno oglaševanje. Teoretični del je bil tudi temelj oziroma izhodišče za drugi del raziskovanja, v katerem smo z analizo vsebine in besedno analizo analizirali oglase. S spletnih virov, Facebook profila, Instagram profila in YouTube kanala agencije Collegium Mondial Travel smo pridobili dvanajst oglasnih sporočil, v katerih smo analizirali elemente retorike prepričevanja po Robertu Cialdiniju in delno po Aristotelu. Naše glavne ugotovitve so, da agencija uporablja vseh šest predstavljenih tehnik prepričevanja po Robertu Cialdiniju, najbolj uporabljeni pa sta tehnika recipročnosti in tehnika pomanjkanja. Prav tako smo ugotovili, da agencija pogosto uporablja patos kot prepričevalno sredstvo v oglaševanju, v katerem se največkrat pojavijo čustveno zaznamovane besede, nagovor in asociirani opis.
Keywords: retorika, retorika prepričevanja, prepričevalne tehnike, oglaševanje turistične agencije
Published in DKUM: 25.10.2018; Views: 1317; Downloads: 154
.pdf Full text (2,70 MB)

2.
NEPOŠTENE POSLOVNE PRAKSE TURISTIČNIH AGENCIJ
Barbara Lorger, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Turizem v Evropski uniji ustvari desetino prihodkov in sodi med najhitreje rastoče dejavnosti v svetu. V razvitih državah so turistična potovanja med najbolj priljubljenimi načini preživljanja prostega časa. Turistične agencije, ki so se pojavile z razvojem množičnega turizma, nastopajo kot posredniki med turistično ponudbo in željami potrošnikov. Z razvojem Evropske unije se razvija tudi trgovanje med podjetji in potrošniki različnih držav članic. Notranji trg postaja z odpravljanjem ovir za čezmejno trgovanje, z razmahom medmrežja in spletnih trgovin, vse živahnejši. Brez učinkovitega oglaševanja in enotne ureditve zakonodaje bi proizvajalec iz ene države le stežka prodrl na trg v geografsko oddaljeni državi. Prav zato, da s skupno zakonodajo nadomešča množico predpisov različnih držav članic in poenoti delovanje notranjega trga, je bila sprejeta Direktiva o nepoštenih poslovnih praksah. Direktiva je usmerjena le na ekonomske interese potrošnika, pri tem pa interesi poštenih trgovcev - konkurentov ne uživajo neposrednega varstva na njeni podlagi. Diplomsko delo obravnava zavajajoče in agresivne prakse, vsebuje pa tudi seznam takšnih, ki so prepovedani per se. Naloga se osredotoča na primere nepoštenih poslovnih praks turističnih agencij, katerih cilj je z oglaševanjem doseči čim večje število potrošnikov. Podrobneje je opredeljena definicija povprečnega potrošnika in turista, ki jima je varstvo namenjeno, in kako se izvaja nadzor nad nepoštenimi poslovnimi praksami. Vprašanje je, v kolikšni meri je nepoštena praksa turističnih agencij opažena in sankcionirana. Iz diplomskega dela je razvidno, da potrošnik, kljub visoki stopnji varstva in urejenemu nadzoru, v večji meri ostaja pasiven in ne opozori na kršitev svojih pravic. Če ni prijave oziroma če se nepoštena praksa spregleda, ni ovire, da se ne bi uporabljala še v prihodnje.
Keywords: Nepoštene poslovne prakse, turizem, turistične agencije, povprečni potrošnik, zavajajoče oglaševanje.
Published in DKUM: 19.09.2016; Views: 1680; Downloads: 161
.pdf Full text (1,66 MB)

3.
Logistične kompetence pri delu organizatorjev turističnih potovanj
Anka Pogačnik, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo najprej v teoretičnem delu opredelili pojem kompetence in z njimi povezane pojme, njihove sestavne dele in posamezne vrste kompetenc. Opisali smo, na kakšen način oblikujemo kompetenčne modele za posamezno delovno mesto. V nadaljevanju smo opredelili poklic strokovnjak logistike, ter opredelili katere so tiste kompetence, ki jih posameznik pridobi tekom študija na Fakulteti za logistiko. Na osnovi teoretičnih znanj smo pripravili anketni vprašalnik o pričakovanih kompetencah na delovnem mestu organizatorja turističnih potovanj in ga po elektronski pošti poslali slovenskim turističnim poslovalnicam. Poslovalnice smo poprosili, da anketo izpolni oseba, ki je v podjetju zaposlen na delovnem mestu organizatorja turističnih potovanj. Ob analizi rezultatov ankete smo prišli do spoznanj, da zaposleni pri svojem delu uporabljajo tako splošne kot tudi delovno specifične kompetence, svoja znanja pa so pridobili v večji meri z izkušnjami na delovnem mestu.
Keywords: kompetence, logistika v turizmu, turistične agencije
Published in DKUM: 11.02.2016; Views: 1595; Downloads: 172
.pdf Full text (591,23 KB)

4.
5.
6.
7.
Telefonska prodaja v družbi Relax Turizem d.o.o. : diplomsko delo
Tanja Stopernik, 2008, undergraduate thesis

Keywords: prodaja, prodaja po telefonu, marketing, turistične agencije
Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 1700; Downloads: 97
.pdf Full text (451,60 KB)

8.
9.
10.
TRŽENJE TURISTIČNIH AGENCIJ ZA MLADE V SLOVENIJI
Slavica Grkovska, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo definirali pojme povezane s trženje storitev in poudarili bistvo marketinškega spleta 7P za storitve, v poglavju Marketinški splet za turistične agencije za mlade pa smo to prenesli v prakso. Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, na katerega se je odzvalo 103 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo poizvedovali kakšno je mnenje mladih o turističnih agencijah za mlade, kaj menijo o njihovih ponudbah, cenah, destinacijah in koliko so v resnici obveščeni o njihovih ponudbah. Z rezultati ankete smo ugotavljali trenutno stanje, kako dobro mladi poznavanja turističnih agencij za mlade in njihove ponudbe.
Keywords: Turizem, Turistična destinacija, Turistične agencije za mlade, Turistično povpraševanje, Turistična ponudba, Marketinški splet 7P
Published in DKUM: 23.11.2010; Views: 3557; Downloads: 412
.pdf Full text (1,50 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica