| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
STRATEŠKI KONCEPT TRŽENJA SLOVENIJE KOT TURISTIČNE DESTINACIJE NA KITAJSKEM TRGU - ODZIVI SLOVENSKIH TURISTIČNIH AKTERJEV
Saša Horvat, 2012, master's thesis

Abstract: Strateški koncept trženja Slovenije kot turistične destinacije na kitajskem trgu – odzivi slovenskih turističnih akterjev.
Keywords: Mednarodno trženje v turizmu, trženje turistične destinacije, znamka turistične destinacije, Slovenija kot turistična destinacija, LR Kitajska, emitivni turistični trg, promocija.
Published: 14.10.2013; Views: 920; Downloads: 343
.pdf Full text (2,91 MB)

2.
Uvajanje blagovne znamke turistične destinacije Slovenska Istra
Martina Pušnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu govorimo o pomenu uvajanja blagovne znamke turistične destinacije Slovenska Istra ter vključevanju lokalne skupnosti. Obravnavamo konkretne možnosti za prehod iz sezonskega na celoletni turizem. Ob tem poudarjamo pomen trajnostnega turizma in se oziramo po novih trendih v turizmu.
Keywords: Turistična destinacija, blagovna znamka turistične destinacije, lokalna skupnost, trajnostni turizem, integralni turistični proizvod
Published: 18.03.2016; Views: 637; Downloads: 95
.pdf Full text (809,12 KB)

3.
Merjenje premoženja znamke Slovenije kot turistične destinacije z vidika zaznav italijanskih in avstrijskih turistov
Klavdija Kocjančič, 2016, master's thesis

Abstract: Znamke turističnih destinacij so v preteklih letih sprožile veliko zanimanja v znanstvenih in strokovnih krogih. Razlog se skriva v dejstvu, da destinacija postaja konkurenčna entiteta, ki se nahaja v globalni tekmi za privabljanje in ohranjanje turistov, pri čemer znamčenje postaja vse pomembnejše orodje razlikovanja od konkurenčnih destinacij. Močna znamka države kot turistične destinacije predstavlja dodatno in pogosto še močnejšo tržno in promocijsko orodje kot same funkcionalne lastnosti države, saj daje državi emocionalo komponento. Magistrska naloga proučuje zunanji vidik znamke destinacije, poimenovan kot koncept premoženja znamke destinacije, ki zajema njeno ovrednotenje z vidika zaznav odjemalcev – turistov. Z analizo smo želeli pridobiti odgovor na vprašanje »Kako Slovenijo kot turistično destinacijo zaznavajo potencialni turisti iz Italije in Avstrije?« Ustreznost merjenja premoženja znamke še vedno predstavlja raziskovalni izziv, kajti v literaturi ni zaslediti enotnega merilnega instumenta. V pričujočem delu smo največkrat uporabljen štiridimenzionalni model za merjenje premoženja znamke, ki poleg elementa podobe kot osnovnega dejavnika v procesu izbire turistove destinacije, vključuje še ovrednotenje zavedanja destinacije, zaznane kakovosti ter zvestobe destinaciji, nadgradili z vključitvijo zaznane vrednosti kot dodatnega petega elementa za celovito merjenje premoženja znamke. Znotraj postavljenega konceptualnega modela smo dokazali pozitivno povezanost med posameznimi elementi in opravičili smiselnost nadaljnjega testiranja merskega modela. Rezultati empirične raziskave nakazujejo, da je ovrednoteno premoženje znamke Slovenije kot turistične destinacije višje z vidika zaznav italijanskih turistov kakor z vidika zaznav avstrijskih turistov. Italijanski turisti so ovrednotili Slovenijo kot turistično destinacijo bolje pri vseh petih analiziranih elementih, od katerih smo pri treh izmed elementov, podobi, zaznani vrednosti in zvestobi, dokazali tudi statistično značilne razlike v zaznavanju med italijansko in avstrijsko skupino turistov. Po ugotovitvah iz raziskave je pri proučevanih tujih turistih še vedno prisotno relativno nizko zavedanje Slovenije kot turistične destinacije.
Keywords: znamka, destinacijska znamka, premoženje znamke turistične destinacije, Slovenija kot turistična destinacija, italijanski turisti, avstrijski turisti.
Published: 27.05.2016; Views: 432; Downloads: 65
.pdf Full text (1,41 MB)

4.
Brendiranje turistične destinacije - Posavje
Marko Ogorelc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je smiselno razdeljeno v dva sklopa, prvi del je teoretični, drugi pa raziskovalni. V prvem delu smo opisovali osnove turističnih znamk in destinacijskega brendinga. Opisali smo tudi organizacijski sistem delovanja turistične destinacije v sklopu turistične znamke oz. brenda. V sklopu smo podali tudi svoje kritično mnenje in predloge, glede na izbrano temo. V nadaljevanju smo z vidika brendiranja kvalitativno in kvantitativno ocenili stanje slovenskega turizma. V zadnjem delu pa smo izvedli raziskavo, tako med zainteresirano javnostjo kot tudi turističnimi deležniki na izbrani destinaciji. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anket in polstrukturiranih intervjujev. Rezultate raziskave smo analizirali in grafično predstavili. Na koncu diplomskega dela pa smo podali še smernice, ki bi jih izbrana destinacija morala upoštevati, ko bi se lotili projekta ustvarjanja turistične znamke.
Keywords: destinacijski management, turistična znamka, destinacijski brending, turistična destinacija, brendiranje
Published: 23.09.2016; Views: 875; Downloads: 143
.pdf Full text (1,75 MB)

5.
Analiza kulinarične dediščine in njena vključenost v turistično ponudbo Prlekije
Maja Bot, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, prvi vključuje teoretični in drugi raziskovalni del. V prvem delu smo opisali pomen kulinarične dediščine, blagovne znamke in predstavili območje Prlekije. Nadaljevali smo s konkretno predstavitvijo jedi, značilnih za naše raziskovalno območje in kasneje kritično predstavili prednosti in pomanjkljivosti destinacije s pomočjo SWOT analize. Raziskovalni sklop zajema trenutno ponudbo kulinarične dediščine in raziskavo s turističnimi deležniki, ki smo jo izvedli s pomočjo intervjujev. Ugotavljali smo povezanost jedi s teoretičnim delom, hkrati pa nas je zanimalo mnenje turističnih deležnikov o skupni blagovni znamki. Zbrane rezultate smo predstavili z metodo kodiranja, kjer smo ključne stavke oziroma besede tvorili v nadpomenke in jih razvrstili glede na tematiko odgovorov. Vsako tematiko smo predstavili in navedli naše ugotovitve. Pri tem smo podali seznam jedi, ki bi jih želeli vključiti v skupno blagovno znamko. Na koncu diplomskega dela smo podali še naše predloge o izboljšanju prepoznavnosti kulinarične dediščine Prlekije in predstavili osnutek skupne blagovne znamke.
Keywords: kulinarična dediščina, dediščina prehranjevanja, turistična ponudba, blagovna znamka, Prlekija
Published: 25.10.2018; Views: 235; Downloads: 89
.pdf Full text (1,77 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica