| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 98
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Koncept turistične destinacije in model razvoja
Mihaela Franjić, Elizabeta Strunjak, Luka Stanić, Fran Pokasić, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 26.01.2024; Views: 48; Downloads: 3
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

2.
Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
Maja Turnšek, Tjaša Alegro, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 64; Downloads: 9
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

3.
Konceptualni model turistične destinacije in njeni ključni deležniki
Aleš Semeja, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 53; Downloads: 6
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

4.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 56; Downloads: 6
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

5.
Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
2023, proceedings

Abstract: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Keywords: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Published in DKUM: 13.01.2023; Views: 742; Downloads: 187
.pdf Full text (29,07 MB)
This document has many files! More...
This document is also a collection of 17 documents!

6.
Turistična destinacija Artiče : študija izvedljivosti
2021

Abstract: Monografija »Turistična destinacija Artiče: študija izvedljivosti« obravnava turistični razvoj potencialne destinacije Artiče. Artiče so kraj v občini Brežice v posavski regiji, kjer v zadnjem času dajejo velik poudarek razvoju turizma. Občina je znana predvsem po zdraviliškem turizmu, vendar se čedalje bolj razvija tudi druga ponudba – od naravnih in kulturnih znamenitosti do gastronomske in športne ponudbe. Krajani Artič, ki so ponosni na danosti svojega območja, želijo v svoje konce privabiti obiskovalce, zato so se povezali s Fakulteto za turizem Univerze v Mariboru, da bi pripravili študijo izvedljivosti potencialne turistične destinacije. Pri projektu so skupaj z mentorji sodelovali študenti 1. letnika magistrskega programa in 3. letnika visokošolskega študijskega programa ob participativnem sodelovanju lokalnega prebivalstva. Po opravljeni analizi območja so pripravili strateški dokument za razvoj turistične destinacije skupaj z marketinškim načrtom posameznih predlaganih turističnih produktov.
Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, marketing destinacije, Artiče, Posavje
Published in DKUM: 19.11.2021; Views: 943; Downloads: 149
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...
This document is also a collection of 3 documents!

7.
Analiza športno - turistične ponudbe ptuja in okolice
Adrijana Andreja Tkalec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Analiza športno-turistične ponudbe Ptuja in okolice smo podrobno analizirali športno ponudbo Ptuja in njegove okolice. Poudarek je bil predvsem na športni ponudbi, ki privablja oziroma je zanimiva za turiste. Namen je bil tudi izdelava predloga za izboljšanje športno-turistične ponudbe in njene promocije. Šport je namreč današnjem času zelo priljubljen, sploh med ljudmi, ki večji del dneva zaradi službe presedijo ali pa so pod stresom. Velika večina se jih zato med dopustom ukvarja s športom, nekateri pa potujejo prav zaradi športa (ogled športnih prireditev, sodelovanje na športnih prireditvah). Zato je za destinacije pomembno, da ponujajo čimveč športnih aktivnosti in seveda da jo znajo primerno promovirati in z njeno pomočjo privabiti turiste v destinacijo prav zaradi ponudbe športa. Diplomsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen turistične destinacije in turistične ponudbe ter kakšen je pravzaprav pomen športa in rekreacije za razvoj turistične destinacije. V empiričnem delu pa smo predstavili Ptuj in njegovo okolico in analizirali njuno športno ponudbo. Izvedli smo tudi anketo med turisti, s katero smo želeli ugotoviti kako so jim bile dostopne informacije o športni ponudbi Ptuja z okolico ter razlog zakaj so sploh obiskali Ptuj.
Keywords: športni turizem, turistična ponudba, turistična destnicija, Ptuj
Published in DKUM: 05.11.2019; Views: 1256; Downloads: 131
.pdf Full text (459,45 KB)

8.
Razvoj turizma ob Velenjskem jezeru
Laura Čater, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo predstavili geografski pregled Velenjske kotline, pri čemer smo osrednjo pozornost namenili Velenjskemu jezeru. Razvoj območja so zaznamovali premogovništvo, energetika in industrija, ki so se najintenzivneje razvijali v drugi polovici 20. stoletja. Pri tem velja izpostaviti leto 1986, ko je bilo izkopanih rekordnih 5,1 milijona ton premoga, kar pa ne bi bilo mogoče brez izgradnje Termoelektrarne Šoštanj, ki še danes velja za prepoznavni znak Velenjske kotline. Močno izkoriščanje premoga je pustilo številne okoljske posledice. Območje se je začelo počasi ugrezati, v najnižjih delih ugreznin pa se je začela zbirati voda. Tako so nastala t. i. ugrezninska jezera, med katerimi je največje in najbolj prepoznavno Velenjsko jezero. Območje Velenjskega jezera je v preteklosti veljalo za izrazito degradirano okolje, ki so ga z rekultivacijo spremenili v priljubljeno turistično destinacijo. Del obale Velenjskega jezera so spremenili v t. i. Velenjsko plažo, kjer so obiskovalcem na voljo številne vodne in obvodne dejavnosti, najbolj obiskana pa je sprehajalna pot ob jezeru. Število obiskovalcev v Mestni občini Velenje se iz leta v leto povečuje, za kar je zaslužen tudi razvoj turizma ob Velenjskem jezeru, ki prav tako vpliva na boljšo infrastrukturno opremljenost Velenja in spodbuja razvoj ostalih gospodarskih panog v regiji. V ta namen želijo v prihodnosti realizirati tri projekte, s katerimi bodo izboljšali kakovost preživljanja prostega časa in vplivali na privlačnost destinacije. Ob Velenjskem jezeru bo v prihodnosti stal prireditveni prostor z velikim odrom, ki bo namenjen številnim športnim, glasbenim, kulturnim in drugim zabavnim dogodkom. Na gladini jezerske vode nameravajo postaviti plavajoče hotelske namestitve, s katerimi želijo v Velenju vzpostaviti stacionarni turizem. S takšnim razvojnim trendom naj bi Velenjsko jezero kmalu sodilo med najbolj obiskane turistične destinacije v Sloveniji.
Keywords: naravnogeografske in družbenogeografske značilnosti Velenjske kotline, Velenjsko jezero, Velenjska plaža, turistična ponudba, aktualni projekti
Published in DKUM: 20.12.2018; Views: 1202; Downloads: 189
.pdf Full text (4,16 MB)

9.
Analiza kulinarične dediščine in njena vključenost v turistično ponudbo Prlekije
Maja Bot, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, prvi vključuje teoretični in drugi raziskovalni del. V prvem delu smo opisali pomen kulinarične dediščine, blagovne znamke in predstavili območje Prlekije. Nadaljevali smo s konkretno predstavitvijo jedi, značilnih za naše raziskovalno območje in kasneje kritično predstavili prednosti in pomanjkljivosti destinacije s pomočjo SWOT analize. Raziskovalni sklop zajema trenutno ponudbo kulinarične dediščine in raziskavo s turističnimi deležniki, ki smo jo izvedli s pomočjo intervjujev. Ugotavljali smo povezanost jedi s teoretičnim delom, hkrati pa nas je zanimalo mnenje turističnih deležnikov o skupni blagovni znamki. Zbrane rezultate smo predstavili z metodo kodiranja, kjer smo ključne stavke oziroma besede tvorili v nadpomenke in jih razvrstili glede na tematiko odgovorov. Vsako tematiko smo predstavili in navedli naše ugotovitve. Pri tem smo podali seznam jedi, ki bi jih želeli vključiti v skupno blagovno znamko. Na koncu diplomskega dela smo podali še naše predloge o izboljšanju prepoznavnosti kulinarične dediščine Prlekije in predstavili osnutek skupne blagovne znamke.
Keywords: kulinarična dediščina, dediščina prehranjevanja, turistična ponudba, blagovna znamka, Prlekija
Published in DKUM: 25.10.2018; Views: 1544; Downloads: 343
.pdf Full text (1,77 MB)

10.
Možnost razvoja turistične ponudbe na osnovi gasilske dediščine v Laškem
Špela Kragolnik, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Čeprav kulturni turizem ne predstavlja primarnega motiva za obisk Laškega, ima to mesto bogato kulturno dediščino, ki močno pridobiva na pomenu. Povsem enako je tudi z dediščino gasilstva. Ta se vključuje v turistično ponudbo le z gasilskimi muzeji in zbirkami, zato želimo ponudbo gasilske dediščine nadgraditi in jo inovativno predstaviti z vsebino, ki bo privlačna za obiskovalce. Prvi del magistrskega dela obsegajo teoretična izhodišča in pregled literature obravnavanega področja, zato smo v njem opredelili pojme kulturne dediščine in njene interpretacije v turizmu, turizem, turistično ponudbo ter kulturni turizem. Opisali smo gasilsko dediščino ter se kasneje osredotočili na dediščino prostovoljnega gasilskega društva Laško. V empiričnem delu magistrskega dela smo najprej z raziskavo trga predstavili vključevanje gasilske dediščine v turistično ponudbo. S pomočjo analize PSPN, raziskovalnih podatkov terenskega dela in tehnike odprtega intervjuja pa smo nato ugotavljali, ali obstajajo možnosti za razvoj turistične ponudbe na osnovi gasilske dediščine ter na podlagi tega oblikovali teoretično zasnovo za nova turistična produkta. Pri tem smo ugotovili, da je ideja o produktu na temeljih gasilske dediščine turistično privlačna, predlagana produkta pa bi povzdignila destinacijo v unikatno in inovativno za potencialne obiskovalce.
Keywords: kulturna dediščina, turistična ponudba, gasilska dediščina, Laško
Published in DKUM: 30.08.2018; Views: 1227; Downloads: 118
.pdf Full text (3,90 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica