SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strategije in triki pri marketingu
Maša Piliček, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Marketing je zelo pomemben za uspeh vsakega podjetja. Tržišča so čedalje bolj zahtevna, stopnja konkurenčnosti je visoka, kupci imajo čedalje večja pričakovanja in vse to zahteva inteligentnejši pristop k marketingu. V marketingu je potrebno spremljati nastajajoče oblike tržišč in prepoznati načine, na katere se le-te oblikujejo, ciljati na najboljše priložnosti ter premagati konkurenco na inovativne načine. Zaradi hude konkurence na tržišču se morajo strokovnjaki v marketingu poslužiti tudi različnih trikov, ki povečajo prepoznavnost podjetja in izdelka oziroma storitve.
Keywords: marketing, digitalni marketing, triki v marketingu, tradicionalni marketing, strategije
Published: 13.06.2019; Views: 207; Downloads: 22
.pdf Full text (869,78 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica