1. Raziskava potrošniških navad v prodajnem kanalu konceptualnih trgovinVanessa Žekš, 2024, master's thesis Abstract: Zaključno delo preučuje nakupno pot in nakupno vedenje potrošnikov v konceptualnih trgovinah s poudarkom na izdelkih podjetja Chipolo. Namen raziskave je bil ugotoviti, katere funkcionalnosti potrošniki pri iskalnikih predmetov dojemajo kot najprepričljivejše in podati predloge za ustrezno marketinško komunikacijo v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin. Uporabljena je bila kvalitativna metoda polstrukturiranih intervjujev in analiza s pomočjo tematske mreže. Rezultati so pokazali, da potrošniki cenijo zanesljivost, enostavnost uporabe in vizualno privlačnost izdelkov in trgovin. Zaključki poudarjajo potrebo po bolj ciljno usmerjeni marketinški komunikaciji in prilagoditvi strategij glede na tip trgovine in stopnjo prepoznavnosti blagovne znamke v tistem okolju. Keywords: nakupna pot, nakupne navade, iskalniki predmetov, konceptualne trgovine, prodajni kanal Published in DKUM: 23.12.2024; Views: 0; Downloads: 30
Full text (2,87 MB) |
2. Primerjalna analiza spletnih trgovinTrajche Andreev, 2024, undergraduate thesis Abstract: V današnjem času si nakupovalnega sveta ne moremo predstavljati brez spletnih trgovin. Postale so del našega vsakdanjika in njihova dostopnost še nikoli ni bila lažja. V diplomski nalogi se bomo posvetili začetkom spletnih trgovin in primerjavi s klasičnimi fizičnimi trgovinami, načinu nakupa, skladiščenju in dostavi izdelkov ter predstavili kako lahko spletno plačevanje zlorabljajo hekerji in prevaranti ter katere skupine ljudi so pri tem najbolj ranljive. Preučili bomo kako slaba ocena vpliva na izbiro potencialnih kupcev in podali nekaj predpostavk glede prihodnosti spletnih trgovin, ki uvajajo vse pogostejše novosti na področju plačila in dostave.
V drugem delu diplome bomo predstavili dve največji spletni trgovini na svetu, in sicer Amazon in Alibaba ter podrobneje analizirali njuno funkcionalnost in ponudbo.
Na koncu diplomske naloge smo naredili primerjavo teh dveh e-trgovin, in sicer glede tržne konkurence, načinih skladiščenja, novostih pri dostavi, pridobivanju točk zvestobe ter novih načinih plačila. Naredili smo tudi primerjavo prednosti in slabosti (angl. Pros and Cons) obeh e-trgovin. Z diplomskim delom smo zagotovili zadostno količino informacij, da lahko vsak posameznik oceni, katera spletna trgovina je primernejša za njegove potrošniške preference. Keywords: splet, trgovine, dostava, plačilo, Amazon, Alibaba, kupci Published in DKUM: 25.09.2024; Views: 0; Downloads: 29
Full text (2,72 MB) |
3. Vpliv umetne inteligence na elektronsko poslovanjeLara Čagran, 2024, master's thesis Abstract: Pandemija Covid-19 je spremenila svet. Potrošniki so se začeli spreminjati in nanašati na spletno nakupovanje, saj so zakoni zahtevali, da ljudje ostanejo doma. Zardi tega je veliko podjetij moralo spremeniti svoj način poslovanja, če je želelo ostati konkurenčno. Morali so se prilagoditi na hitre spremembe. Ravno pandemija je spodbudila razvoj novih tehnologij med njimi tudi umetne inteligence. Pri umetni inteligenci gre za inženiring strojev in programov za njihovo izdelavo. Inteligentni ljudem posredujejo informacije, ki jim bodo pomagale pri njihovem procesu odločanja ter tudi sprejemajo odločitve. Umetna inteligenca ima programsko opremo, ki jo je mogoče programirati v skladu z cilji in potrebami podjetja.
Elektronsko poslovanje zajema različne dejavnosti, vključno z nakupom in prodajo blaga ter storitev, oglaševanjem in komunikacijo s strankami. E-podjetja običajno delujejo preko spletnih mest ali spletnih platform, ki služijo kot glavni vmesnik za transakcije, pri čemer uporabljajo varne plačilne prehode za finančne transakcije. Zaledni sistemi, kot so upravljanje zalog, upravljanje strank in obdelava naročil, so ključnega pomena za delovanje e-poslovanja. Uspeh v e-poslovanju je odvisen od ponudbe izdelkov, uporabniške izkušnje, tržnih strategij, učinkovite dostave in vrhunske storitve za stranke.
E-trgovina je podobna vsaki fizični trgovini. Uporabniki obiščejo e-trgovino, se razgledajo po spletni stani in če jim je všeč nekaj kupijo. Razlika je le v tem, da jim ni treba imeti lastnega prostora in lahko vse izdelke iščejo kar doma. Cilji e-trgovine so različni glede na podjetje. Splošni cilj je zmanjšanje stroškov, povečanje prodaje in povečati zadovoljstvo strank. Podjetja si postavijo cilje e-trgovine, da jim pomaga razumeti na kaj se morajo osredotočiti. Cilji zagotovijo smernice za spodbujanje rasti in doseganje uspeha. Cilji morajo biti jasni in jedrnati morajo pa biti tudi merljivi.
Umetna inteligenca obsega računalniške sisteme, ki so sposobni izvajati naloge, ki so tradicionalno povezane s človeško inteligenco – kot so napovedovanje, prepoznavanje predmetov, tolmačenje govora in generiranje naravnega jezika. Sistemi umetne inteligence se naučijo kako nekaj storiti, tako da obdelujejo veliko količino podatkov. V nekaj primerih učni proces umetne inteligence nadzorujejo ljudje, ki krepijo dobre odločitve in odvračajo slabe, a obstaja sistemi umetne inteligence , ki so zasnovani tako, da se lahko učijo brez nadzora ljudi.
Umetno inteligenco številne tehnologije uporabljajo za izboljšanje zmogljivosti. Najdemo jo v pametnih telefonih s pripomočki umetne inteligence, raznih platformah za e-trgovino z plačilnimi sistemi in vozili s sposobnostmi avtonomne vožnje. Umetna inteligenca pomaga ljudi zaščititi s pilotiranjem spletnih sistemov za odkrivanje goljufij in roboti za nevarna delovna mesta. Vsak stroj, ki ima vgrajeno umetno inteligenco, lahko pretekle izkušnje uporabi za predvidevanje prihodnjih dejanj, spomina in samozavedanja na podlagi različnih sposobnosti stroja. Zato lahko umetno inteligenco razvrstimo v različne podkategorije. Razvoj tehnologije lahko omogoči ustvarjanje strojev z občutkom zavedanja in prepoznavanja.
Umetna inteligenca v poslovanju pomeni uporabo orodij umetne inteligence kot so strojno učenje, obdelava naravnega jezika in računalniški vid za optimizacijo poslovnih funkcij, povečanje poslovne vrednosti in produktivnosti zaposlenih. Podjetja umetno inteligenco uporabljajo za krepitev analize podatkov in sprejemanja odločitev izboljšanje uporabniške izkušnje, ustvarjanje vsebine, optimizacijo IT, prodaje, trženja in praks kibernetske varnosti. Umetna inteligenca se uporablja kot orodje za podporo človeške delovne sile pri povečanju učinkovitosti poslovanja. Keywords: Umetna inteligenca, strojno učenje, elektronsko poslovanje, vrste e-trgovine, cilji e-trgovine, Amazon, vrste umetne inteligence, ChatGPT Published in DKUM: 12.09.2024; Views: 69; Downloads: 107
Full text (2,33 MB) |
4. Povezanost izvozne in inovacijske intenzivnosti v sektorju poslovnih storitev v SlovenijiJanez Rogelj, 2023, doctoral dissertation Abstract: V nalogi smo v teoretičnem delu predstavili teoretične novosti o storitvah, razvoj in pomen mednarodne trgovine s storitvami (v primerjavi z izdelki), proučili lastnosti in značilnosti storitev in mednarodne trgovine z njimi, zaradi katerih se razlikujejo od lastnosti in značilnosti dejavnosti izdelkov (dobrin, proizvodov, produktov).
V povezavi s hitrim razvojem mednarodne trgovine s storitvami smo proučili značilnosti in lastnosti inovacijskih dejavnosti pri storitvah in kaj jih loči od inovacijskih dejavnosti v proizvodnih dejavnostih. Na podlagi različnih virov in lastnega proučevanja smo sestavili seznam 13 lastnosti in značilnosti storitev, ki so v tej doktorski nalogi prvič zbrane skupaj, na enem mestu. Te lastnosti natančno določajo storitve in (mednarodno) trgovino s storitvami ter kaj jih loči od lastnosti izdelkov in (mednarodne) trgovine z njimi.
V povezavi s storitvami smo proučili elemente gibljivost kapitala, gibljivost dela (ljudi), nadnacionalna podjetja, uporabo in razvoj novih tehnologij, čezmejni pretok informacij, ki vplivajo na mednarodno trgovino s storitvami in ovire v tej trgovini.
Podali smo nekaj osnovnih statističnih podatkov o pomenu storitev in storitvenih dejavnosti v mednarodni trgovini. Proučili smo inovacije in inovacijske dejavnosti v storitvenih dejavnostih. Pri tem smo se v analitičnem delu strukturno omejili na poslovne storitve kot ožji del področja nefinančnih storitvenih dejavnosti, geografsko pa na območje Slovenije.
V nadaljevanju smo preučili teoretična izhodišča o ekonomskem vplivu inovacijskih dejavnosti na področju storitvenih dejavnosti na obseg mednarodne trgovine s storitvami (izvoz) in obratno. V izbranem obdobju 2010-2016 smo temu dodali še teoretična izhodišča o ekonomskem vplivu investicijskih dejavnosti v razvoj na področju storitvenih dejavnosti na obseg mednarodne trgovine s storitvami (izvoz).
V jedrnem delu disertacije smo oblikovali raziskovalni model, ki temelji na uporabi analitičnih metod, ki so jih uporabljali raziskovalci na področjih proizvodnih dejavnosti in smo jih aplicirali na področju poslovnih storitvenih dejavnosti.
Za ugotavljanje ekonomskih učinkov izvoznih dejavnosti z vidika vpliva inovacijskih dejavnosti in investicijskih aktivnosti v razvoj v sektorju dejavnosti poslovnih storitev v Sloveniji je bilo potrebno zgraditi model v dveh korakih. Zato smo predstavili klasični model rasti in razvoj modela endogene rasti, ki je predstavljal osnovo za oblikovanje našega modela. Najprej smo uporabili enostaven "probit" model, s katerim smo ugotavljali vpliv izvoznih dejavnosti na gospodarstvo ob pogoju danih inovacijskih dejavnosti (za izbrani obdobji 2002-2008 in 2010-2016) in vpliv izvoznih dejavnosti na gospodarstvo ob pogoju danih investicijskih dejavnosti (za opazovano obdobje 2010-2016).
V drugem koraku smo model posplošili in uporabili inovacijske (investicijske) dejavnosti kot endogene spremenljivke z uporabo sočasnega (simultanega) "probit" modela.
Rezultati meritev so pokazali, da so inovacijske dejavnosti v podjetjih v sektorju poslovnih storitev pomembne za uspeh na tujih trgih. Podjetja z novimi ali izboljšanimi storitvami so bolje konkurirala na tujih trgih kot neinovativna storitvena podjetja. Med letoma 2010 in 2016 so rezultati pokazali verjetnosti, da bi skoraj vsako drugo podjetje, ki je inovacijsko intenzivno, postalo tudi izvozno intenzivno. Zaradi visokega tveganja pri ocenjevanju modela pa ni bilo mogoče potrditi obratnega vpliva, da izvozne dejavnosti pozitivno vplivajo na inovacijske dejavnosti.
Rezultati meritev so potrdili domnevo, da so investicijske dejavnosti v razvoj pozitivno vplivale na večje izvozne dejavnosti v podjetjih za merjeno obdobje med letoma 2010 in 2016. Bolj kot so podjetja investirala v razvoj, večja je bila verjetnost, da bodo izvozniki.
Za merjeno obdobje med letoma 2010 in 2016 so izračuni pokazali verjetnost pozitivnega vpliva izvoznih na investicijske intenzivnosti. Keywords: storitve, poslovne storitve, storitvene dejavnosti, razvoj in pomen mednarodne trgovine s storitvami, lastnosti in značilnosti storitev, pomen storitev in storitvenih dejavnosti v mednarodni menjavi s storitvami, ovire v mednarodni trgovini s storitvami, inovacije in inovacijskih dejavnosti v storitvenih dejavnostih, investicijske dejavnosti v razvoj v storitvenih dejavnostih, vplivu inovacijskih dejavnosti in investicijskih dejavnosti na področju storitvenih dejavnosti na obseg mednarodne trgovine s storitvami (izvoz) in obratno, izvoz storitev, enostaven "probit" model, sočasen (simultan) "probit" model, klasičen model rasti, razvoj modela endogene rasti, modeli inovacijskih procesov v storitvah Published in DKUM: 04.12.2023; Views: 532; Downloads: 78
Full text (5,44 MB) |
5. Uvajanje spletne trgovine za prodajo ročno narejenih izdelkov na platformi EtsyTina Kosi, 2023, undergraduate thesis Abstract: Povpraševanje po ročno narejenih izdelkih narašča, hkrati pa je tudi vedno več ustvarjalcev, ki tovrstne izdelke ponujajo. V ta namen se je oblikovalo veliko spletnih platform, ki so namenjene prodaji predvsem tovrstnih izdelkov. Najbolj priljubljena med njimi je spletna platforma Etsy, ki svojim uporabnikom omogoča enostavno uporabo in ponuja veliko funkcij, ki malim podjetnikom omogočajo lažje in učinkovitejše poslovanje. Za uspešno prodajo na tej ali kateri drugi platformi pa je potrebno poskrbeti tudi za prisotnost na družbenih omrežjih. Med temi so za prodajo ročno narejenih izdelkov najprimernejša družbena omrežja Instagram, Facebook, Pinterest in TikTok.
Preučili smo posebnosti marketinga, ki je prilagojen ročno narejenim izdelkom. Predstavili smo spletno trgovanje in se osredotočili na spletne platforme, ki so prilagojene trgovanju z ročno narejenimi izdelki, pri čemer smo podrobneje predstavili spletno platformo Etsy in se dotaknili nekaj alternativnih platform. Raziskali smo digitalni marketing in predstavili družbena omrežja, ki so najprimernejša za promoviranje ročno narejenih izdelkov. Preučili smo funkcije, ki jih spletna platforma Etsy omogoča za lažje poslovanje. Na spletni platformi Etsy smo vzpostavili spletno trgovino za samozaposlenega v kulturi, v okviru česar smo opredelili ciljno občinstvo, izbrali skupine izdelkov za prodajo, pripravili marketinško gradivo za objavo, odprli spletno trgovino in izvedli aktivnosti na družbenih omrežjih. Analizirali smo rezultate prodaje in rezultate aktivnosti na družbenih omrežjih. Keywords: ročno narejeni izdelki, spletno trgovanje, digitalni marketing, Etsy, vzpostavitev spletne trgovine Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 340; Downloads: 35
Full text (2,49 MB) |
6. Izdelava spletne trgovine ročno izdelanih igračAnja Frantar, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj spletne trgovine. Trgovci s fizičnimi trgovinami vse pogosteje prehajajo na splet, da ohranjajo konkurenčnost. Uvod zajema kratek pregled teoretičnega vsebine, ki zajema prehod na splet ter načrtovanje in vzpostavitev spletne trgovine v nekaj korakih. Poleg tega je nekaj pozornosti namenjene tudi prodaji prek Facebooka, ki za maloprodajna podjetja postaja vse bolj priljubljena platforma za prodajo. Omogoča namreč hitro vzpostavitev trgovino in omogoča hiter začetek prodaje. Drugi del diplomskega dela pa predstavlja praktični del, kjer je prikazana izdelava spletne trgovine ročno izdelanih igrač. Želeli smo izgraditi spletno trgovine za podjetje, ki je doslej svoje izdelke prodajalo le prek objav na Facebooku in Instagramu. S pomočjo platforme Wordpress in vtičnika, namenjenega izgradnji spletnih trgovin, WooCommerc-a. Ustreznost spletne trgovine smo ocenili s SWOT analizo. Keywords: spletna trgovina, digitalizacija, razvoj spletne trgovine, spletno nakupovanje Published in DKUM: 01.08.2023; Views: 668; Downloads: 94
Full text (2,52 MB) |
7. Vpliv sistemskega finančnega stresa v evrskem območju na dvostranski izvoz blagaDejan Romih, 2023, doctoral dissertation Abstract: Pregled literature kaže, da sistemski finančni stres v evrskem območju in njegove posledice še niso popolnoma raziskani. Dosedanje raziskave kažejo, da sistemski finančni stres v evrskem območju negativno vpliva na ekonomsko aktivnost. V tej doktorski disertaciji raziskujemo, ali in kako sistemski finančni stres v evrskem območju vpliva na dvostranski izvoz blaga, pri čemer uporabljamo statične panelne gravitacijske modele mednarodne trgovine z blagom, katerih parametre ocenjujemo po metodah OLS, GPML in PPML, ki jih priporočajo strokovnjaki s področja ekonometrije. Sistemski finančni stres v evrskem območju merimo s »starim« in »novim« CISS-om za evrsko območje ter VSTOXX-om, ki jih uporabljajo tudi drugi raziskovalci na področju ekonomije. Pri raziskovanju uporabljamo nominalne in realne podatke za Avstralijo, Avstrijo, Belgijo, Brazilijo, Ciper, Češko, Dansko, Estonijo, Finsko, Francijo, Grčijo, Hongkong, Indijo, Irsko, Islandijo, Italijo, Izrael, Japonsko, Južno Afriko, Južno Korejo, Kanado, Kitajsko, Latvijo, Litvo, Luksemburg, Malto, Mehiko, Nemčijo, Nizozemsko, Norveško, Novo Zelandijo, Portugalsko, Rusijo, Slovaško, Slovenijo, Španijo, Švedsko, Švico, ZDA in Združeno kraljestvo od leta 2000 do 2014. Na osnovi pregleda literature s področja raziskovanja smo se odločili, da bomo upoštevali rezultate, ki temeljijo na nominalnih podatkih, kot priporočajo strokovnjaki s področja mednarodne ekonomije. Ti rezultati kažejo, da sistemski finančni stres v evrskem območju negativno vpliva na dvostranski izvoz blaga, kar je v skladu z našimi pričakovanji. To velja tudi, če iz vzorca izključimo tretje države. Finančna kriza leta 2008 je pokazala, da motnje v delovanju finančnega sistema negativno vplivajo na dvostransko trgovanje z blagom in njegovo financiranje, kar je povzročilo med ekonomisti in oblikovalci ekonomske politike potrebo po opazovanju in spremljanju sistemskega finančnega stresa. S to doktorsko disertacijo zapolnjujemo vrzel v literaturi o sistemskem finančnem stresu v evrskem območju in njegovih posledicah, kar bo olajšalo sprejemanje ekonomskih in ekonomskopolitičnih ukrepov za blaženje posledic sistemskega finančnega stresa v evrskem območju. Rezultati raziskovanja kažejo, da je sistemski finančni stres v evrskem območju dejavnik dvostranske trgovine z blagom, kar bo prispevalo k nadaljnjemu razvoju mednarodne ekonomije. Keywords: evrsko območje, gravitacijski model mednarodne trgovine, sistemski finančni stres Published in DKUM: 17.05.2023; Views: 682; Downloads: 167
Full text (13,74 MB) |
8. POZITIVNI IN NEGATIVNI VPLIVI PANDEMIJE COVID-19 NA PODJETJAMitja Potisk, 2022, undergraduate thesis Abstract: V zaključkih leta 2020 se je v kitajskem mestu Wuhan začel širiti virus imenovan SARS-CoV2. Po skoraj dveh mesecih je svetovna organizacija za zdravje proglasila virus za svetovno pandemijo. Virus je med ljudmi povročal strah, izoliranost, bolezni in v nekaterih primerih tudi smrt. Posledično je imel velik vpliv na gospodarstvo tako v svetu kot tudi v Sloveniji. Zlasti so bili prizadeti turizem, gostinstvo, prehrambena panoga, a najbolj avtomobilska industrija. Pandemija je številnim gospodarstvenim panogam povzročila veliko negativnih posledic, a za nekatera tudi pozitivne. Podjetja, ki so doživela pozitivne vplive, so bila v veliki meri tista, ki so se ukvarjala s spletno prodajo, dostavo in zdravstvom. Veliko podjetij je na tržišču zaznalo tudi priložnosti, kako prilagoditi svoje dejavnosti pandemiji. Mnogo podjetij je začelo uporabljati priporočeno zaščito zaposlenih s šiviljskimi maskami, varnostno razdaljo ter drugimi dejavniki. V delu diplomske naloge sem se osredotočil na okolje podjetij, saj se je to med pandemijo zelo hitro spreminjalo, in na to, kako so vodje svoja podjetja prilagajali spremembam. S strani vlade so tedensko prihajala nova pravila in novi zakoni, ki so vplivali na podjetja in zahtevali spremembe v njihovem delovanju. V delu sem se osredotočil na negativne vplive pandemije na gostinstvo in pozitivne vplive na podjetja v povezavi s spletno prodajo v okviru prehrambene trgovine. Podjetja sem analiziral na podlagi PEST analize in z njo preučil dejavnike, ki so vplivali nanje. Keywords: pandemija, virus, SARS-CoV, PEST analiza, dejavnost gostinstva in prehrambene trgovine. Published in DKUM: 15.03.2023; Views: 701; Downloads: 114
Full text (2,35 MB) |
9. Vpliv fizičnega okolja in atmosfere na zaznano kakovost storitev in zadovoljstvo strank v trgovinah z oblačiliDavorin Vrentuša, 2022, master's thesis Abstract: V magistrskem delu smo se posvetili proučevanju vsebine na področju fizičnega okolja in atmosfere ter temu, kako to vpliva na zaznavo kakovosti storitev in posledično na zadovoljstvo strank. Tako smo najprej predstavili teorijo iz domače in tuje literature, vezano na fizično okolje in atmosfero ter zadovoljstvo strank. Ugotovili smo, da s pomočjo čistoče lahko izboljšamo in vplivamo na občutke kupcev. Stranke dlje nakupujejo, če se predvaja prijetna glasba. Pri izbiri vonja prodajalne moramo upoštevati ciljno skupino. Pri ekstremnih temperaturah se kupci manj časa zadržijo v prodajalni. S pomočjo razsvetljave se poudarjajo izdelki in ustvarja zanimanje za nakupovanje. Pomembna je izbira barve prodajalne, ki bo pozitivno vplivala na vedenje kupcev. Izdelki morajo biti tako razstavljeni, da privlačijo stranke. Kakovostne storitve so bistvene za razlikovanje organizacije od konkurentov in pridobivanje konkurenčne prednosti. Tako trgovci na drobno menijo, da je to, kako zagotoviti kakovostne storitve na višjem nivoju, eno od bistvenih in viralnih strateških vprašanj.
V empiričnem delu magistrskega dela pa smo s pomočjo vprašalnika ugotavljali, kako sta fizično okolje in atmosfera povezana z zaznano kakovostjo storitev ter kako so kakovostne storitve povezane z zadovoljstvom kupcev. Anketa je vključevala študente Ekonomsko-poslovne fakultete, stare od 19 do 30 let. V anketi je sodelovalo 110 anketirancev, od tega 23 moških in 87 žensk. Iz rezultatov anket smo ugotovili zmerno povezavo med čistočo in zaznavanjem kakovosti storitev. Glasba in vonj imata nizko povezavo s kakovostjo storitev. Tudi temperatura ima zmerno povezavo s kakovostjo storitev. Razsvetljava in barva imata nizko korelacijo z zaznavanjem kakovosti storitev. Postavitev izdelkov je zmerno povezana z zaznavo kakovosti storitev. Prav tako obstaja zmerna povezava med zaznano kakovostjo storitev in zadovoljstvom odjemalcev. Na koncu smo nekaj hipotez sprejeli, ostale pa zavrnili, saj so imele statistično neznačilne vrednosti. Keywords: fizično okolje, atmosfera, zaznana kakovost, zadovoljstvo strank, trgovine z oblačili. Published in DKUM: 23.01.2023; Views: 607; Downloads: 131
Full text (3,55 MB) |
10. Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covidaTjaša Pulko, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem projektu bomo opredelili na splošno, kaj prodaja sploh je, kaj je namen in temeljni cilj vsake prodaje. Našteli bomo tudi, kakšne vrste prodaje poznamo in kako se je prodaja sploh začela. Predvsem se bomo usmerili na spletno prodajo, ki je v času covida-19 zacvetela. Na kratko opisali epidemijo, ki se nas je vse dotaknila. Kot pa že naš naslov nakazuje, bomo veliko pozornost namenili spletni prodaji, predvsem predstavili prednosti in slabosti spleta ter nato namenili več pozornosti tudi nekaterim spletnim trgovinam. Vse skupaj bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo krajše ankete, v kateri bomo anketirance spraševali, če so med epidemijo covida-19 nakupovali oblačila preko spleta in kolikokrat, katere spletne strani so uporabljali za nakup in podobno. V diplomskem projektu bomo predstavili tudi večje spletne trgovine, po našem mnenju About you, Zalando, Asos, BestSecret Farfetch in Emporium. Keywords: epidemija covida-19, oblačila, spletne trgovine, družbena omrežja, spletno oglaševanje Published in DKUM: 30.11.2022; Views: 716; Downloads: 124
Full text (2,51 MB) |