| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 47
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Odkrivanje in preprečevanje zlorab plačilnih kartic MasterCard in Visa
Brigita Simšič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Plačilne kartice so dandanes sodobni plačilni instrument, ki vedno bolj izpodriva gotovino. Žal se s povečevanjem uporabe plačilnih kartic povečujejo tudi njihove zlorabe. Dva zanesljiva vira v boju proti goljufijam sta človek in tehnologija. Tehnološki napredek na področju kartičnega poslovanja zlorab ne more preprečiti v celoti, lahko pa jih zmanjša na obvladljivo raven. Banke izdajateljice kartic, banke pridobiteljice ter njihovi procesni centri se vsakodnevno srečujejo z novimi oblikami zlorab. Pri tem je zelo pomembno, kakšne varnostne mehanizme pri tem uporabljajo, da zlorabe ustrezno nadzorujejo in zmanjšujejo. Trend uporabe plačilnih kartic na spletu je v porastu ter s tem tudi zlorabe. Banke morajo poskrbeti, da so uporabniki kartic dobro ozaveščeni o varni uporabi kartic ter da so istočasno trgovci dobro ozaveščeni o varnem sprejemanju kartic. Rezultati ankete kažejo, da morajo banke narediti več na področju izobraževanja in informiranja uporabnikov kartic ter trgovcev. Ključ do zmanjševanja zlorab je dobra ozaveščenost uporabnikov kartic in trgovcev. Oboji so preslabo seznanjeni o varni uporabi kartice ter samih varnostnih elementih na kartici
Keywords: plačilne kartice, uporabnik kartice, trgovec, banka, odkrivanje zlorab, preprečevanje zlorab.
Published: 01.06.2016; Views: 784; Downloads: 208
.pdf Full text (2,86 MB)

2.
3.
UVEDBA VEČKANALNO USKLAJENE PRODAJE PRI SLOVENSKIH TRGOVCIH
Žiga Trošt, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava večkanalno usklajeno prodajo, ki predstavlja centralno vodeno omrežje med seboj povezanih in usklajenih prodajnih kanalov, kot so klasična in spletna trgovina, elektronske cenovke, samopostrežna blagajna in kioski, družabna omrežja, pametni telefoni in vezane dejavnosti, kar omogoča samodejno posodabljanje informacij o prodajnih aktivnostih trgovca na vseh prodajnih kanalih hkrati. V prvem delu je opisan koncept večkanalno usklajene prodaje – kaj pomeni za trgovca in kaj za kupca, kaj so prodajni kanali in zakaj je usklajenost med njimi ključnega pomena. Temelji na analizi obstoječega stanja in podaja eno od možnih rešitev prenove celotnega sistema trgovca. Drugi del se osredotoča na dejansko uvedbo prodajnega kanala »elektronske cenovke« ponudnika ZBD Solutions. Opisan je celoten potek implementacije v eni izmed poslovalnic večjega slovenskega trgovca – kako je potekala, na kakšne težave smo naleteli in kako smo jih rešili. Obravnava tudi testno obdobje, na podlagi katerega se je naročnik odločil, da ne nadaljuje z uvajanjem tega prodajnega kanala.
Keywords: večkanalno usklajena prodaja, prodajni kanal, elektronska cenovka, trgovec, trgovina
Published: 07.10.2013; Views: 1419; Downloads: 154
.pdf Full text (1,63 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica