| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SEGMENTACIJA TRGA UPORABNIKOV MOBILNIH TELEFONOV ZNAMKE MOTOROLA
Robert Dežman, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Segmentiranje trga uporabnikov mobilnih aparatov znamke Motorola je delo, ki je nastajalo v daljšem časovnem obdobju in sicer med septembrom 2007 in majem 2008. Prineslo je kar nekaj zanimivih ugotovitev iz področja mobilne telefonije, o katerih do sedaj nisem razmišljal, saj sem gledal na trg skozi oči prodajalca in se nisem postavljal v kožo uporabnika. Vedeti je potrebno, kaj potrebuje povprečni uporabnik mobitela. Moje gledanje na mobilne aparate je pristransko saj sem tehničen človek, ki išče popolnoma druge stvari pri mobilnih aparatih. Z omenjeno raziskavo trga pa sem pridobil podatke, ki bodo meni in našemu podjetju v pomoč pri nadaljnjem delu. Najbolj me je razveselilo dejstvo, da obstaja trg mogočih uporabnikov kateri ni zanemarljiv. Če ga primerjam z trgom rednih uporabnikov je le ta večji za več kot 3 krat. Predvsem je tu prostor pri ženski populaciji, medtem, ko moški niso toliko navdušeni nad mobilnimi aparati Motorola in potrebujejo več osebnega prepričevanja. Motorola je dobro zapisana v regijah in mestih ob meji z Italijo in Avstrijo, medtem, ko smo izredno šibki v osrednji Sloveniji in dolenjski regiji. Ker živi tu največji del prebivalstva, bo potrebno vložiti veliko moči (sredstev in dela). Osredotočiti se je potrebno na najmlajšo skupino od 15 do 25 let, saj bo ta skupina v prihodnosti tvorila jedro naših kupcev. Ta skupina je zelo zahtevna, saj ima tehnično znanje in poznavanje tujih jezikov (nima jezikovnih ovir), hkrati pa se je pokazala kot najmanj pripadna blagovnim znamkam. Smer razvoja mobilnih aparatov gre v tako imenovane »multifunkcijske« naprave, katere morajo nuditi veliko storitev (kvalitetni fotoaparat, kvalitetni zaslon na dotik). Uporaba storitev, katere ponujajo operaterji, počasi a vztrajno rastejo. Do sedaj je namreč polno izkoriščena le funkcija govora. Od omenjenih ostalih storitev pa so priljubljene storitve vezane na zabavo. Zaradi omenjenih funkcij je postala baterija najšibkejši člen mobilnih aparatov. Zato se bo v prihodnosti potrebno osredotočiti na vzdržljivost baterije, le ta bo namreč pokazatelj kvalitete mobilnih aparatov. Za dosego teh zahtev pa je potrebna nova tehnologija in novi materiali. Proizvajalci pospešeno vlagajo denar v rešitev tega problema in tisti, ki bo prvi uspel, si bo zopet ustvaril prednost na trgu. Mobilni aparat je redek izdelek, ki spremlja človeka od rojstva pa do smrti, zato se je potrebno posvetiti tudi skupini starejših ljudi in pa najmlajših. To je možno z malimi popravki, kot so velike črke in številke dohodnih klicev, ter svetlobnimi efekti in barvnimi kombinacijami mobilnih aparatov.
Keywords: segmentacija, množično trženje, mikrotrženje, primarni podatki, sekundarni podatki, interni podatki, eksterni podatki, operater, mobilni aparat, intervju, raziskava trga, trg mobilnih aparatov, segmentacijska osnova
Published: 17.11.2009; Views: 3214; Downloads: 397
.pdf Full text (873,66 KB)

2.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA - MOBILNI APARATI V SLOVENIJI
Jasna Sajevec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Od začetka človeštva pa vse do danes so se spremembe na trgu dogajale neverjetno hitro in bliskovito. Še pred nekaj desetletji ljudje niso poznali tehnologije, prav tako trg še ni bil tako razvit kot je danes. Sčasoma se je na trgu pojavilo vedno več izdelkov, kateri so nam skrajšali dodatna opravila in nam lajšali delo. Nastajalo je vedno več podjetij, ki so ponujala iz dneva v dan več raznolikih izdelkov in storitev. Danes pa je trg že prenasičen z novonastalimi podjetji in vedno večjo izbiro izdelkov. Izdelki so nekoč imeli dolgo življenjsko dobo, prav tako so za napredek potrebovali veliko več časa kot je zanj potrebno danes. Življenjske dobe izdelkov v modernejših časih so vse krajše, k čemur je pripomogel predvsem rekordno hiter tehnološki razvoj in nenehne spremembe na področju tehnologij in razvoja. Za izdelke v današnjem času je za uspeh pomembno predvsem, da so tehnološko napredni in razviti, izjemno zmogljivi in uporabni ter da nam ponujajo čim več funkcij. Ker je konkurenca na trgu vse bolj pestra, se morajo proizvajalci neverjetno truditi za obstoj in uspeh svojih izdelkov, ter vanje nenehno vlagati dodatne raziskave in izboljšave. Tudi mobilni aparati so vse bolj napredni, zmogljivejši in tehnološko razviti. Na trgu se pojavlja vedno več proizvajalcev mobilnikov, ki želijo prepričati svoje potrošnike z izbiro in vsebino. Vedno več pa se na trgu pojavlja tudi različnih znamk aparatov. Mobilne aparate izpred nekaj let izpodrivajo s trga vse bolj priljubljeni pametni aparati, ki so neverjetno izpopolnjeni in nadgrajeni in kateri bodo zaznamovali celotno človeštvo.
Keywords: življenjski ciklus izdelka, izdelek, mobilni aparati, znamke mobilnih aparatov, mobilna telefonija, trg mobilnih aparatov
Published: 06.12.2012; Views: 1113; Downloads: 108
.pdf Full text (1,47 MB)

3.
OGLAŠEVANJE V FUNKCIJI IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Nina Jeraj, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja. Osredotočili se bomo na oglaševanje različnih ponudnikov mobilnih aparatov, skozi izobraževanje zaposlenih v prodaji. Zanima nas, kako izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov vplivajo na prodajalca v odnosu do kupca. Telekom Slovenije smo izbrali zaradi večletnih delovnih izkušenj na področju mobilne telefonije. Vsakodnevno se srečujemo s strankami, izobraževanji in napredno tehnologijo. Diplomska naloga je sestavljena iz osmih poglavij. V prvem teoretičnem delu bomo predstavili teorijo trženja, trženjski splet in tržno komuniciranje. Omenili smo tudi zadovoljstvo kupca in oglaševanje na splošno. V drugem teoretičnem delu, pa smo predstavili izobraževanje, cilje izobraževanja, motivacijo za izobraževanje, kakovost in uspešnost izobraževanja. V šestem poglavju smo opisali podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja, njegovo zgodovino, poslanstvo in vizijo, organiziranost izobraževanja v podjetju in se dotaknili tudi izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov, ki poteka v Telekomovih centrih. Diplomsko nalogo smo zaključili z ugotovitvami, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete o izobraževanju ponudnikov mobilnih aparatov. Anketo smo poslali zaposlenim v Telekomovih centrih po Sloveniji. Z raziskavo smo ugotovili, da izobraževanje vpliva na prodajalca, povedali smo, kako dobro so tovrstna izobraževanja pripravljena in kako koristna so za podjetje. V diplomski nalogi smo ugotovili, da so izobraževanja koristna in da vplivajo na boljše oglaševanje izdelkov. Zaposleni so prisotni na večini izobraževanj, saj se tudi sami zavedajo, da so le-ta koristna in menijo, da so izobraževanja dobro pripravljena. Ugotovili smo, da se odnos do kupca po izobraževanju spremeni, tako postajajo prodajalci bolj zanesljivi, prijazni in bolje predstavljajo nove produkte.
Keywords: Telekom Slovenije, d.d., ponudniki mobilnih aparatov, izobraževanje, oglaševanje, prodaja, mobilni aparati.
Published: 01.07.2013; Views: 1361; Downloads: 151
.pdf Full text (5,06 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica