| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza uslužnega vodenja s čustveno, trajnostno in normativno komponento pripadnosti na primeru izbranega podjetja
Matej Čer, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje povezavo uslužnega vodenja s pripadnostjo. Uslužno vodenje je pristop, ki na vodenje gleda z vidika vodje in njegovih vedenj. Poudarja, da vodje izražajo skrb do sledilcev, pri čemer jih negujejo in izkazujejo empatijo. V obdobju hitrih družbenih sprememb predstavlja pomemben dejavnik konkurenčnosti pripadnost, ki pomeni mobilizacijo potenciala in sposobnosti zaposlenega, da ta doseže cilje organizacije. Zaposleni, ki upoštevajo uslužno vodenje, opravljajo obveznosti nad osnovnimi zahtevanimi ravnemi in pripomorejo k delovanju organizacije kot celote. Tematika uslužnega vodenja in pripadnosti je aktualna tudi zaradi finančnih vplivov, ki jih imata uslužno vodenje in pripadnost na poslovanje organizacije. Namen naloge je razširiti znanje o uslužnem vodenju in prispevati h globljemu razumevanju pričujočega konstrukta v povezavi s čustveno, trajnostno in normativno pripadnostjo. Glavni cilj pričujoče naloge je analizirati povezavo uslužnega vodenja s čustveno, trajnostno in normativno komponento pripadnosti na primeru izbranega podjetja. Korelacijska analiza je pokazala negativno povezavo uslužnega vodenja s pripadnostjo, kar je v nasprotju s prevladujočo teorijo in pričakovanji, zato smo z namenom poglobljenega raziskovanja preučevanega pojava uporabili še kvalitativni metodi opazovanja raziskovalno razvojnega tima in dveh operativnih timov ter strukturiranega intervjuja. Rezultati kvalitativne analize kažejo na pozitivno povezavo med konstruktoma uslužnega vodenja in pripadnosti. Možne razloge za razkorak med ugotovitvami kvantitativne in kvalitativne analize vidimo v potencialni različni percepciji konstruktov uslužnega vodenja in pripadnosti na strani vodij in respondentov. Z magistrsko nalogo prispevamo na več področjih. Tako glede konstrukta uslužnega vodenja kot tudi pripadnosti še ni konsenza glede opredelitve in operacionalizacije, zato vidimo teoretični prispevek naloge v sintezi opredelitev konstruktov uslužnega vodenja in pripadnosti. Empirični prispevek je v obliki preverjenih hipotez na preučevanem podjetju. V okviru praktičnega prispevka izvedemo diskusijo s priporočilom za preučevano podjetje.
Keywords: uslužno vodenje, čustvena, trajnostna in normativna komponenta pripadnosti
Published in DKUM: 08.09.2016; Views: 1456; Downloads: 247
.pdf Full text (1,29 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica