| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije Covida
Aja Jesenik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je teoretična in empirična raziskava o tradicionalnih in družbenih medijih v času pandemije covid. Diplomsko delo predstavlja vpliv pandemije covid na delovanje tradicionalnih in družbenih medijev. Teoretični del temelji na predstavitvi razumevanja družbenih in tradicionalnih medijev, virusa in pandemije covid. Pričakovano je bilo, da je pandemija covid močno vplivala na način delovanja medijev, zato je bilo raziskano, kako so se morali mediji prilagoditi, da so lahko ostali na trgu. Predstavljene so spremembe, ki so jih morebiti uvedli, če so jih uvedli. V praktičnem delu je predstavljen intervju s petimi predstavniki slovenskih medijskih hiš. Ugotovljeno je bilo, da so se medijske hiše prilagodile glede na pogoje, ki jih je uvedla Vlada Republike Slovenije. Po zaključeni pandemiji se je delovanje medijev vrnilo v prvotno stanje. Mediji se prilagajajo in razvijajo glede na trg. Pandemija covid ni imela tako velikega vpliva na medije, kot je bilo predvidevano, je pa pripomogla k hitrejšemu razvoju medijev.
Keywords: tradicionalni mediji, družbeni mediji, pandemija covid, vpliv pandemije, spremembe
Published in DKUM: 08.08.2024; Views: 196; Downloads: 40
.pdf Full text (2,12 MB)

2.
Vpliv medijev na samopodobo mladih
Mojca Fifer, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Teoretična izhodišča: Samopodoba predstavlja posameznikov odnos do samega sebe. Ključna je vloga medicinske sestre pri prepoznavanju nizke samopodobe, saj le ta lahko vodi v bolezensko stanje posameznika. Na samopodobo lahko vplivajo tudi mediji, kjer se mladi poistovetijo z medijsko osebnostjo in v njej tudi poiščejo ideal lepote. Mladi so najbolj vešči v uporabi družbenega omrežja, saj je to generacija, ki je odraščala z modernimi mediji. Na družbenih omrežjih se mladi med seboj družijo, komunicirajo, preživljajo prosti čas in tudi objavljajo fotografije. Namen: Namen našega diplomskega dela je bil raziskati, kakšen vpliv imajo mediji na samopodobo mladih. Raziskovalne metode: V empiričnem delu zaključnega dela smo uporabili kvantitativno metodologijo raziskovanja, prav tako smo pri iskanju literature uporabili deskriptivno metodo dela. Rezultati: Ugotovili smo, da je najbolj izpostavljen medij med mladimi družbeno omrežje. Rezultati so pokazali, da so mladi mnenja, da mediji vplivajo na samopodobo mladih. Prav tako smo ugotovili, da so mladi mnenja, da imajo mediji na punce večji vpliv, kot na fante in da imajo fantje višjo samopodobo. Diskusija in zaključek: Uporaba družbenih medijev ni sporna, vendar problem nastane takrat, kadar jih posameznik prekomerno in kompulzivno uporablja in ne more dneva preživeti brez družbenih omrežij.
Keywords: tradicionalni mediji, telesna samopodoba, zdravje, anksioznost, družbena omrežja, depresija, anksioznost.
Published in DKUM: 19.07.2019; Views: 4440; Downloads: 1275
.pdf Full text (473,77 KB)

3.
Uporaba digitalnega marketinga v podjetju jagros, d. o. o.
Urška Šek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V svetu sodobne tehnologije nastajajo nove oblike medijev in podjetja morajo uporabljati digitalne medije, saj jim ti omogočajo lažje komuniciranje s svojimi odjemalci. Podjetja lahko izbirajo med različnimi načini družbenih omrežij ter tako ugotovijo, kateri način je najprimernejši. Digitalni marketing je način, ki je izbruhnil v svet tehnologije. Predstavlja gospodarski razcvet, saj so tradicionalne marketinške metode postale manj dobičkonosne, ker so ostale v večini omejene le na standardne televizijske in časopisne oglase. Odjemalci pa so povsod postali vedno zahtevnejši in tudi bolj kritični, tako zahtevajo pred nakupom izdelkov podrobne informacije. Digitalni marketing omogoča podjetjem boljši stik s svojimi odjemalci, podjetja pa si morajo za svojo uspešnost z digitalnim komuniciranjem ustvariti sliko o svojih odjemalcih ter upoštevati njihove potrebe in želje. Da bi bilo digitalno marketinško komuniciranje čim bolj uspešno, morajo ob začetku vsakega izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti. V diplomskem projektu bomo predstavili digitalni marketing, ga primerjali s tradicionalnim, raziskali njegov razvoj, opredelili njegove strategije ter predstavili vrste digitalnih marketinških kanalov. Osredotočili se bomo na to, kako uvesti digitalni marketing v podjetje. Navedli bomo, zakaj je pomemben za podjetje ter njegove prednosti in slabosti, potem pa bomo opisali še postopek uvajanja digitalnega marketinga v podjetje.
Keywords: digitalni marketing, digitalno komuniciranje, trgovine Jager, digitalni mediji, tradicionalni marketing
Published in DKUM: 10.11.2017; Views: 1913; Downloads: 422
.pdf Full text (1,27 MB)

4.
UPORABA METOD ZA ODLOČANJE PO VEČ KRITERIJIH HKRATI PRI IZBIRI NAČINA OGLAŠEVANJA
Katja Jurečko, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Namen dela diplomskega seminarja je bil določiti najprimernejši način oglaševanja na izbrani fakulteti s pomočjo računalniškega programa Web-HIPRE. To je program za odločanje po več kriterijih hkrati, ki je brezplačno dostopen na spletu. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opredelili pojem oglaševanja, začetke in cilje oglaševanja ter podrobneje predstavili tradicionalne in netradicionalne medije. Teoretično smo opisali reševanje problema po korakih in predstavili računalniški program za večkriterijsko odločanje Web-HIPRE. Opisali smo načine za določanje uteži kriterijem in sicer metode SMART, SWING, SMARTER in AHP. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo presojali izbiro načinov oglaševanja z računalniških programom Web-HIPRE, s katerim smo problem reševali po korakih: od definiranja problema, izločanja nesprejemljivih alternativ, strukturiranja problema, določitve uteži kriterijem in vse do analize občutljivosti. S pomočjo programa smo ugotovili, da je spletno oglaševanje najprimernejši način oglaševanja za izbrano fakulteto.
Keywords: večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE, SMART, SMARTER, SWING, AHP, oglaševanje, mediji, tradicionalni mediji, netradicionalni mediji
Published in DKUM: 24.08.2015; Views: 1396; Downloads: 287
.pdf Full text (1,07 MB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA TRADICIONALNEGA IN SPLETNEGA MARKETINGA
Matej Zlodej, 2015, master's thesis

Abstract: Z vedno hitrejšim razvojem internetne tehnologije in njeno prisotnostjo v vsakdanjem življenju, je v zadnjih dvajsetih letih prišlo tudi do pojava novih oblik oglaševanja in prodaje. Spletni marketing v osnovi združuje in izboljšuje vse metode, ki jih pozna tradicionalni marketing, narava spletnih tehnologij pa mu omogoča, da že poznane metode razvija v popolnoma novo smer. V magistrskem delu smo analizirali najpogosteje rabljene metode in principe tako tradicionalnih, kot tudi spletnih oblik marketinga. Za potrebe kasnejše primerjalne analize smo ugotavljali značnilnosti posameznih metod spletnega oz. tradicionalnega marketinga ter prednosti oz. slabosti, ki jih ugotovljene značilnosti za neko metodo predstavljajo. V zadnjem delu smo izvedli primerjalno analizo, skozi katero smo kritično primerjali obe področji marketinga. Primerjalna analiza je nedvoumno nakazovala na velik potencial, ki ga ima spletni marketing napram tradicionalnemu. Ugotovili smo, da je v veliki večini ugotovljenih značilnosti, spletni marketing lahko veliko učinkovitejši in s tem zanimivejši za oglaševalce oz. prodajalce. Ne glede na vse pa lahko spletni marketing popolnoma nadomesti tradicionalni marketing šele, ko bodo tradicionalne medije iz naših življenj popolnoma izrinili digitalni mediji.
Keywords: spletne tehnologije, spletni marketing, tradicionalni marketing, digitalni mediji
Published in DKUM: 12.03.2015; Views: 2618; Downloads: 607
.pdf Full text (1,29 MB)

6.
ZAUPANJE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH. OPREDELITEV POJMA ZAUPANJA V TRADICIONALNIH IN NOVIH MEDIJIH
Petra Štraus, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen naloge je ugotoviti, ali zaupanje v novih medijih lahko obravnavamo na enak način, kot ga obravnavajo dosedanji viri, in ali so se zaradi sprememb na področju komunikacije spremenili temelji proučevanja zaupanja. V teoretičnem delu naloge smo tako predstavili teorijo in nekatere empirične raziskave na področju zaupanja in zaupanja v medije, vključno s spletnimi družbenimi omrežji (SDO), ki so v središču našega zanimanja. V empiričnem delu naloge smo z anketo preverjali, kakšen odnos imajo uporabniki do medijskih vsebin in kako uporabljajo SDO ter iz tega sklepali o zaupanju v medije, vključno s SDO. V zaključku ugotavljamo, da zaupanje v medije, pričakovano, raste z njihovo uporabo ter da, nepričakovano, nismo zasledili teoretičnih nastavkov, ki bi koncept zaupanja prilagodili spremembam na področju medijev.
Keywords: zaupanje v medije, tradicionalni in spletni mediji, spletna družbena omrežja
Published in DKUM: 05.12.2013; Views: 2461; Downloads: 320
.pdf Full text (2,68 MB)

7.
GRAFIKA IN KOLAŽ
Petra Nemec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je osredotočena na kolažiranje različnih medijev v grafiki. Del vsebine zajema predstavitev grafičnih tehnik globokega tiska, ki jih je avtorica osvojila v grafičnem studiu Edinburgh Printmakers. Predstavljeni so tudi različni mediji, kot so kolaž, fotografija, risba in grafika, v medsebojnem odnosu. V drugem delu je izvedena primerjava posameznih del slovenske grafičarke Zore Stančič z deli avtorice tega diplomskega dela. Vsako izmed del je razloženo z vidika izpričanih kolažnih lastnosti, uporabe posameznega medija in likovnega problema. Avtorica se je odločila za primerjavo svojih del in del Zore Stančič z vidika kolažne tehnike, in to zaradi njunega neprestanega raziskovanja in kombiniranja drugih medijev v grafiko. Preučila je tipične značilnosti kolaža in možnosti, ki nam jih ta tehnika ponuja. Raziskovala je odnos med kolažem in grafiko ter drugimi mediji in grafiko v Zorinih in svojih delih ter predstavila, v katerih njunih delih se prepozna princip kolaža, in ga razložila. Na osnovi obravnavanih grafik je skušala odkriti tako tendence te tehnike kot načine izvedbe. Preko tega je razvidno, da so tendence kolaža prisotne v vseh predstavljenih delih in da je kolažiranje različnih medijev mogoče in lahko tudi zelo kvalitetno. Pridobivanje informacij o temi je potekalo z deskriptivno, zgodovinsko in komparativno metodo. Uporabljeni so bili primarni in sekundarni viri ter viri s spletnih strani avtorjev in projektov. Namen diplomskega dela je preučiti možnosti kolažiranja različnih medijev v grafiki in raziskati vzrok za tovrstno kolažiranje. Hkrati pa medsebojno primerjati njune grafike in njihov nastanek.
Keywords: grafika, različni mediji, fotografija, risba, kolaž, kolažiranje, sodobni pripomočki, tradicionalni postopek
Published in DKUM: 07.07.2010; Views: 4857; Downloads: 397
.pdf Full text (6,67 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica