1. Key customers : how to manage them profitablyMalcolm McDonald, Beth Rogers, Diana Woodburn, 2000, higher education textbook Keywords: potrošnik, zadovoljstvo, strategija trženja, trg, marketing, trženje, komercialno poslovanje, management, uspešnost poslovanja, vodstveno računovodstvo, kupci, ponudba, spremembe, perspektive, kritika, strategija, uporabniki, tržno planiranje, organiziranost, pospeševanje prodaje, poslovno sodelovanje, poslovni proces, partnerstvo, poslovni odnosi, vrednotenje, meritve, dobiček, donos, verige, management, manager, računovodske informacije, vodenje, predvidevanje, prihodnost, cilj, sposobnosti, učbeniki, priročniki, primeri, case study Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1306; Downloads: 81 Link to full text |
2. Uvedba klicnega centra kot poslovna priložnost podjetja Prorelax d.o.o. : diplomsko deloTanja Gostenčnik, Božidar Hudopisk, 2005, undergraduate thesis Keywords: pospeševanje prodaje, telemarketing, tržno planiranje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, družina, zasebno podjetje, podjetnik, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, podjetništvo, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Published in DKUM: 02.06.2012; Views: 1778; Downloads: 79 Full text (721,88 KB) |
3. Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitiveJim Sterne, manual Keywords: potrošnik, storitve, psihologija osebnosti, znanje, individualizem, Internet, Extranet, računalniške mreže, marketing, trženje, komuniciranje, odnosi z javnostjo, konkurenca, WWW, World Wide Web, konkurenčnost, prednost, informacijski viri, računalništvo, uporaba računalnika, telekomunikacije, elektronska pošta, strategija trženja, vrednotenje, tržno planiranje, uporabniki, podpora, promocija, elektronsko poslovanje, uspešnost poslovanja, meritve, priročniki, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 2018; Downloads: 66 Link to full text |
4. Marketing strategy and managementMichael J. Baker, 2000, higher education textbook Keywords: marketing, trženje, vodenje, management, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, tržno planiranje, strateško upravljanje, sposobnosti, poslovna politika, uspešnost poslovanja, verige, revizija, kontrola, potrošnik, trg, segmentacija, cilj, pozicioniranje, makroekonomija, okolje, poslovno okolje, politika okolja, proizvodi, teorija racionalnih pričakovanj, racionalizacija, matrike, konkurenca, poslovno komuniciranje, komuniciranje, struktura, promocija, evalvacija, ocenjevanje, modelira Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 2158; Downloads: 149 Link to full text |
5. The marketing book1999, proceedings Keywords: marketing, trženje, strategija trženja, organiziranost, tržno planiranje, strateško planiranje, poslovno okolje, planiranje poslovanja, poslovne odločitve, potrošnik, segmentacija, pozicioniranje, tržne raziskave, cilj, metode, marketing mix, marketinški splet, komuniciranje, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, reševanje problemov, prodaja, prodaja na drobno, storitve, cene, blagovne znamke, promocija, uporaba računalnika, računalniške mreže, Internet, controlling, mednarodno trž Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1700; Downloads: 75 Link to full text |
6. Marketing plans : how the prepare them, how to use themMalcolm McDonald, 1999, manual Keywords: trženje, marketing, tržno planiranje, poslovni proces, komuniciranje, strategija trženja, predvidevanje, organizacija, tržna analiza, cene Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1573; Downloads: 55 Link to full text |
7. Entrepreneurship in the hospitality, tourism and leisure industriesAlison Morrison, Mike Rimmington, Claire Williams, 1999, higher education textbook Keywords: podjetništvo, poslovni proces, poslovne funkcije, turistično posredovanje, turizem, storitve, gostinstvo, prosti čas, marketing, strategija trženja, trženje, segmentacija, pozicioniranje, trg, hotelirstvo, vodenje, poslovno okolje, organiziranost, management, storitve, tržno planiranje, trajnostni razvoj, tržne raziskave, poslovna politika, poslovna strategija, struktura, spremembe, učbeniki Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1745; Downloads: 129 Link to full text |
8. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working modelJames R. Ogden, higher education textbook Keywords: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1673; Downloads: 47 Link to full text |
9. The marketing manualMichael J. Baker, 1998, manual Keywords: marketing, trženje, organiziranost, tržno planiranje, strateško planiranje, planiranje poslovanja, poslovne odločitve, segmentacija, pozicioniranje, cilj, marketing mix, marketinški splet, reševanje problemov, primeri, case study, aplikacija, učbeniki, vaje, diagrami, vprašalniki Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1196; Downloads: 57 Link to full text |
10. The sales compensation handbookproceedings Keywords: kompenzacije, prodaja, kultura, reševanje problemov, kazalniki, uspešnost poslovanja, predstava, meritve, primerjave, strategija trženja, selekcija, planiranje poslovanja, tržno planiranje, design, tveganje, stroški, rezultati, dokumentacija, teamsko delo, manager Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1393; Downloads: 73 Link to full text |