1. |
2. Ultrazvočni merilnik razdalje z analizo pogojev za proizvodnjo in trženje : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programaDaniel Copot, 2000, undergraduate thesis Keywords: ultrazvočni merilnik razdalje, sprejemniki, ultrazvok, mikrokrmilniki, tržne priložnosti, analiza okolja, distribucija, tržno komuniciranje, vrednostna analiza, funkcijska analiza Published: 26.07.2007; Views: 2155; Downloads: 0 |
3. Marketing zemeljskega plina : (primer Plinarne Maribor)Bojan Lugarič, 2003, undergraduate thesis Keywords: plini, marketing, trženje, komuniciranje, cilj, tarife, cene, strategija trženja, strateško planiranje, tržno planiranje, poslovna politika, podjetje, razvoj, predstava, poslovna strategija, oblikovanje cene, okolje, politika okolja, varstvo okolja, uravnotežen razvoj, trajnostni razvoj, priložnosti, panoge dejavnosti Published: 28.09.2007; Views: 2614; Downloads: 189
Full text (1,19 MB) |
4. Zgodovinski prikaz oglaševanja Coca-Cole v Sloveniji : diplomsko deloBlanka Kranjec, 2004, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, avdiovizualna sredstva, tisk, blagovne znamke, pijače, zgodovinski pregledi, komuniciranje, trg, cilj, pozicioniranje, uporabniki, potrošnik, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, dejavnost, tržna analiza, strategija trženja, marketinški splet, marketing mix, izdelki, politika izdelka, proizvodi, tržne raziskave, tržne poti, Slovenija, primeri, case study Published: 28.09.2007; Views: 2311; Downloads: 341
Full text (1,30 MB) |
5. Strateški načrt trženja kozmetičnih izdelkov na češkem trgu : diplomsko deloMiroslav Škalič, 2004, undergraduate thesis Keywords: mednarodno trženje, tržno planiranje, farmacevtska industrija, kozmetika, Slovenija, Češka, izvoz, strategija, mednarodni trg, strategija trženja, kontrola, aktivnosti, SWOT analiza, potrošnik, zadovoljstvo, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, programi, cilj, komuniciranje, poslovno komuniciranje, ocenjevanje, izdelki Published: 28.09.2007; Views: 3189; Downloads: 485
Full text (696,85 KB) |
6. Pospeševanje prodaje v podjetju Vigrad : diplomsko deloBernarda Košec, 2005, undergraduate thesis Keywords: pospeševanje prodaje, kontejnerji, odpadki, oprema, marketing, trženje, komuniciranje, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, organiziranost, tržno planiranje, osebna prodaja, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, marketing mix, marketinški splet Published: 28.09.2007; Views: 1768; Downloads: 283
Full text (447,79 KB) |
7. Načrtovanje nastopa podjetja Impol d.d. na mednarodnem sejmu aluminijske industrije : diplomsko deloKsenija Erker, 2005, undergraduate thesis Keywords: sejmi, tržno planiranje, trženje, marketing, komuniciranje, mednarodna trgovina, aktivnosti, prostor, razstave, predstava, razvojni projekti, internacionalizacija, podjetje, aluminij, kovinska industrija, cilj, planiranje, ideje, razvoj, projekti, razvojna strategija, izvršba, trg Published: 28.09.2007; Views: 1957; Downloads: 109
Full text (1005,95 KB) |
8. Pospeševanje prodaje v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o. : diplomsko deloBarbara Gorjanc, 2005, undergraduate thesis Keywords: pospeševanje prodaje, prodaja, cilj, prednost, metode, uporabniki, oglaševanje, ekonomska propaganda, vrednotenje, planiranje, zakonodaja, blagovne znamke, pijače, komuniciranje, trg, pozicioniranje, potrošnik, tržno planiranje, dejavnost, tržna analiza, strategija trženja, poslovni rezultati, izdelki, politika izdelka, proizvodi, tržne raziskave, tržne poti, Slovenija Published: 28.09.2007; Views: 2728; Downloads: 362
Full text (507,38 KB) |
9. Načrtovanje marketinškega komuniciranja v storitvenem podjetju : diplomsko deloMartina Rupert, 2006, undergraduate thesis Keywords: marketing, trženje, komuniciranje, storitve, podjetje, predstava, tržno planiranje, tržne raziskave, finančna sredstva, sistemi, tržna analiza, oglaševanje, programi, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, trg, neposredna prodaja, cilj, direktno trženje, ponudba, odjemalec, strategija trženja, marketing mix, marketinški splet, ekonomska propaganda, razvoj, podpora, dejavnost, Slovenija, poslovno okolje, regulacija Published: 28.09.2007; Views: 2325; Downloads: 304
Full text (418,85 KB) |
10. Načrtovanje trženjskega komuniciranja pri uvedbi novih plačilnih instrumentov : diplomsko deloJure Tršavec, 2006, undergraduate thesis Keywords: banke, bančno poslovanje, plačilni instrumenti, bančni sistemi, ponudba, cilj, marketing mix, tržno planiranje, poslovni proces, strateško planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, komuniciranje, marketing, trženje, tržne raziskave, marketinški splet, aktivnosti, storitve, poslovne banke, uporabniki, pravna oseba, promocija, informacije, Slovenija, podatki, finančne ustanove Published: 28.09.2007; Views: 1910; Downloads: 64 |