| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
SPLETNE TRGOVINE S POUDARKOM NA SPLETNIH DRAŽBAH
Janja Fras, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času napredne tehnologije se je nakupovanje preko spleta močno razširilo in vedno več je uporabnikov, ki jim to predstavlja vsakdanji način nakupovanja. Spletno nakupovanje je hitro, enostavno, ter dostopno kar iz domačega fotelja. Izdelava spletnih strani in internet sta postala nuja za podjetje. Za uspešnost spletnih strani je potreben aktivni spletni pristop. Optimizacija spletnih vsebin je danes najbolj pomembna naloga spletnih razvijevalcev. Priti na prvo mesto, biti na prvi strani in biti najbolj viden, so želje vsakega naročnika. Takšne rezultate pa lahko dosežemo le z oziranjem na značilnost vsebine celostnega koncepta, jezika, navigacijo, obliko in primernost informacij. Prav tako je pomemben vizualni izgled in usklajene ter privlačne barve, toda če portal drugače ni uporaben je to premalo. Od vsega tega je odvisno ali se bo spletni kupec odločil za nakup in se še kasneje vračal, ali pa je to njegov prvi in hkrati tudi zadnji obisk. Zato se mora vsako podjetje skrbno in sila premišljeno lotiti projekta predstavitve spletne strani. Pri tem pa mora jasno vedeti kaj želi in komu bodo spletne strani pravzaprav namenjene. E-tržnice predstavljajo idealno mesto za trgovsko menjavo, saj tako zbližujejo dobavitelje, prodajalce in kupce s podobnimi poslovnimi interesi. Trgi postajajo vse bolj zahtevnejši, kar pomeni, da je konkurenca velika in prav zaradi tega se morajo podjetja zavedati, da je takšen način poslovanja za njih nujno potreben. Tega se zavedajo tudi slovenske spletne trgovine – on-line dražbe (Bolha.com, e-Trg.com, Oglas.com), ki si medsebojno konkurirajo. Bolha.com je zajela celoten koncept spletnih stani, kar se odraža v tem da je najuspešnejša slovenska on-line dražba. To smo ugotovili s medsebojnim primerjanjem teh treh on-line dražb. Ugotovili smo tudi da so si vse tri on-line dražbe medsebojno zelo podobne, vendar e-Trg.com ni ažuren, zato ne more delati konkurence ostali dvema on-line dražb, saj je ažurnost poglavitna pri spletnih trgovinah. Vse tri on-line dražbe pa so osvojile koncept, jezika, navigacije, oblike in primernost informacij. Prav tako tudi vizualni izgled ter usklajenost in privlačne barve.
Keywords: • Internet • Spletne strani • Spletne trgovine • E-tržnica
Published: 03.11.2011; Views: 1233; Downloads: 145
.pdf Full text (3,08 MB)

2.
3.
VZPOSTAVITEV SPLETNE TRGOVINE NA PLATFORMI WEBASYST
Uroš Plošnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo podrobno predstavili elektronsko poslovanje in njegov pomen za razvoj elektronskih tržnic in spletnih trgovin. Podrobno smo predstavili lastnosti in vrste elektronskih tržnic ter njihov pomen. V praktičnem delu smo predstavili vzpostavitev in prilagoditev spletne trgovine na platformi WebAsyst tako, da je ta prijazna do kupca, mu omogoča hiter in enostaven nakup, ter do upravljalca, kateremu zagotavlja enostaven in učinkovit nadzor.
Keywords: elektronska tržnica, platforma WebAsyst, spletna trgovina, elektronsko poslovanje
Published: 11.07.2013; Views: 984; Downloads: 113
.pdf Full text (1,70 MB)

4.
Ekološke tržnice v Mariboru
Tina Čukec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Kot alternativa konvencionalnemu kmetijstvu se v zadnjih letih vedno bolj razvija ekološko kmetijstvo. Gre za trajnostni način kmetovanja, ki ne onesnažuje okolja in upošteva naravne zakonitosti ekosistemov. Poleg tega zagotavlja pridelovanje zdrave hrane brez ostankov pesticidov in gensko spremenjenih organizmov. Pri potrošnikih se v zadnjih letih veča okoljska zavest, zato se vedno bolj odločajo za nakup ekološko pridelanih živil. Z razvojem ekološkega kmetijstva v Sloveniji se veča tudi ponudba ekološko pridelane hrane. Kot ena izmed oblik trženja ekološko pridelanih živil so se v zadnjih letih uveljavile ekološke tržnice. V Mariboru se ekološke tržnice nahajajo na Glavnem trgu in v Europarku. Na Trgu svobode se nahaja tržnica integrirane pridelave. V diplomski nalogi želim ugotoviti socialno sestavo prodajalcev ekološko pridelanih živil, njihov krajevni izvor ter vzroke in motive, zaradi katerih so se odločili prodajati na ekološki tržnici. Prav tako želim ugotoviti socialno sestavo kupcev, ki se oskrbujejo na ekoloških tržnicah, njihov krajevni izvor ter vzroke in motive, zaradi katerih so se odločili oskrbovati z ekološko pridelanimi živili.
Keywords: ekološko kmetijstvo, ekološka tržnica, oskrba, Maribor
Published: 24.10.2013; Views: 1001; Downloads: 160
.pdf Full text (1,96 MB)

5.
ZASNOVA E-TRŽNICE ZA SAMOSTOJNE STROKOVNJAKE S PODROČJA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ
Grega Jelenc, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava razvoj spletne programske rešitve, ki predstavlja e-tržnico za samostojne strokovnjake s področja informacijskih tehnologij. Podan je pregled obstoječih naprednih spletnih e-tržnic. V diplomskem delu je izdelana poenostavljena spletna e-tržnica, ki podjetjem ali posameznikom omogoča objavo njihovih projektov, za katere iščejo zunanje izvajalce. Na te projekte pa se nato lahko prijavijo samostojni strokovnjaki s področja informacijskih tehnologij ter oddajo svoje ponudbe. Naročnik projekta lahko izbere izvajalca. Uporabljena je prototipna metoda razvoja. Spletno e-tržnico smo razvili s pomočjo programskega jezika PHP, ogrodja CodeIgniter, knjižnice JQuery ter podatkovne baze MySQL. V diplomskem delu so prikazani: razvoj aplikacije, struktura podatkovnega modela, opis funkcij ter možnosti nadgradnje. Izdelan prototip je mogoče uporabiti kot povsem funkcionalno in varno spletno rešitev.
Keywords: e-tržnica, samostojni strokovnjaki, spletni razvoj, PHP, MySQL
Published: 12.08.2013; Views: 812; Downloads: 56
.pdf Full text (1,73 MB)

6.
Prenova palače Egkh
Eva Bajec, 2013, diploma project paper

Abstract: Projektna naloga obravnava prenovo kompleksa nekdanje palače plemiške družine Egkh v Kranju. Palača je umeščena v staro mestno jedro Kranja in je obdana s kulturno-zgodovinsko pomembnimi objekti. Kljub imenitni lokaciji palača danes nima več prave funkcije. Nekoč pomembna javna funkcija objekta je usahnila z zamiranjem mestnega jedra. Ob vikendih zaživi le notranje dvorišče objekta, ko prostor napolnijo stojnice mestne tržnice. V projektu je predstavljena ena izmed možnosti, kako bi lahko palačo prenovili in vanjo vrnili družabno dogajanje. V pritličnih prostorih in na dvorišču bi se uredila nova pokrita tržnica, prostori v prvem nadstropju pa bi se namenili prodajalnam, pisarnam in večnamenski dvorani. Prenova palače ne bi pomenila le ponovno oživitev objekta, temveč bi predstavljala tudi pomemben korak k obuditvi starega mestnega jedra.
Keywords: arhitektura, prenova, palača Egkh, Petrčkova hiša, Kranj, Glavni trg, mestna tržnica
Published: 02.09.2013; Views: 1143; Downloads: 197
.pdf Full text (8,12 MB)

7.
KOMPOZICIJSKA ZASNOVA POKRITE TRŽNICE
Petra Hrovat, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema kompozicijsko zasnovo pokrite tržnice, z dodatnim gostinskim programom in javnimi sanitarijami ter zasnovo prilagodljive mobilne stojnice. Predviden je tudi animacijski program za otroke, ki pritegne družine in omogoča celodnevno preživljanje časa na lokaciji tržnice. Objekt stoji na Prešernovi ulici 8 v Mariboru, zato je potrebno upoštevati tudi okolico: stavbno tkivo in odprte površine, ki omogočajo poglede, ter dajo prostoru še dodatno kvaliteto.
Keywords: kompozicija, tržnica, stojnica
Published: 16.09.2013; Views: 797; Downloads: 71
.pdf Full text (13,99 MB)

8.
PROFESIONALNA SOCIALNA OMREŽJA: FIELDOO-NOGOMETNA TRŽNICA
Marjan Gumilar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali podjetje Fieldo d.o.o. in njihovo spletno platformo oziroma profesionalno spletno socialno omrežje Fieldoo.com, katero je namenjeno vsem nogometnim igralcem in nogometnim agentom. Usmerili smo se predvsem v smer, komu je spletno socialno omrežje Fieldoo.com namenjena in kako uspešni so v pridobivanju uporabnikov. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili spletna socialna omrežja, katera smo predstavili ter definirali njihov namen in kaj so sploh spletna socialna omrežja. V nadaljevanju smo opisali tudi storitve, ki jih spletna socialna omrežja ponujajo svojim uporabnikom. Nato smo se usmerili še v profesionalna socialna omrežja, saj spletno socialno omrežje Fieldoo.com spada prav med profesionalna socialna omrežja. Definirali pa smo tudi tržnice, saj je spletno socialno omrežje Fieldoo.com tudi ene vrste spletna tržnica, tako da smo se omejili bolj na e-tržnice. V osrednjem delu smo predstavili podjetje Fieldo d.o.o., ki kot mlado startup podjetje išče priložnost na svetovnem trgu. Svojo tržno nišo pa je našlo v profesionalnem spletnem socialnem omrežju Fieldoo.com, ki na trgu ruši vse prepreke in tabuje iz preteklosti z inovativnim spletnim socialnim omrežjem. Na katerem se srečujeta ponudba in povpraševanje torej, nogometni igralci in nogometni agenti, ki gledajo za mladimi nogometnimi talenti. Na koncu smo analizirali ciljno skupino za uporabnike spletnega socialnega omrežja Fieldoo.com, ki so mladi neprepoznavni nogometaši iz celotnega sveta, ki imajo željo napredovati ter uspeti in se prodati v druge večje in bogatejše klube ter na drugi strani agenti, ki so prav tako mednarodno neprepoznavni ali delujejo v ligah, ki niso medijsko tako zelo popularne. Prav tako pa smo analizirali uspešnost pridobivanja novih uporabnikov. Z analizo rasti števila uporabnikov, smo ugotovili, da se je rast povečala, kar samo kaže kako zanimiva in dobrodošla revolucija je spletno socialno omrežje oziroma spletno socialno omrežje Fieldoo.com na svetovnem nogometnem trgu. Podjetju Fieldo d.o.o. predlagamo, da v svojo spletno socialno omrežje vključi še nogometne trenerje, ter jim omogoči, da tudi sami vplivajo na nogometni trg, saj po navadi prav trenerji izrazijo želje katerega igralca želijo v ekipi. Prav tako jim predlagamo, da se iz strani agentov bolj natančno določijo atributi igralcev ter da se pripravi primerjalna tabela, na kateri lahko agenti na hitro primerjajo določeno število igralcev, ki jih zanimajo med seboj.
Keywords: Socialna omrežja, Profesionalna socialna omrežja, Fieldoo.com, Nogomet, Nogometna tržnica, Fieldo
Published: 09.10.2014; Views: 993; Downloads: 88
.pdf Full text (993,81 KB)

9.
E-NABAVNE TRŽNICE IN IZBIRA E-PONUDB
Andrej Furman, 2015, master's thesis

Abstract: O elektronskih nabavnih tržnicah in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb (angl. e-bidding) je v slovenskem prostoru še premalo raziskano. Redko namreč zasledimo, da se v slovenskem gospodarstvu pridobivajo elektronske ponudbe preko elektronskih nabavnih tržnic oziroma elektronskih dražb. K temu prav pogosto pripomorejo prakse in politike v posameznih podjetjih. V današnjem času prihaja trend elektronskega pridobivanja ponudb preko elektronskih dražb, kjer kupec na podlagi elektronskega prostora v nekaj urah pride do želene ponudbe oziroma cilja. Na podlagi občutnega skrajšanja časa osebnih pogajanj se lahko pogajanja izvršijo elektronsko in to v nekaj urah. V magistrski nalogi želimo raziskati področje elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb, pridobivanje elektronskih ponudb ter samo elektronsko poslovanje posameznega podjetja. Prvo opažanje pri samem raziskovanju malo literature in raziskovanja na to temo zato nam je raziskovanje in vpeljave elektronskih nabavnih tržnic in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb pomemben izziv. Za lažje razumevanje bomo v nadaljevanju magistrske naloge začeli s teoretičnimi izhodišči mnogih avtorjev. Predstavili bomo model in izbiro elektronskega poslovanja, elektronsko nabavno tržnico in elektronsko dražbo ter proces pridobivanja elektronskih ponudb. Nadaljevali bomo po principu uvedbe elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb kot sistem v podjetje. V praktičnem delu bomo našo raziskovanje podkrepili z rezultati odgovorov, ki smo jih prejeli iz 16 slovenskih podjetij pretežno iz avtomobilske industrije in industrije cestne razsvetljave. S ključnimi ugotovitvami, katere smo pridobili v naši magistrski nalogi bomo našo raziskovalno delo zaključili.
Keywords: elektronska nabavna tržnica, elektronsko poslovanje, elektronska dražba, portal podjetja, elektronska ponudba.
Published: 21.08.2015; Views: 525; Downloads: 66
.pdf Full text (1,59 MB)

10.
Konstrukcijska zasnova senčnika na Mariborski tržnici
Gregor Štefanec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena zgodovina in senčenje Mariborske tržnice. Diplomska naloga se osredotoča na pomankljivosti trenutne konstrukcije senčnika na Mariborski tržnici in na iskanje rešitev za te pomankljivosti. Model obstoječe konstrukcije, model optimizirane konstrukcije in analize so bili narejeni v CAD programu Catia. Rezultati diplomskega dela kažejo na to, da trenutna konstrukcija ni primerna za različne vremenske razmere, ki so prisotne v mestu Maribor. V diplomski nalogi so podane konstrukcijske in materialne rešitve, ki bi lahko rešile pomankljivosti trenutne konstrukcije senčnika na Mariborski tržnici.
Keywords: Mariborska tržnica, senčnik, konstrukcijska zasnova, pomanjkljivosti konstrukcije, predlog optimizacije
Published: 30.09.2016; Views: 917; Downloads: 43
.pdf Full text (5,12 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica