| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Segmentiranje trga spletne prodajalne X
Julija Toplak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Razmere na trgu se nenehno spreminjajo. Ponudba izdelkov in storitev je vedno večja, odjemalci pa postajajo vedno zahtevnejši. Posledično se zaostruje konkurenčni boj med podjetji, ki si prizadevajo v največji možni meri zadovoljiti potrebe in želje odjemalca. Učinkovito segmentiranje trga je pri tem osnova za oblikovanje marketinškega spleta po meri odjemalcev v izbranih ciljnih segmentih. V prvem delu diplomskega projekta predstavljamo teoretična izhodišča na področju segmentiranja in spletne prodajalne. Prikazujemo postopek segmentiranja, ki se začne z izbiro osnov za segmentiranje ter z izbiro ciljnih trgov, konča pa s tržnim pozicioniranjem. Opisujemo prednosti in slabosti spletne prodaje ter dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost, predstavljamo pa tudi sodobne trende na področju spletnih prodajaln. V drugem delu diplomskega projekta predstavljamo spletno prodajalno X, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo izdelkov iz naravnih in ekoloških materialov. Trg izbranega podjetja bomo segmentirali in oblikovali tržne segmente, na osnovi katerih bo lahko podjetje učinkoviteje komuniciralo s ciljnimi segmenti, jim prilagodilo marketinške aktivnosti, posledično pa se bo povečala tudi prodaja.
Keywords: segmentiranje, spletna prodajalna, tržni segmenti, ciljna skupina
Published: 18.11.2020; Views: 227; Downloads: 43
.pdf Full text (843,64 KB)

2.
Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica