| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZISKAVA TRGA KLIMATSKIH NAPRAV
Rok Kovačič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Strokovnost, inovativnost, pozitivna energija, pripadnost in odgovornost so vrednote podjetja Klima Petek d. o. o., vendar pa le-te vedno niso dovolj. Zadovoljstvo odjemalcev je na prvem mestu. Odjemalci želijo zadovoljiti svoje potrebe na vsak način. Vprašanje je samo, koga bodo izbrali? V diplomskem delu smo želeli predvsem opisati tržne raziskave in navesti dejavnike obnašanja odjemalcev ter predstaviti pomembnejše kazalnike delovanja podjetja na trgu. Za raziskavo pa smo se odločili, ker podatkov o klimatskih napravah v Sloveniji ni veliko, še manj je podatkov, po kakšnih napravah odjemalci povprašujejo oziroma kaj sploh kupujejo. Rezultati so pokazali to, kar smo v veliki meri tudi pričakovali. Odjemalci se odločajo na podlagi cene klimatske naprave. To trenutno prestavlja oviro podjetju Klima Petek d. o. o., ki zaenkrat lahko zadovolji le najbolj zahtevne kupce, ki vedo, kaj kupujejo in so to pripravljeni tudi ustrezno plačati.
Keywords: Raziskava trga, dejavniki obnašanja odjemalcev, tržni potencial, prodaja v panogi, tržni delež podjetja.
Published: 17.09.2010; Views: 2737; Downloads: 213
.pdf Full text (576,08 KB)

2.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA AGENCIJE SMILJAN MORI D.O.O.
Urška Domicelj, 2010, final seminar paper

Abstract: Raziskava trga je instrument marketinga, ki nam omogoča, da še pred plasiranjem nekega novega izdelka oz. storitve na trg ugotovimo dejanske potrebe in želje potencialnih odjemalcev, obstoječe stanje, način oblikovanja svoje ponudbe, ugotoviti kako si bo mogoče zagotoviti ustrezen položaj na trgu, ter kakšen bo odziv potencialnih konkurentov in odjemalcev, ki ga bomo sprožili s vstopom v poslovno okolje. V današnjih razmerah, je okolje izredno dinamično in spremenljivo ter polno konkurentov, zato je še posebej pomembna natančna raziskava trga preden uvedemo izdelek na tržišče, kot tudi kasneje, ko odjemalci izdelek sprejmejo, ko prodaja narašča, tudi takrat moramo opraviti natančno analizo trga. V diplomskem seminarju smo najprej teoretično opredelili pojem raziskave trga, njen namen ter celotni postopek raziskave trga. Nato smo opredelili še tržni potencial določenega izdelka v določeni panogi, ter kako je to lahko pomembno, da vidimo kako uspešni smo glede na našo konkurenco. V našem diplomskem seminarju je to bilo življenjsko zavarovanje zavarovalnice Merkur d.d., katere je zastopnik Agencija Smiljan Mori d.o.o.. Podjetje mora ves čas tudi proučevati kako se določen izdelek na trgu ponuja ter kakšen tržni delež dosega saj je to instrument raziskave in na ta način vemo kako lahko ustrezno prilagodimo trženjske strategije. Delali smo na praktičnem primeru, predstavili smo produkte podjetja Smiljan Mori d.o.o.predvsem pa ugotoviti kakšen tržen položaj dosega življenjsko zavarovanje zavarovalnice Merkur. Ugotavljali smo, kakšen pomen imajo raziskave trga za omenjeno podjetje. S pomočjo diplomskega seminarja sem spoznala, da je zelo pomembno, da poznamo želje naših potrošnikov. Predvsem pri storitvenih podjetjih je pomembno, da bomo našo staro oziroma potencialno stranko čimbolj zadovoljili. Ker je zavarovalniški trg zelo nasičen se morajo tudi zavarovalnice truditi, da bodo s svojo ponudbo pridobile čimveč novih odjemalcev oziroma strank.
Keywords: Ključne besede: Raziskava trga, tržni potencial, tržni delež, prodajni delež, trženje.
Published: 07.11.2011; Views: 1772; Downloads: 172
.pdf Full text (1,24 MB)

3.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE UVAJANJA NOVEGA IZDELKA
Uroš Dernovšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se nanaša na raziskavo trga za potrebe uvajanja novega izdelka, konkretno stroja za drobljenje kamenja v kamnolomih (vertikalni drobilec). Raziskava trga je obsegala pregled vse konkurence (neposredne, posredne) na slovenskem tržišču, ter izračun celotnega tržnega potenciala novega izdelka, katerega podjetje Nivo Stroj-kovina d.o.o. planira vpeljati v proizvodnjo.
Keywords: Vertikalni drobilec, raziskava trga, konkurenti, tržni potencial, prodajni potencial, strategija vstopa na trg, stopnje konkurenčnosti.
Published: 12.07.2011; Views: 1405; Downloads: 190
.pdf Full text (390,49 KB)

4.
STRATEŠKI KONCEPT TRŽENJA LASTNE BLAGOVNE ZNAMKE DRUŽBE MERKUR D.D. NA TUJIH TRGIH
Jožef Kolman, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V Merkurju, ki je užival sloves največjega trgovca tehničnega blaga v regiji, so se konec leta 2005 odločili, da bodo uvedli lastno blagovno znamko. S to odločitvijo so kot prvo domače trgovinsko podjetje na neživilskem področju želeli slediti trendom iz mednarodnega okolja. Poleg zgleda globalnega okolja jih je v to odločitev pripeljalo tudi dejstvo, da z obstoječimi blagovnimi znamkami niso imeli možnosti večanja tržnega deleža. V očeh potrošnikom je veljal Merkur za ponudnika kakovostnih, a dražjih proizvodov. Na to so opozarjali tudi prodajni centri, ki so bili zasnovani po zgledu specializiranih prodajaln. Vse to ter več kot 110-letna tradicija Merkurja je vplivalo na končno odločitev vodstva o uvedbi prave lastne blagovne znamke z družinama BIVA in MTECH. Blagovno znamko so pozicionirali v višji srednji kakovostni segment. Z njo so hoteli privabiti nove, cenovno občutljivejše kupce, ki so želeli kupiti kakovostne in inovativne izdelke, vendar po dostopnejši ceni. Pravilnost odločitve se je pokazala predvsem z vidika dobičkonosnosti, saj so proizvodi lastne blagovne znamke ustvarjali višjo stopnjo razlike v ceni kot primerljivi izdelki tako na domačem kot tujih trgih.
Keywords: boj blagovnih znamk, strateški koncept, lastna blagovna znamka, Merkur – prima kvaliteta, BIVA, MTECH, tržni potencial, kupna moč, tuji trgi
Published: 04.07.2011; Views: 1794; Downloads: 149
.pdf Full text (1,43 MB)

5.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA PODJETJA STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Mitja Smole, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Marketing si lahko razlagamo kot načrtovanje in usklajevanje investicij, proizvodnje, prodaje ter propagande, glede na potrebe in možnosti trga. Obsega prepoznavanje, zadovoljevanje in predvidevanje potreb ter želja kupcev, lahko pa ga razumemo tudi kot poslovno filozofijo, ki v središče postavlja zadovoljnega kupca. Marketing zajema vse aktivnosti, ki prispevajo k boljši in uspešnejši prodaji izdelkov, prisoten pa je tudi v vseh ostalih poslovnih aktivnostih podjetja. Pred plasiranjem novega izdelka na trg, moramo ugotoviti trenutno stanje, kakšne so potrebe in želje odjemalcev, kakšna mora biti ponudba, da si na trgu zagotovimo ustrezen položaj in kakšen odziv lahko pričakujemo od potencialnih odjemalcev ter konkurentov. Te ugotovitve lahko pridobimo z ustrezno raziskavo trga, kjer je pa posebej pomembna natančnost raziskave, saj je okolje zelo dinamično, spremenljivo in nasičeno z konkurenco. Za učinkovito izvajanje trženja uporabljano marketinški informacijski sistem (MIS) in sicer z namenom servisiranja informacij za vsa področja marketinga. Raziskava trga je jedro tega sistema in zagotavlja podatke o tržnih dogajanjih in stanju na trgih. Z raziskavo trga povezujemo odjemalce s tržniki skozi informacije, katere uporabimo za ugotovitev in določanje marketinških priložnosti in problemov. Ko tržniki postavljajo cilje se vedno poslužujejo teh informacij. Tržno raziskavo izvajamo z namenom da spoznamo potencialne odjemalce in njihovo vedenje. Na vedenje odjemalcev vplivajo trženjske spodbude kot so izdelek, cena, tržno komuniciranje, prodajne poti in metode ter druge spodbude ki so posledica osebnih, družbenih, kulturnih in psiholoških dejavnikov. Tržni raziskovalci morajo dobro poznati in skrbno spremljati proces nakupnega vedenja saj lahko le na tak način ugotovijo načine sprejemanja nakupnih odločitev proučevanega kupca. V delu diplomskega seminarja smo na začetku predstavili teoretične osnove raziskave trga. Za navajanje različnih definicij o raziskavi trga smo uporabili metodo deskripcije, ko pa smo primerjali ugotovitve različnih avtorjev pa smo uporabili metodo komparacije. V praktičnem delu smo izvedlo raziskavo trga s pomočjo spraševanja, da bi ugotovili tržni potencial za tehnične izdelke v kombinaciji z dekorativnimi elementi podjetja Steklarna Rogaška. Raziskavo smo izvedli z anketnim vprašalnikom v štirih večjih slovenskih mestih, opravili pa smo tudi štiri telefonske intervjuje s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas. Pridobljene rezultate smo prikazali v preglednicah in grafikonih in na podlagi le-teh uporabili induktivno sklepanje. S tržno raziskavo smo ugotovili, da med slovenskimi potrošniki ni veliko odjemalcev za izdelke podjetja Steklarna Rogaška saj se jim večinoma zdijo ti izdelki predragi, oziroma jim predstavljajo luksuzno dobrino, po katerih pa v času krize ni veliko povpraševanja. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da bi lahko podjetje Steklarna Rogaška prodajo svojih izdelkov posredno povečala s povezovanjem s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas ter oblikovala skupne proizvode, ki bi vsebovali dekorativne kristalne elemente. S tem bi podjetje ustvarilo prodajo dekorativnih elementov za nadaljnjo vgradnjo, prav tako pa bi na osnovi raziskave, povečalo prodajo ostalih proizvodov.
Keywords: marketing, raziskava trga, marketinški informacijski sistem, trg, tržni potencial, uvajanje novega izdelka, prodajni potencial, podjetje Steklarna Rogaška
Published: 13.12.2011; Views: 1782; Downloads: 191
.pdf Full text (718,23 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica