1. Primerjalna analiza tržnih potencialov dinamičnih trgov držav BRIIVCAlenka Naglič, 2011, professional article Abstract: V sodobnem, dinamičnem času se porajajo novi obrisi gospodarske ureditve sveta, kjer vse vidnejšo vlogo dinamičnih trgov pridobivajo dežele v razvoju, predvsem Brazilija, Rusija, Indija in Kitajska (BRIC), ter druge hitro razvijajoče se dežele. Iz primerjalne raziskave, v katero smo poleg standardnih držav BRIC vključili še Indonezijo in Vietnam, jasno izhaja spoznanje o razsežnosti tržnih potencialov dinamičnih trgov BRIIVC, ki slovenskim podjetjem lahko služi kot dobra osnova za izbiro trgov ter za oblikovanje lastne strategije izhodne internacionalizacije na izbrane trge. Raziskava potrjuje spoznanja, da morajo podjetja pred vstopom na omenjene trge podrobneje spoznati pogoje za poslovanje v posameznih državah, odkriti pasti in ovire pri vstopu na lokalne trge ter se seznaniti s poslovnimi navadami, delovanjem birokracije in administracije v izbranih državah. Keywords: trg, tržne raziskave, gospodarstvo, tuje investicije, investicije, neposredne tuje investicije Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 854; Downloads: 52 Link to full text |
2. Consumer behavior : an applied approachNessim Hanna, Richard Wozniak, 2001, higher education textbook Keywords: potrošnik, vedenje, behaviorizem, zaznavanje, čustva, zadovoljstvo, psihologija potrošnika, osebnost, psihologija osebnosti, samospoznavanje, življenjski standard, tržne raziskave, segmentacija, cilj, pozicioniranje, poslovne odločitve, komuniciranje, inovacije, skupnost, družina, generatorji, družbeni razredi, kultura Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1728; Downloads: 114 Link to full text |
3. Marketing managementPhilip Kotler, 2000, higher education textbook Keywords: trženje, marketing, upravljanje, management, planiranje, ekonomska propaganda, strateško planiranje, strategija trženja, prodaja, tržna analiza, kontrola, tržne raziskave, strateško upravljanje, storitve, direktno trženje, metodologija, priročniki Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1779; Downloads: 141 Link to full text |
4. Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin1999, proceedings Keywords: marketing, trženje, tržne raziskave, konkurenca, konkurenčnost, poslovna strategija, potrošnik, kupci, vedenje, psihologija potrošnika, čustva, odločanje, poslovne odločitve, kupoprodaja, ponudba, verige, medkulturna komunikacija, dežele, informacijska družba, informacijska tehnologija, informacije, internacionalizacija, prodaja na drobno, blagovne znamke, modeli, modeliranje, mediji, posvetovanja, zborniki Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 971; Downloads: 38 Link to full text |
5. Poslovni načrt rasti knjigoveškega podjetja : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko deloStojan Krička, 2014, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomske naloge je s pomočjo poslovnega načrta preveriti oz. ponuditi nadaljnje smernice razvoja podjetja XY s.p. v prihodnosti. Cilj je prikazati učinek investicije v opremo in vpliv le-te na poslovanje podjetja. Zaradi vstopa poslovanja na območju EU, želim podjetju z investicijo v spletno stran, prikazati nov način oglaševanja in lažje komuniciranje z naročniki, preko katere bi podjetje pridobilo več naročnikov, s tem pa si utrdilo svoj položaj v panogi.
Diplomska naloga je sestavljena v obliki poslovnega načrta, katera nosi v sebi večino praktičnega dela, saj je narejena na primeru že obstoječega podjetja. Naloga vsebuje uvod v poslovni načrt, opis dejavnosti, s katero se ukvarja, analizo trga, kupcev in konkurence, SWOT analizo, predviden razvoj podjetja, opis investirane opreme, kadre, tveganja, finančno projekcijo in terminski plan. Poudarek je na opisu delovanja podjetja do sedaj, predvsem pa osredotočiti se na prihodnost, ki podjetje še čaka.
Rezultati diplomskega dela bodo v pomoč obstoječemu podjetju pri nadaljnjem razvoju in uspešnem poslovanju. Keywords: podjetja, poslovni načrti, finančna analiza, tržne raziskave, finančno poslovanje, diplomske naloge Published in DKUM: 22.01.2015; Views: 2452; Downloads: 461 Full text (957,93 KB) |
6. Essentials of marketing researchVineet Kumar, David A. Aaker, George S. Day, higher education textbook Keywords: trženje, marketing, tržne raziskave, tržna analiza, strategija trženja, poslovne odločitve, informacije, podatki, baze podatkov, aplikacija, Internet, računalniške mreže, elektronsko poslovanje Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 2005; Downloads: 111 Link to full text |
7. The marketing book1999, proceedings Keywords: marketing, trženje, strategija trženja, organiziranost, tržno planiranje, strateško planiranje, poslovno okolje, planiranje poslovanja, poslovne odločitve, potrošnik, segmentacija, pozicioniranje, tržne raziskave, cilj, metode, marketing mix, marketinški splet, komuniciranje, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, reševanje problemov, prodaja, prodaja na drobno, storitve, cene, blagovne znamke, promocija, uporaba računalnika, računalniške mreže, Internet, controlling, mednarodno trž Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1708; Downloads: 75 Link to full text |
8. Entrepreneurship in the hospitality, tourism and leisure industriesAlison Morrison, Mike Rimmington, Claire Williams, 1999, higher education textbook Keywords: podjetništvo, poslovni proces, poslovne funkcije, turistično posredovanje, turizem, storitve, gostinstvo, prosti čas, marketing, strategija trženja, trženje, segmentacija, pozicioniranje, trg, hotelirstvo, vodenje, poslovno okolje, organiziranost, management, storitve, tržno planiranje, trajnostni razvoj, tržne raziskave, poslovna politika, poslovna strategija, struktura, spremembe, učbeniki Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1757; Downloads: 129 Link to full text |
9. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working modelJames R. Ogden, higher education textbook Keywords: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1691; Downloads: 47 Link to full text |
10. The Silicon Valley way : discover the secret of America's fastest growing companiesElton B. Sherwin, manual Keywords: management, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, reševanje problemov, industrijska organizacija, produktivnost, novi proizvodi, komuniciranje, vodenje, podjetništvo, podjetje, ustanavljanje, razvoj, potrošnik, marketing, trženje, tržne raziskave, poslovne odločitve, konkurenčnost, ZDA Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1373; Downloads: 34 Link to full text |