1. Učinki vstopa tujega podjetja na tržno strukturo v državi gostiteljici: pristop teorije igerKatja Zajc Kejžar, 2008, original scientific article Abstract: V okviru dvostopenjskega oligopolnega modela, v katerem se tuje podjetje odloča med tujimi neposrednimi investicijami (TNI) in izvozom na trg države gostiteljice, pokažemo, da vstop tujega podjetja sproži proces realokacije tržnih deležev med heterogenimi podjetji znotraj panoge in poveča verjetnost izstopa najmanj učinkovitega podjetja v državi gostiteljici. Pričakovanje, da večja kot je stopnja stroškovne heterogenosti podjetij v državi gostiteljici, večja je verjetnost, da se bo tuje podjetje odločilo za TNI, in močnejši je učinek izrivanja najmanj učinkovitih lokalnih podjetij, je potrjeno le v primeru, ko ni močnejših učinkov prelivanja znanja v lokalna podjetja. Keywords: neposredne tuje investicije, investicije, tuje investicije, podjetje, tržna struktura, struktura, trg Published: 10.07.2015; Views: 340; Downloads: 28
Link to full text |
2. Analiza poslanstev hrvaških podjetij : diplomsko deloMetka Hajnc, 2006, undergraduate thesis Keywords: podjetje, Hrvatska, komuniciranje, poslovno komuniciranje, pismenost, strategija, stilistika, politika podjetja, zadovoljstvo, tipologija, metode, učinkovitost, poslovne funkcije, delovna organizacija, oblikovanje, trg, tržna analiza, tržna struktura, konkurenčnost, WWW, World Wide Web, predstava Published: 30.05.2012; Views: 860; Downloads: 29
Full text (390,06 KB) |
3. Ugotavljanje bonitete rastočega podjetja : magistrsko deloTina Hovnik, 2006, master's thesis Keywords: podjetje, razvoj, boniteta, modeli, življenjski cikel, postopki, značilnosti, finančna sredstva, struktura, poslovne odločitve, finančni instrumenti, poslovne finance, Slovenija, empirične raziskave, gospodarjenje, ekonomski modeli, kadrovska politika, uspešnost poslovanja, tržna analiza, vrednotenje, financiranje podjetja, finančno poslovanje, kazalniki, indikatorji Published: 30.05.2012; Views: 1105; Downloads: 66
Full text (1,15 MB) |
4. Trženjski vidiki snovanja temeljnih zmožnosti za povečanje dodane vrednosti v bazični aluminijski industriji : magistrsko deloAvgust Šibila, 2006, master's thesis Keywords: strategija trženja, tržna struktura, globalizacija, Evropska unija, planiranje poslovanja, trženje, marketing, poslovna politika, dodana vrednost, povezanost, SWOT analiza, cilj, poslovanje podjetja, organiziranost, tržne raziskave, trg, metode, mreže, strategija, aluminij, kovinska industrija, potrebe, problematika, aktivnosti, ocenjevanje, Slovenija, uspešnost poslovanja Published: 30.05.2012; Views: 1251; Downloads: 81
Full text (2,82 MB) |
5. Prenova in celovit model organiziranosti podjetja : magistrsko deloLeon Murn, 2006, master's thesis Keywords: prenova, reinženiring, poslovni proces, podjetje, delovna organizacija, celovita kvaliteta, modeli, organiziranost, spremembe, analiza poslovanja, uspešnost poslovanja, poslovno okolje, trendi, management, vodenje, uporaba človeških zmogljivosti, inovativno poslovanje, struktura, benchmarking, TQM, just-in-time, JIT, vitka proizvodnja, tržna struktura, krizni management, metodologija, človeški potencial, človeški kapital Published: 30.05.2012; Views: 2129; Downloads: 122
Full text (844,05 KB) |
6. Izzivi trgovanja z električno energijo v Evropski uniji in Sloveniji : magistrsko deloDanilo Špindler, 2006, master's thesis Keywords: elektrogospodarstvo, liberalizacija, energetski sistemi, trg, električna energija, trgovanje, terminsko poslovanje, cene, SWOT analiza, swap, zamenjava, tržna struktura, odjemalec, upravljanje, organizacijski sistemi, Evropska unija, Slovenija, distribucija, podjetje, regulacija, panoge dejavnosti, tržna struktura Published: 30.05.2012; Views: 1222; Downloads: 92
Full text (1,84 MB) |
7. Oglaševanje na radijski postaji Center : diplomsko deloPetra Mesarič, 2007, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, radio, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, komuniciranje, promocija, oglasi, programi, oblikovanje, množični mediji, cilj, struktura, stilistika, tehnika, mreže, komercialno poslovanje Published: 30.05.2012; Views: 1370; Downloads: 73
Full text (489,68 KB) |
8. Predlog razvoja podjetja Radio Piramida d.o.o. : diplomsko deloMihaela Hoić, 2007, undergraduate thesis Keywords: radio, mediji, komercialno poslovanje, planiranje poslovanja, mreže, razvoj, cilj, podjetje, avdiovizualna sredstva, delovna organizacija, predstava, prenova, politika podjetja, Slovenija, planiranje projektov, strateško upravljanje, programi, uspešnost poslovanja, strategija, storitve, oglasi, tržna analiza, kadri, struktura, integracija, realizacija, ekonomska propaganda, reklama, promocija, oglaševanje, množični mediji Published: 30.05.2012; Views: 1033; Downloads: 40
Full text (1,23 MB) |
9. Oglaševanje na Radiu City : diplomsko deloMaja Plajh, 2007, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, radio, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, komuniciranje, promocija, oglasi, programi, oblikovanje, množični mediji, cilj, struktura, stilistika, tehnika, mreže, komercialno poslovanje Published: 30.05.2012; Views: 1147; Downloads: 56
Full text (819,39 KB) |
10. Strategija vstopa podjetja Perutnina Ptuj na hrvaški trg : diplomsko deloAlbert Krasnić, 2007, undergraduate thesis Keywords: internacionalizacija, strateško planiranje, mednarodno poslovanje, mednarodno sodelovanje, poslovno okolje, mednarodni trg, strategija, marketing mix, marketinški splet, tržna analiza, mednarodno trženje, pozicioniranje, tržna struktura, panoge dejavnosti, komercialno poslovanje, Slovenija, Hrvatska, tržne raziskave, strategija trženja, izvoz, ocenjevanje, vrednotenje, značilnosti, mednarodna kooperacija, analiza poslovanja, dejavnost, izdelki, politika izdelka, konkurenca, predelovalna industrija Published: 30.05.2012; Views: 1498; Downloads: 89
Full text (693,48 KB) |