| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Vzpostavitev spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk
Tina Potisk, 2018, master's thesis

Abstract: Osrednji cij naloge je preverjanje poslovne ideje vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskh številk. S tem namenom je v osredju izdelava poslovnega načrta, ki bi zajemal vse pomembne točke za vzpostavitev podjetja. V prvem koraku smo opravili raziskavo trga s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 527 anketirancev (95 % žensk) s povprečno starostjo 35,5 let, pri čemer smo večji del vprašalnika namenili anketiracem, ki kupujejo oblačila večjih konfekcijski številk. Na podlagi rezultatov tržne raziskave in poslovnega načrta ugotavljamo, da na slovenskem trgu primanjkuje ponudbe oblačil večjih konfekcijskih številk. Prav tako ugotavljamo, da je spletna trgovina primeren način za prodajo oblačil večjih konfekcijskih številk in da nakup preko spleta omogoča zasebnost, boljše počutje in prilagodljivost kupcu. Rezultati kažejo, da je anketirancem najbolj pomemben širok nabor oziroma velika izbira oblačil. Pomembnost cene in kakovosti pa smo ocenili s podrobno oceno. Poslovni model »dropshipping« se ni pokazal kot najbolj primeren način nabave za našo poslovno idejo. Ključne prednosti podjetja so njegova majhnost, saj lahko hitro sprejemamo poslovne odločitve, se prilagajamo potrebam trga in spreminjamo strategijo glede na povratne informacije kupcev, podjetje že ima obstoječo spletno trgovino, ki uspešno posluje, zato so izkušnje v tem kontekstu pozitivna prednost. Prav tako je prednost v širokem krogu potencialnih strank, saj je žensk, ki nosijo oblačila v velikosti L (42) ali večje, v Sloveniji veliko. Slabosti podjetja so predvsem v nerazpoznavnsti na trgu, veliki konkurenci, možnosti večjega števila reklamacij in drugimi začetniškimi težavami, za katere pa smo poiskali možne rešitve. Ugotavljamo, da ima podjetje oziroma spletna trgovina z oblačili večjih konfekcijskih številk dobro priložnost, da kot manšje podjetje vstopi na trg in se uveljavi kot zaupanja vredna spletna trgovina.Temeljno hipotezo naloge, ki pravi »Poslovna ideja vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk je primerna za slovenski trg in potencialno uspešna«, lahko potrdimo.
Keywords: poslovni načrt, tržna raziskava, spletna trgovina, oblačila večjih konfekcijskih številk
Published: 22.10.2018; Views: 826; Downloads: 111
.pdf Full text (895,52 KB)

2.
TRŽENJE TELEGRAMA NA SLOVENSKEM TRŽIŠČU
Mirjana Bosnić, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na trženje telegrama ob rojstvu otroka, in sicer v kontekstu mladega podjetja, ki namerava vstopiti na slovenski trg s tovrstno dejavnostjo. S pomočjo teoretičnega pregleda in raziskave trga želimo pomagati podjetju, saj želi prenoviti omenjeno storitev tako, da bo ta dobila povsem novo podobo in vplivala na večjo konkurenčnost in prepoznavnost telegrama. V prvem delu diplomskega dela ponudimo teoretični pregled poglavitnih trženjskih konceptov in pregled razvoja trženja, s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja v 21. stoletju. V drugem delu gre za empirično raziskovanje problema, pri tem je poglavitni namen raziskave mnenje ljudi, zato je bila metoda dela namenjena zbiranju informacij v čim širšem krogu, kar je bilo doseženo s spletno anketo. Analiza temelji na 118 izpolnjenih anketnih vprašalnikih. Rezultati raziskave so služili za oblikovanje priporočil in smernic pri trženju telegrama ob rojstvu otroka. Na podlagi ugotovitev raziskave smo ugotovili, da je telegram najbolj razširjen med kupci ženskega spola. Kar zadeva mnenje kupcev o storitvi, smo ugotovili, da približno ena tretjina anketirancev meni, da gre pri pošiljanju telegrama za lepo darilo mamici in novorojenčku in da gre za zelo lepo tradicijo. Pri raziskavi trga smo ugotovili, da je Pošta Slovenije vsekakor nevaren konkurent, saj praktično ne potrebuje reklame, ker je ljudem vcepljena v podzavest. Podjetje mora tako vlagati v aktivnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja in natančno preučiti ponudbo Pošte Slovenije. Glede na hiter razvoj informacijske družbe in uporabe interneta za spletno nakupovanje zna biti digitalizacija naročanja poglavitna konkurenčna prednost podjetja. Obenem smo ugotovili, da potrošniki ne naročajo telegrama prek mobilne aplikacije.
Keywords: trženje, temelji tržni koncepti, telegram ob rojstvu otroka, tržna raziskava, spletno nakupovanje
Published: 23.06.2015; Views: 764; Downloads: 110
.pdf Full text (1,23 MB)

3.
RAZVOJ POSLOVNE STRATEGIJE PODJETJA LINPAC PACKAGING D.O.O.
Gašper Osredkar, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali podjetje Linpac Packaging d.o.o. v povezavi s strateškim marketingom. Sestavljena je iz treh sklopov poglavij, ki sestavljajo teoretični del, (iz) empiričnega dela ter predlogov za izboljšave v podjetju. V teoretičnem delu smo preučili osnove strategije in temeljne pojme marketinga. Prav tako smo pregledali potek oblikovanja strategij marketinga ter se podrobneje seznanili s tržnimi raziskavami, ki smo jih uporabili v empiričnem delu naloge. V slednjem smo najprej predstavili podjetje Linpac Packaging d.o.o., pregledali obstoječe stanje podjetja v povezavi z marketingom ter izpostavljenimi problemi in pripravili SWOT analizo podjetja. Prav tako smo v empiričnem delu analizirali podatke anketnega vprašalnika, ki je pokazal potrošnikove navade glede nakupovanja mesa, mesnih ter delikatesnih izdelkov glede na izbiro med strežno linijo (s postrežbo zaposlenih) in izbiranjem istovrstnih, predpakiranih prehranskih izdelkov v vitrinah. Pred tem smo pregledali sekundarne vire in izpostavili uporabne obstoječe analize. V zadnjem delu naloge smo zapisali sklep analize in podali predloge za izboljšavo, ki bi podjetju Linpac Packaging d.o.o. lahko pomagali doseči zastavljene cilje. Najprej smo navedli potencialne razloge za rast embalaže za predpakiranje. Prvi razlog smo našli v povečani ponudbi mesa, mesnih ter delikatesnih izdelkov s strani predelovalcev v sorazmerju povečave vitrin v trgovinah s strežno linijo. Drugi razlog predstavlja povezava med kvaliteto in ceno izdelkov, tretjega pa prihod tujih trgovskih verig. Kot predloge za izboljšavo v podjetju Linpac Pacakging pa smo izpostavili analizo zunanjega okolja (mikro okolja), ločitev nabave od prodaje, ponovno ocenitev in rekonstrukcijo ciljnih trgov ter postavitev novih marketinških strategij.
Keywords: strategija, marketing, tržna raziskava, SWOT analiza, embalaža
Published: 28.05.2015; Views: 1390; Downloads: 27
.pdf Full text (1,09 MB)

4.
Izdelek Bref-NEO na kitajskem trgu leta 2050
Drago Kuster, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je vse večji problem, kako prodati svoj izdelek. Kaj šele ta zahteva predstavlja v velikih korporacijah, kot je Henkel. Ta velika podjetja ne gledajo samo 5 let v prihodnost, ampak načrtujejo razvoj in prodajo izdelkov za 30 ali 40 let vnaprej. Mene predvsem zanima, kako bi se obnašal izdelek Bref-NEO na kitajskem trgu v letu 2050. Pri razvoju tega izdelka sem z inovativno idejo tudi sam aktivno sodeloval in se udeležil tekmovanja Henkel Innovation Challenge 6 ter na tekmovanju v Shanghaiju na Kitajskem zastopal Slovenijo.
Keywords: inovacija, razvoj novega izdelek, finančni preračun prihodkov in odhodkov, kitajski trg, tržna raziskava, strategija trajnostnega razvoja
Published: 11.12.2014; Views: 757; Downloads: 43
.pdf Full text (1,75 MB)

5.
VPLIV OGLAŠEVANJA HRANE DOMAČIH ŽIVALI NA NAKUPNE NAVADE LASTNIKOV DOMAČIH ŽIVALI
Maja Pangerc, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Po besedah trženjskih strokovnjakov in strokovnjakinj (Vukasović) se trženje tako v teoriji kot v praksi zadnja leta sooča z ogromnimi spremembami. Te spremembe so posledica turbulentnega okolja, ki se mu podjetja želijo v največji meri prilagoditi. Zaradi napredka informacijske tehnologije (internet), globalizacije in soodvisnosti panog je okolje v zadnjih letih razburkano kot že dolgo ne. Najpogostejša definicija oglaševalskih strokovnjakov se glasi: »Oglaševanje je plačana, skozi medij posredovana oblika komunikacije prepoznavnega izvora, oblikovana, da prepriča prejemnika, da nekaj stori, bodisi takoj, bodisi v prihodnosti.« V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili bistvene pojme, ki definirajo trženje. Kaj trženje sploh je, oglaševanje, kako izvedemo segmentacijo trga, kakšen trženjski splet poznamo, vedenje odjemalcev in podobno. V raziskovalnem delu smo se lotili problema, kako povečati prodajo pasje hrane, ki jo priporočajo strokovnjaki. Zanimalo nas je, ali bi bilo oglaševanje v splošnih medijih prava rešitev. Prišli pa smo do ugotovitev, da oglaševanje pasje hrane, priporočene s strani strokovnjakov, v splošnih medijih ne bi doseglo želenih rezultatov. Kot vidimo iz raziskave, na lastnike psov ne vplivajo in tudi ne bi vplivali oglasi, ampak jim več pomeni mnenje strokovnjaka in izkušnje svojih bližnjih in prijateljev. Zato smo predlagane rešitve oblikovali v individualen marketinški pristop, kjer je bistvo v dialogu med kupcem in ponudnikom, in kjer se ponudnik trudi pridobiti in obdržati zadovoljne kupce. Izvedli smo trženjsko raziskavo, s katero smo pridobili odgovore na raziskovalna vprašanja in s pridobljenimi rezultati oblikovali predlagane rešitve. Priznati moramo, da se nekateri rezultati razlikujejo od predvidenih. Za rešitev smo predlagali izpeljati promocijske akcije, na katerih se osvešča lastnike psov o pomenu zdrave prehrane, hkrati pa bi izvedli še nagradno igro, v kateri bi pridobili kontakte sodelujočih in jim po elektronski pošti posredovali tedenske/mesečne novice, akcije, različne popuste itd. Predlagali smo tudi, da stalne stranke obdržimo s povrnjenim x% bonom, ki ga unovčijo ob naslednjem nakupu. Kupce pa bi pridobili in obdržali tudi z izdajo lastne kinološke revije, v kateri bi si kupci s pravilno izpolnjenim nagradnim kuponom pridobili določen popust.
Keywords: trženje, oglaševanje, tržna raziskava, nakupne navade
Published: 19.11.2014; Views: 1147; Downloads: 178
.pdf Full text (1,80 MB)

6.
RAZISKAVA TRGA ZA UVEDBO NOVEGA IZDELKA V PODJETJU TENVIP D.O.O.
Rok Nemec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga opisuje raziskavo trga za uvedbo novega izdelka na tržišče. V teoretičnem delu smo predstavili pomembna poglavja, kot so trženje, raziskava trga, tržno komuniciranje, uvajanje novega izdelka na trg ter življenjski ciklus novega izdelka. V praktičnem delu smo na kratko predstavili podjetje in njegov novi izdelek ter izvedli tržno raziskavo, v kateri je sodelovalo 80 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo pridobili podatke, ki so nam omogočili analizo. Analiza nam je pomagala začrtati smernice in predloge, ki smo jih zapisali v zaključku. To so predvsem smernice glede tržnih kanalov, predlaganih sprememb na izdelku ter določanja cen.
Keywords: Trženje, tržna raziskava, poročni konfeti, tržno komuniciranje, nov izdelek.
Published: 17.01.2014; Views: 1979; Downloads: 215
.pdf Full text (913,06 KB)

7.
IZBOLJŠANJE PROCESA UVAJANJE NOVEGA IZDELKA
Alenka Robnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pri uvajanju novega izdelka na trg je potrebno paziti, da so v kar največji meri upoštevani vsi koraki. Z upoštevanjem zadovoljstva uporabnikov, analizo konkurenčnih prednosti in celovitega pojmovanja kakovosti je verjetnost za uspeh na trgu zagotovo večja. Ne smemo pozabiti tudi na dan potem. Iz tega vidika je poznavanje načinov za ohranitev kupca posebnega pomena. Po tako opravljenih osnovnih korakih, lahko nadalje razvijamo procese uvedbe izdelka s pomočjo določitve ključnih dejavnikov o izdelku samem in določitve dodatnih komponent, katere je potrebno podrobno preveriti. Te se navezujejo predvsem na izbiro dobavitelja, kakovost, časovne okvirje, finančne zmogljivosti ter realna pričakovanja. Hkrati moramo odločitve spremljati, analizirati ter po potrebi korigirati. Na primeru uvedbe novega izdelka dokupnega programa Gorenje smo praktično prikazali kako se podjetje poslužuje posameznih faz v procesu in ugotovili, da se praksa in teorija v resnici dopolnjujeta. Glede na izdelek, tržno moč podjetja in časovne okvirje, se posamezne teoretične faze uvedbe izdelka prilagajajo situaciji. Določeni koraki se lahko opustijo in določeni prilagodijo. Hkrati pa je na primeru jasno razvidno, da se vselej zasleduje cilj uvesti izdelek v kakovosti in na način, da se zadovoljijo pričakovanja tako končnih uporabnikov kot deležnikov v podjetju. In Gorenje je pri uvajanju izdelkov malih gospodinjskih aparatov uspešno.
Keywords: tržna raziskava, zadovoljstvo uporabnika, celovita kakovost, konkurenčna prednost, mali gospodinjski aparati
Published: 14.10.2013; Views: 1200; Downloads: 108
.pdf Full text (1,01 MB)

8.
TRŽENJE IZDELKOV NA KMETIJI SELIŠNIK
Barbara Petek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje trženje izdelkov na kmetiji Selišnik, kjer se ukvarjajo z razsekom in predelavo mesa, z izdelavo ter prodajo suhomesnatih izdelkov. Njihova ponudba je osredotočena na prodajo Zgornjesavinjskega želodca, zaščitenega z geografsko označbo. V diplomskem delu smo obravnavali težave na področju trženja njihovih izdelkov. Želeli smo izvedeti, kakšna je prepoznavnost kmetije Selišnik in spoznati splošne navade potrošnikov pri nakupovanju suhomesnatih izdelkov. Teoretični del naloge temelji na preučevanju teorije in prakse marketinga s pomočjo preučevanja obstoječe literature. Raziskovalni del naloge temelji na izvedbi in analizi tržne raziskave. V uvodnem delu diplomske naloge smo si zastavili štiri raziskovalna vprašanja, na katere smo s pomočjo analize izpolnjenih anketnih vprašalnikov dobili odgovore. V zaključnem delu naloge so poleg odgovorov na naša raziskovalna vprašanja predstavljena priporočila kmetiji Selišnik za izboljšave na področju trženja njihovih izdelkov.
Keywords: Trženje, tržno komuniciranje, marketinški splet 4P, suhomesnati izdelek, tržna raziskava, zgornjesavinjski želodec z geografsko označbo
Published: 17.07.2013; Views: 1899; Downloads: 133
.pdf Full text (1,40 MB)

9.
ZADOVOLJSTVO STRANK S STORITVAMI V AVTOMOBILSKEM SERVISU
Irena Miklavčič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi se ukvarjamo z zadovoljstvom strank s storitvami v avtomobilskem servisu. V uvodu je predstavljena vsebina diplomske naloge. Nadalje, v teoretičnem delu smo pojasnili, opredelili storitev, kakovost storitev, na kratko smo predstavili storitve avto servisnega podjetja, pričakovanja in zadovoljstvo strank, metode merjenja zadovoljstva strank. Sestavni del diplomskega dela je praktično izvedena raziskava zadovoljstva med strankami, ki so koristile servisne storitve podjetja XY. Sledi analiza, interpretacija rezultatov in ugotovitve ter predlogi za rešitve.
Keywords: zadovoljstvo strank, trženje storitev, kakovost, tržna raziskava.
Published: 16.07.2013; Views: 811; Downloads: 128
.pdf Full text (87,24 KB)

10.
OUTSOURCING V MEDICINSKO ESTETSKEM CENTRU PERFECT BODY
Jasna Stanković, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Besedna zveza zunanje izvajanje izhaja iz besede “outsourcing” in je izpeljanka iz besedne zveze “outside resource using”. Zunanje izvajanje podjetja največkrat uporabljajo takrat, kadar želijo nedonosne sektorje v podjetju izločiti, da se lahko posvetijo svoji poglavitni dejavnosti, za katero so specializirani in s katero si pridobivajo konkurenčne prednosti na ciljnem trgu. To storijo tako, da te sektorje prenesejo na tretjo osebo. Tako lahko podjetje povečuje svoj tržni delež in postane vodilno na svojem področju. Slovenija sledi svetovnim trendom in tako veliko podjetij prepušča postranske sektorje malim specializiranim podjetjem, zato da bi omogočili svoj notranji in zunanji razvoj. Zunanji izvajalci so fleksibilni, specializirani in prilagodljivi, zato lahko storitev opravijo veliko boljše in ceneje. Ena od postranskih storitev je tudi delo v pralnici, ki pa je pri nas trenutno dokaj nerazvito, vendar zelo obetavno za prihodnost, ker lahko mnogim podjetjem ponudi odlične poslovne priložnosti. Ker so pogoji za hitri razvoj novega specializiranega podjetja idealni, se lahko na tržišču kaj hitro pojavi nov, inovativen poslovnež, ki bo storitve pranja ponudil po zelo ugodni ceni in prevzel vodilni položaj na trgu.
Keywords: outsourcing, zunanje izvajanje dejavnosti, pralnica, čistilni servisi, podjetje, mala podjetja, estetsko medicinski centri, raziskava trga, tržna niša, analiza stroškov.
Published: 03.04.2013; Views: 1116; Downloads: 127
.pdf Full text (542,25 KB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica