| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Mednarodno trženjsko komuniciranje v panogi energijskih pijač
Lara Kunstič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes so energijske pijače napitek, ki se ga poslužujejo skoraj vse generacije. Ljudje jih pijejo tako v prostem času kot tudi v službi. Prisotnost energijskih pijač bi v tem trenutku lahko primerjali s prisotnostjo mineralne vode. Trend rasti energijskih pijač na trgu brezalkoholnih pijač pa vse to potrjuje. Podjetja v tej panogi sledijo digitalizaciji in tudi narekujejo trende digitalnega trženja. Podjetja v industriji energijskih pijač svojim porabnikom ustvarjajo skupnost določene blagovne znamke in z njo povezanega življenskega stila. To uspešno počnejo z digitalnim trženjskim komuniciranjem na različnih spletnih platformah, televizijskih kanalih in radijskih postajah. Podjetja z aktivno prisotnostjo na družbenih omrežjih zvišujejo svoj tržni delež in priljubljenost pri celotni populaciji, za kar je prav tako zaslužna njihova strategija vplivnostnega marketinga. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V prvem delu so predstavljeni glavni pojmi obravnavane teme, kot so mednarodno in digitalno trženjsko komuniciranje ter njuni instrumenti oz. mediji. Empirični del se prične s vpogledom v industrijo energijskih pijač, njene tržne trende ter proizvajalce, med katerimi se osredotočamo na največja konkurenta Red Bull in Monster. V nadaljevanju izvedemo primerjalno analizo mednarodnega trženjskega komuniciranja obeh navedenih podjetij.
Keywords: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, energijske pijače, Red Bull, Monster
Published: 30.03.2021; Views: 110; Downloads: 36
.pdf Full text (695,71 KB)

2.
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Sara Gangl, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Naraščajoča popularnost družbenih omrežij in s tem pojav spletnih vplivnežev sta popolnoma spremenila način kako potrošniki odkrivajo, doživljajo in kupujejo izdelke ter storitve. Ne želijo več agresivnih in vsiljivih oglasov, temveč si želijo slišati kakšno izkušnjo imajo z izdelkom ali storitvijo običajni ljudje. Ravno zato se po nasvete danes vse pogosteje obrnejo na spletne vplivneže, ki so zaradi svoje strasti do nekega področja pričeli snemati videe, fotografije in pisati prispevke ter te deliti na družbenih omrežjih. Tako so si čez čas vzpostavili bazo ljudi, ki jim sledi in zaradi svoje pristnosti, domačnosti ter kredibilnosti zaupa. Posledično so tudi podjetja prepoznala pomen in vpliv teh oseb ter začela z njimi sodelovati. Diplomski projekt obravnava trenutno zelo aktualen trend na področju marketinga, vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo spletnih vplivnežev. Posluževanje vplivnostnega marketinga smo analizirali skozi pregled digitalnih vsebin šestih podjetij iz treh panog. S tem namenom smo v teoretičnem delu najprej opredelili pojem in nato v empiričnem delu prek analize profilov izbranih podjetij na družbenih omrežjih Instagram in Facebook analizirali uporabo vplivnostnega marketinga v praksi ter s pomočjo vprašalnika pridobili mnenja slovenskih podjetij o vplivnostnem marketingu na družbenih omrežjih ter njegovi uporabi.
Keywords: trženjsko komuniciranje, digitalni marketing, vplivnostni marketing, družbena omrežja, spletni vplivnež
Published: 05.12.2019; Views: 790; Downloads: 366
.pdf Full text (735,39 KB)

3.
Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
Matjaž Germ, 2016, undergraduate thesis

Abstract: S razmahom svetovnega spleta se je spremenil tudi način trženjskega komuniciranja. Z vedno bolj intenzivno penetracijo spletnih platform v medijske kolače in strategije pa se v veliki meri spreminja tudi samo oglaševanje. Novi mediji predstavljajo platforme, ki so brezplačne ali poceni, dostop do njihove uporabe pa je povezan samo z dostopom do interneta. Oglaševanje na teh platformah je tako mogoče tudi brez visokih stroškov medijskih zakupov. V diplomski nalogi bomo preučili potenciale in priložnosti, ki jih ponujajo opisane platforme in ugotovil možnosti za njihovo izkoriščanje s strani organizacij, ki nimajo na voljo obsežnih trženjskih proračunov in sredstev.
Keywords: trženjsko komuniciranje, novi mediji, svetovni splet, medijski proračun
Published: 28.09.2016; Views: 960; Downloads: 72
.pdf Full text (2,54 MB)

4.
Trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM d.o.o.
Matjaž Barut, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Čas hitrih sprememb, v katerem živimo, ter ostre konkurence sili vse subjekte na trgu v prilagajanje poslovanja danim razmeram. V logistiki nasploh, tudi v špediterski dejavnosti, tržni deleži v večini pripadajo globalnim logističnim podjetjem z močno mednarodno podporo ter mrežo. Manjši špediterji so prisiljeni v specializacijo in iskanje niš ter trgu ponuditi storitev, ki praviloma ni v domeni globalnih logističnih podjetij. V diplomskem delu je predstavljeno trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM, d. o. o., v katerem sem zaposlen. Tema me je pritegnila predvsem zato, ker sem osebno sodeloval pri pripravi ter izvajanju trženjskih aktivnosti za navedeno storitev. V teoretičnem delu je glavni poudarek na trženjskem komuniciranju. Podrobneje sta opisana komunikacijski proces ter komunikacijski splet. Teoretični del se nadaljuje v predstavitvi zakonskih okvirov, ki opredeljujejo carinski postopek 42 ter izvajanje tega. Praktični del se nadaljuje v predstavitvi podjetja RCM, d. o. o., ter procesa trženja carinskega postopka 42 na hrvaškem trgu. Podrobneje so opisane vse trženjske dejavnosti, ki jih je podjetje izvajalo v obdobju, ki je sledilo vstopu Hrvaške v Evropsko unijo. Predstavljen je trženjski načrt, dejavnosti trženja postopka 42 ter analiza učinkov v obdobju izvajanja teh dejavnosti. Skozi analizo ter grafični prikaz bomo prikazali, da je podjetje RCM, d. o. o., z intenzivnostjo trženjskih aktivnosti povečevalo prodajo storitve carinskega postopka 42 skozi celotno obdobje izvajanja trženjskih aktivnosti.
Keywords: trženjsko komuniciranje, carinska zakonodaja, carinski postopek 42, tuji trgi, podjetje RCM, d. o. o.
Published: 05.09.2016; Views: 698; Downloads: 30
.pdf Full text (1,70 MB)

5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
Jernej Kos, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu obravnavamo trženjsko komuniciranje, in sicer opredelitev le-tega, vlogo v sodobnem gospodarskem okolju in izzive, s katerimi se sooča v 21. stoletju. Navajamo instrumente oz. orodja trženjskega komuniciranja, s katerimi sporočila o ponudbi podjetja ali drugih novosti dosežejo ciljne skupine. V prvem delu diplomskega projekta pojasnjujemo, zakaj so nekatera orodja (neposredno trženje in pospeševanje prodaje) primernejši od konvencionalno uporabljenih (oglaševanje). V nadaljevanju našega dela se osredotočamo na opredelitev in cilje pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje vidimo kot odlično orodje za uspešnost preživetja izdelka X na trgu. V raziskovalnem delu s pomočjo intervjuja in anketnega vprašalnika umestimo trženjsko komuniciranje in pospeševanje prodaje v zgodbo o uspehu podjetja Pro-FIT Team, povzamemo ugotovitve in podamo sklep na zastavljene hipoteze.
Keywords: trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Pro-FIT Team, intervju
Published: 22.03.2016; Views: 1028; Downloads: 85
.pdf Full text (1,09 MB)

6.
PROMOCIJA TRŽENJSKEGA SPLETA TURISTIČNIH AGENCIJ
Kaja Železnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je v teoretičnem delu predstavljena opredelitev turizma, ki ga ločimo glede na smer gibanja, državljanstvo oziroma prestop meje, saldo v turistični bilanci, čas bivanja, sezono, motiv, organizacijo potovanj ter ekološko škodljivost. Opisali smo tudi zgodovinski del turizma do danes. Ta opisuje razvoj turizma na splošno ter posebej v Sloveniji. Prav tako pa so predstavljena razvojna področja ter pričakovani rezultati za razvoj slovenskega turizma do leta 2016. Opisana sta opredelitev in zgodovinski del turističnih agencij. Na kratko pa smo opisali še turistične agencije Kompas, d. d., Relax, d. o. o., Mondial Travel, d. o. o. in Supra Travel, d. o. o. Rdeča nit diplomske naloge je ugotoviti, kako promocija trženjskega spleta vpliva na posameznika, da se ta odloči zanjo. V teoretičnem delu je tako predstavljen trženjski splet, ki ga sestavljajo cena, izdelek, promocija, kraj, ljudje, procesi in fizični dokaz. Za turistične agencije in vsa ostala podjetja je pomembno, da imajo čim večji vpliv na kupca. Tega se lotijo s prvinami trženjskega komuniciranja, ki so predstavljena kot oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, stiki z javnostmi ter pospeševanje prodaje. V raziskovalnem delu naloge nas bo zanimalo, kako posamezni segmenti trženjskega spleta vplivajo na promocijo, prepoznavnost ter odločitev kupca za določeno turistično agencijo ter katera vrsta medijev najbolj vpliva na promocijo turistične agencije. Do ugotovitev bomo prišli z raziskovalnimi vprašanji, ali ima na prepoznavnost storitev turističnih agencij v veliki meri vpliv promocija, ali na odločitev za turistično agencijo zelo vpliva oglaševanje turističnih agencij ter ali je pomen promocije turistične agencije prek posameznih medijev največji pri socialnem omrežju – Facebooku.
Keywords: trženjski splet, turistična agencija, trženjsko komuniciranje, turizem
Published: 05.09.2014; Views: 1292; Downloads: 345
.pdf Full text (1,13 MB)

7.
TRŽENJE NARAVNEGA GNOJILA BOGATIN V PODJETJU JATA EMONA D.O.O.
Blaž Šubic, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje trženje naravnega organskega gnojila Bogatin, ki ga na trgu ponuja podjetje Jata Emona, d. o. o. Problema smo se lotili s teoretičnega in praktičnega vidika. V teoretičnem delu smo predstavili najpomembnejša poglavja trženja, kjer velja izpostaviti marketinški splet. Na kratko smo predstavili podjetje Jata Emona, d. o. o. in gnojilo Bogatin. V raziskovalnem delu smo izvedli tržno raziskavo, ki je zajemala 90 anketirancev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo pridobili pomembne podatke, ki so nam služili za razrešitev obravnavanega problema. Ob koncu smo podali tudi nekaj smernic in predlogov za izboljšanje trenutnega stanja na področju trženja gnojila Bogatin. To so predvsem spremembe na področju oglaševanja izdelka.
Keywords: Trženje, gnojila, marketinški splet, trženjsko komuniciranje, oglaševanje.
Published: 25.10.2012; Views: 1799; Downloads: 213
.pdf Full text (6,40 MB)

8.
TRŽENJE IN ORGANIZACIJA KONGRESNE DEJAVNOSTI
Tina Samardžić, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema raziskavo o zadovoljstvu in željah že obstoječih naročnikov Javnega gospodarskega zavoda protokolarne storitve Republike Slovenije. V zadnjih letih doživljamo velik napredek v razvoju kongresne dejavnosti, in ta prinaša velike dobičke. Tega se zavedajo tudi na Brdu pri Kranju, kjer je potekala večina dogodkov v času predsedovanja Slovenije Evropski uniji. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretičnega in raziskovalnega. Sprva smo opredelili teoretična izhodišča kongresne dejavnosti, njenega trženja ter trženjskega komuniciranja. Predstavili smo potek organiziranja kongresa ter zavod JGZ Brdo. V drugem delu sledi izvedba ankete med obstoječimi naročniki storitev v JGZ Brdo. Izdelali smo vprašalnik, ki meri zadovoljstvo naročnikov, kar prikaže prednosti in slabosti kongresne ponudbe JGZ Brdo ter njegovega trženjskega komuniciranja. S pomočjo analize pridobljenih rezultatov smo ugotovili nivo kvalitete storitev ter zadovoljstvo naročnikov.
Keywords: kongresna dejavnost, trženje, trženjsko komuniciranje, JGZ Brdo, organizacija kongresa, kongresni center.
Published: 10.11.2011; Views: 1592; Downloads: 241
.pdf Full text (802,77 KB)

9.
TRŽENJSKE AKTIVNOSTI V NAKUPOVALNEM SREDIŠČU RUDNIK
Aleš Šušteršič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali trženjske aktivnosti v Nakupovalnem središču Rudnik, s ciljem ponuditi konkretne predloge za izboljšanje trženjskih aktivnosti, ki bi pripomogle k še večji razpoznavnosti in priljubljenosti med obiskovalci, kar navsezadnje pomeni tudi povečanje dohodka za trgovce. Teoretični del trženjskih aktivnosti smo večinoma povzeli po prvaku trženja Philipu Kotlerju, saj je bilo ob prebiranju literature opaziti, da tudi drugi avtorji povzemajo njegove raziskave. Žal prav s področja trženja nakupovalnih centrov ali središč ne obstaja strokovna literatura, temveč se trženjske aktivnosti v glavnem nanašajo na trženje izdelkov, storitev in organizacij. Prav zato smo se pri izdelavi diplomske naloge večkrat srečali s težavami. Kljub temu smo izsledke iz strokovne literature s področja trženja kar v največji meri uporabili pri izdelavi naše diplomske naloge. Vseskozi smo zasledovali cilj, kako čim bolj izboljšati trženjske aktivnosti nakupovalnega središča. Za dosego tega cilja je bilo najprej potrebno ugotoviti, kje je sporočilo pomanjkljivo oz. neustrezno. Zato smo najprej pristopili k analizi tržnega okolja nakupovalnega središča, s čimer smo želeli spoznati potrošnike, njihove nakupovalne navade in vpliv okolja. Nato smo pristopili k analizi trženjskega spleta Nakupovalnega središča Rudnik, kar nam je bila podlaga za podajo konkretnih izboljšav trženjskih aktivnosti. Objektivne ocene in posredovanja priporočil izboljšav tržnega komuniciranja ne bi mogli podati brez izvedene raziskave med potrošniki na sami lokaciji nakupovalnega središča. Šele ta raziskava je pokazala prave pomanjkljivosti pri komuniciranju s potrošniki. Pri izpolnjevanju anketnih vprašalnikov smo večinoma uspeli vzpostaviti pristen odnos s potrošniki in tako dejansko zaznali težave, s katerimi se soočajo. Naši predlogi izboljšav bi vsekakor pripomogli k večji razpoznavnosti Nakupovalnega središča Rudnik in upamo, da jih bodo trgovci sčasoma tudi sprejeli. Če želi nakupovalno središče prerasti sedanje okvire lokacij posameznih nakupovalnih centrov in postati pravo nakupovalno središče, mora ustvariti in nadalje graditi na razpoznavnosti blagovne znamke Nakupovalnega središča Rudnik. Le tako bo dotok novih kupcev večji, posledično tudi dobiček in mogoča bo nadaljnja širitev.
Keywords: trženje, trženjsko komuniciranje, trženjski splet, trženjsko-komunikacijski splet, Nakupovalno središče Rudnik
Published: 09.11.2011; Views: 2167; Downloads: 215
.pdf Full text (1,27 MB)

10.
TRŽENJE V PODJETJU JAVUŠNIK D.O.O.
Martina Rek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava trženje v podjetju Javušnik d.o.o., v katerem izdelujejo montažne hiše. Podjetje lahko z dobro oblikovanim trženjskim spletom, ki ponuja kakovosten izdelek in dostopno ceno, povečuje svojo prepoznavnost z dobro oblikovanim trženjskim komuniciranjem. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer teoretičnega in raziskovalnega. V prvem delu je predstavljen problem, nato omejitve in metode dela. Sledi predstavitev podjetja, ki ga obravnavamo skozi vso diplomsko delo. Nato smo se poglobili v teoretične predstavitve procesa uvajanja novega izdelka na trg, življenjskega cikla izdelka in to podkrepili z uvedbo prodaje montažnih hiš v podjetju Javušnik d.o.o. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno obvladovati pravilno zastavljen in oblikovan trženjski splet in njegovih 7 prvin, to so izdelek, cena, prodajne poti, promocija, ljudje, izvajanje in fizični dokazi. Vsaki prvini smo dodali opis trenutnega stanja v podjetju. Obravnavali smo tudi trženjsko komuniciranje in njegovih pet poglavitnih dejavnosti, ki so pomemben del vsakega uspešnega podjetja. V drugem delu smo predstavili raziskavo, narejeno na obstoječih kupcih montažnih hiš podjetja Javušnik d.o.o. Zaradi razkropljenosti kupcev po celotni Sloveniji smo uporabili spletni anketni vprašalnik in jih povprašali o mnenju delovanja podjetja Javušnik d.o.o., in sicer, kje so jih prvič zasledili, kateri dejavniki so vplivali na njihovo odločitev in o nadaljnjem tržnem komuniciranju podjetja. Ugotovitve v raziskavi so pokazale, da so vsi kupci zelo zadovoljni z delom podjetja. Vendar bodo morali dati še večji pomen trženjskemu komuniciranju, saj je bilo ugotovljeno, da se mora podjetje bolj predstavljati s svojimi izdelki na spletni strani in sejmih, z namenom povečati svojo prepoznavnost na trgu.
Keywords: trženje, trženjski splet, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, kupci
Published: 23.08.2011; Views: 2115; Downloads: 263
.pdf Full text (1002,00 KB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica