| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
Trženje proizvodnih storitev : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Boris Simončič, 2005, undergraduate thesis

Keywords: trženje, trženjski splet, tržna raziskava
Published: 31.03.2008; Views: 3282; Downloads: 360
.pdf Full text (815,17 KB)

3.
4.
5.
STRATEGIJA IZVOZNEGA TRŽENJA PODJETJA TRENDNET NA ARABSKIH TRGIH
Aleš Hrovat, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenčnost slovenskega gospodarstva je v veliki meri odvisna od uspešnosti konkuriranja organizacij na tujih trgih. Država se zaveda pomembnosti internacionalizacije poslovanja slovenskih organizacij in je v ta namen oblikovala več sistemskih mehanizmov, ki organizacijam omogočajo lažji vstop na tuje trge. Mala podjetja se pri vstopu na tuje trge srečujejo z vrsto izzivov. Večina jih izvira iz slabosti, ki jih mala podjetja v procesu internacionalizacije čutijo zaradi neustrezne notranje organiziranosti in omejenosti razpoložljivih virov. Oboje je razlog za slabšo pripravo, izvedbo in nadzor strategije vstopa na tuje trge. Podrobneje lahko opredelimo razloge za internacionalizacijo malih podjetij kot nabor zunanjih in notranjih razlogov. Najpogostejši zunanji razlogi so elementi gospodarsko-političnega okolja organizacije v domači in ciljni državi, z njihovimi pravnimi in fiskalnimi vidiki, državna razvojna naravnanost ter značilnosti domačega in ciljnega trga. Kot notranje razloge lahko opredelimo stagnacijo in onemogočanje nadaljnje rasti podjetja, velikost in resurse podjetja, strategijo razvoja in zagotavljanja nadaljnje rasti podjetja, domače in mednarodne izkušnje ter interese podjetja oziroma podjetnikov. V okviru kritične analize vstopa malega podjetja na tuje trge je ovrednoten vstop podjetja TrendNET na trge Arabsko-perzijske regije. Podjetje je v letu 2003 sklenilo vstopiti na mednarodni trg z lastnim produktom, linijo omrežnih varnostnih naprav NetworksDefender. V diplomskem delu so opisani vzgibi, ki so vodili v odločitev, da podjetje najprej vstopi na izbrane regionalne trge, ter načrtovanje in izvedba strategije, za katero se je podjetje odločilo.
Keywords: Ključne besede: malo podjetje, internacionalizacija, strategija izvoznega trženja, trženjski splet za tuje trge.
Published: 17.09.2009; Views: 1699; Downloads: 241
.pdf Full text (3,09 MB)

6.
STRATEGIJE CEN PODJETJA JERUZALEM ORMOŽ VVS d.d. ZA TUJE TRGE
Marjan Ficko, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Jeruzalem Ormož prodaja svoja vina na domačem in tujem trgu. Kot veliko slovenskim podjetjem tudi podjetju Jeruzalem Ormož predstavljajo najpomembnejše trge Sloveniji najbližje države. Vendar si v podjetju prizadevajo razširiti prodajo vseh svojih vin v čim več držav. Posebej se jim zdijo privlačne države zahodne in severne Evrope, in sicer zaradi nizke lastne proizvodnje in velike kupne moči. Podjetje se zaveda dejstva, da lahko izvoz, razen priložnosti, prinaša tudi tveganja. Za uspešno prodajo je izdelku potrebno določiti primerno ceno, kar podjetje izvede s pomočjo izbrane metode in cenovne strategije. Pri določanju prodajne cene za tuji trg mora podjetje upoštevati številne dejavnike, ki niso prisotni pri določanju cene za domači trg, običajno pa vodijo do precejšnje spremembe končne prodajne cene. V tej diplomski nalogi smo preučili kako določa prodajne cene in katere cenovne strategije za tuje trge uporablja podjetje Jeruzalem Ormož VVS d.o.o. Obravnavali smo primer, ko podjetje zaradi doseganja cilja povečane prodaje, za enake izdelke uporablja različne prodajne cene.
Keywords: trženjski splet, strategija cene, izvoz, vinarstvo, Jeruzalem Ormož d.o.o.
Published: 02.12.2009; Views: 2646; Downloads: 250
.pdf Full text (346,18 KB)

7.
STRATEGIJA VSTOPA PODJETJA NA HRVAŠKI IN SRBSKI TRG S PRIMEROM
Jernej Kunčič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje ProSigma že uspešno nastopa na hrvaškem in srbskem trgu, saj preko svojih partnerskih podjetij tržijo nekatere prodajne programe iz svoje ponudbe. Ob dobrih prodajnih rezultatih okoljskega programa na slovenskem tržišču, so se v podjetju odločili, da bodo tudi na ciljna tržišča vstopili z omenjenim programom, saj smatrajo da je program precej perspektiven. Proizvodi, ki spadajo v okoljski program zmanjšujejo onesnaževanja okolja ter omogočajo racionalnejšo porabo energetskih virov. V omenjeni prodajni program spadajo biološke čistilne naprave, sistemi za zbiranje in uporabo deževnice ter sistemi solarne tehnologije. Dejstvo je, da že obstoječa podjetja bistveno olajšajo vstop na tuje tržišče, kljub temu pa gre pri programu okoljske dejavnosti za tehnično zapletene proizvode, zaradi katerih je potrebno dodatno izobraziti zaposlene in vzpostaviti servisno službo, kar zahteva precej napora in časa. Na podlagi podatkov, ki smo jih prejeli, smo razbrali, da hrvaško in srbsko tržišče okoljske opreme še ni tako razvito kot slovensko, po vsej verjetnosti zaradi nižje kupne moči večine prebivalstva. Kljub temu pa v podjetju računajo s tem, da bo tudi na teh tržiščih v prihodnosti prišlo do povečanega povpraševanje po tovrstnih proizvodov in takrat hočejo biti na teh dveh tržiščih že uveljavljen ponudnik proizvodov in storitev v tem segmentu. V podjetju imajo resen namen širitev prodajnega programa izpeljati v bližnji prihodnosti, točen časovni termin pa bodo lahko določili šele, ko se bodo razmere na slovenskem tržišču zaradi gospodarske krize umirile.
Keywords: internacionalizacija, strategija vstopa, Hrvaška, Srbija, okoljski program, SWOT analiza, trženjski splet
Published: 16.10.2009; Views: 2797; Downloads: 514
.pdf Full text (444,79 KB)

8.
STRATEGIJA TRŽNE EKSPANZIJE PODJETJA RUTAR NA HRVAŠKO
Lea Marin, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Avstrijsko podjetje ki se ukvarja s trgovino na drobno s pohištvom (Rutar) namerava širiti prodajne aktivnosti na hrvaški trg. Preko razmer na obstojecih trgih podjetja, stanja na evropskem pohištvenem trgu, kot tudi analiziranja resursov podjetja ugotavljamo smotrnost te odlocitve. Pri tem izpostavimo tržne potenciale, ki jih podjetje ob vstopu na hrvaški trg lahko izkoristi. V nadaljevanju analiziramo znacilnosti hrvaškega tržnega okolja; tako gospodarskega, kot tudi pravnega, politicnega, demografskega, geografskega, socio-kulturnega in socioekonomskega. Iz teh izhaja, da je Hrvaška odprta za tuje neposredne investicije. Podrobneje analiziramo pohištveni trg, da bi dobili bolj jasno predstavo o dogajanju na njem ter o posameznih tržnih udeležencih. Koncno predlagamo tudi možne strategije vstopa na hrvaški trg, ki so osnovane na teoretskih izhodišcih, spoznanjih, ki smo jih pridobili tekom analize hrvaškega trga ter preferencah podjetja Rutar. Sklenemo, da je glede na želje podjetja in razmere v okolju najprimernejša strategija za vstop podjetja Rutar na hrvaški trg ustanovitev lastnega trgovinskega podjetja. Podjetje bo ob upoštevanju teoretskih izhodišc, podrobnih analiz tržnega okolja ter skrbnemu strateškemu nacrtovanju, lahko uspešno vstopilo na hrvaški trg.
Keywords: Rutar, Dipo, pohištvo, analiza panoge in konkurence podjetja, Avstrija, Slovenija, Hrvaška, analiza resursov podjetja, analiza tržnega okolja, strategija vstopa, trženjski splet.
Published: 10.02.2010; Views: 2694; Downloads: 347
.pdf Full text (1,42 MB)

9.
NAČRT TRŽENJA KOT ORODJE ZA USPEŠNO PLASIRANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG V PODJETJU SITULA NOVA D.O.O.
Karmen Vede, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem svetu se podjetja pogosto zaženejo na trg, ne da bi preverila ali za zamišljen produkt in storitev obstaja poslovna priložnost. V ta namen je potrebno najprej preveriti samo idejo, raziskati in analizirati trg, načrtovati, določiti cilje ter nenazadnje premisliti o pasteh. Le tista podjetja, ki se bodo hitro prilagodila novo nastalim tržnim razmeram in nove projekte uspešno načrtovala, ter se pri tem posluževala ustreznih raziskav in analiz trga, ki bodo pomagale določiti pravi pristop za nastop na trgu, bodo v prihodnosti uspešno poslovala. Najpomembnejši del vsakega poslovnega načrta je nedvomno načrt trženja, saj predstavlja osrednji instrument za vodenje in usklajevanje trženjskega napora. Prav tako je trženje ena izmed najpomembnejših funkcij v vsakem podjetju, saj je od uspešnosti le te v veliki meri odvisna tudi uspešnost celotnega podjetja. Podjetja morajo upoštevati dejstvo, da naj dobro trženje temelji na osredotočenju na kupca, razmišljanju na dolgi rok in ustreznih trženjskih informacijah, kajti kupec danes odloča o tem, ali ima podjetje odlično tržno strategijo ali pa je bilo slepo za priložnosti in spremembe. V sodobnem svetu vse bolj narašča pomen tržnega komuniciranja, katerega je potrebno uporabljati kot sredstvo za uspešno trženje ter za obojestransko izmenjavo informacij. Pomembno je, da podjetja uporabljajo nova tržna orodja in komunikacijske pristope, ki bodo posledično prinašali povečanje prodaje, prepoznavnost blagovne znamke ter določeno prednost pred konkurenco. V prihodnosti bodo podjetja uspešno poslovala le, če bodo osebno prodajo vključila v svoj tržno komunikacijski splet kot njegovo osrednjo in najpomembnejšo sestavino. Prav tako naj v podjetju predstavlja osebna prodaja osnovni in neizogibni instrument komuniciranja, kateri je podprt tudi s preostalimi komunikacijskimi orodji. Podjetja si naj obvezno prizadevajo za kakovostno osebno prodajo, katera zahteva veliko komunikacijskih in strokovnih znanj ter tehnik, saj je dejstvo, da bo v prihodnosti osebno prodajo obvladovalo vse manjše število dobro usposobljenih prodajnih strokovnjakov. Predlogi in praktični primer podjetja Situla Nova d.o.o. v diplomskem delu sta napisana iz lastnih izkušenj ter v sodelovanju s podjetjem. Na ta način smo izpolnili vse cilje, s katerimi smo dokazali izjemno vlogo in pomen načrta trženja kot orodje za uspešno plasiranje novega izdelka na trg.
Keywords: Ključne besede: tržna raziskava in analiza, načrt trženja, trženjski splet, tržno komuniciranje, osebna prodaja.
Published: 01.07.2010; Views: 5863; Downloads: 1055
.pdf Full text (422,50 KB)

10.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE IZDELKA V PODJETJU STAEDTLER
Tea Pozaršek, 2009, master's thesis

Abstract: Dinamično okolje, v katerem živimo, narekuje hiter tempo življenja in ne dopušča, da bi se podjetje zadovoljilo z obstoječim tržnim položajem, temveč od podjetja zahteva, da se nenehno prilagaja in skuša preseči konkurenco. Le na tak način si lahko piše uspešno zgodbo, ki ga privede do želene pozicije na trgu. Magistrska naloga vsebuje oblikovanje strategije izdelka, ki ima zelo pomembno funkcijo, saj skuša zagotoviti podjetju prihodnost. Če v podjetju strategijo izdelkov skrbno načrtujejo in predvidevajo vse morebitne nevarnosti in slabosti, lahko bistveno zmanjšajo možnost za neuspeh na trgu. Oblikovanje in uvajanje novega izdelka ni zgolj domena marketinga, temveč zahteva sodelovanje na več ravneh. V magistrski nalogi je predstavljeno podjetje Staedtler, ki je globalno podjetje in je sprejelo priložnosti rasti in širitve v globalnem trženju. Opisano je, kako podjetje Staedtler uvaja nov izdelek na trg in kakšne so metode dela, ki jih uporablja. Namen raziskave je ugotoviti, če prepoznavna blagovna znamka Staedtler pripomore k povečanju prodaje, če so bili Staedtlerjevi proizvodi (linije Triplus, Ergosoft in Noris Club) dobra poslovna odločitev in če so novi proizvodi povečali tržni delež na slovenskem tržišču. S pomočjo analiz smo vse tri hipoteze potrdili in s tem ugotovili, da je bila uvedba novih proizvodov v podjetju Staedtler pravilna poslovna odločitev, saj so nove linije povečale prodajo in s tem tudi tržni delež, hkrati pa smo ugotovili, da prepoznavna blagovna znamka Staedtler pripomore k povečanju prodaje. Magistrsko delo v prvem delu opredeljuje trženjski proces, oblikovanje strategije izdelka in opis blagovne znamke. V srednjem delu je predstavljeno podjetje Staedtler, razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Staedtler, predstavljena je raziskava, sklepne ugotovitve ter predlagane rešitve. V zadnjem poglavju podamo sklepne misli.
Keywords: • izdelek, • trženjski splet, • blagovna znamka, • strategija izdelka, • pisala.
Published: 05.02.2010; Views: 2744; Downloads: 508
.pdf Full text (7,81 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica