| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
DRUŽBENA ODGOVORNOST KOT RAZSEŽNOST STRATEGIJE MEDNARODNEGA TRŽENJA SLOVENSKIH SREDNJE VELIKIH PODJETIJ
Eva Kaučič, 2013, master's thesis

Abstract: Koncept družbene odgovornosti se razvija že več kot dve desetletji. V tem obdobju se je razvilo več definicij tega koncepta. Najnovejša opredelitev koncepta družbene odgovornosti, ki jo je podala Evropska komisija, je, da družbena odgovornosti podjetij temelji na internalizaciji učinkov podjetja v širši družbi Podjetja velikokrat pričakujejo uspehe na področju družbene odgovornosti na kratek rok, vendar je uresničevanje družbeno odgovornih ciljev dolgoročen proces. Posledično podjetja v družbeni odgovornosti vidijo na kratek rok predvsem dodatne finančne, kadrovske in organizacijske stroške. Srednje velika podjetja so finančno in kadrovsko omejena pri sodelovanju z zunanjimi svetovalci pri operacionalizaciji družbene odgovornosti. Razvoj podjetništva in podjetij se je v Sloveniji začel intenzivno razvijati v zadnjih dveh desetletjih. Pomen srednje velikih podjetij v gospodarstvu je nesporno velik. Mala in srednje velika podjetja (MSP) v gospodarstvu EU predstavljajo 99 % vseh podjetij. Zaradi velikega pomena MSP si EU prizadeva za vzpodbujanje MSP. V magistrskem delu analiziramo trženjske vidike pri internacionalizaciji slovenskih srednje velikih podjetij. Strategija internacionalizacije mora biti del celovite strategije podjetja. Družbeno odgovorna podjetja imajo koncept družbene odgovornosti vključen v strategijo podjetja in v trženjske strategije. V vedno večjem porastu je zanimanje za standarde družbene odgovornosti. Slovenska podjetja so v svoje kodekse pričela dejavno vključevati koncept družbene odgovornosti v zadnjem času. Nov izziv na področju poročanja o trajnosti, trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti podjetij je integrirano poročanje, ki vključuje vse dimenzije podjetja. V empirični raziskavi o razvitosti in pojavnih oblikah družbene odgovornosti v slovenskih srednje velikih podjetjih ugotavljamo, da obstajajo razlike v pojavnosti in vpetosti družbene odgovornosti v strategije podjetij med slovenskimi srednje velikimi podjetji in slovenskimi gazelami. V raziskavi magistrskega dela ugotavljamo, kakšni so motivi za udejanjanje načel družbene odgovornosti pri slovenskih gazelah in slovenskih srednje velikih podjetjih. Primerjamo strategije internacionalizacije med slovenskimi srednje velikimi podjetji in slovenskimi gazelami. Analiziramo tudi, na katerih standardih družbene odgovornosti temelji poslovanje slovenskih gazel in drugih srednje velikih podjetij.
Keywords:  Koncept družbene odgovornosti,  trženjska funkcija,  slovenske gazele,  strategije internacionalizacije,  raziskava o razvitosti in pojavnih oblikah družbene odgovornosti.
Published: 21.03.2013; Views: 1280; Downloads: 471
.pdf Full text (1,54 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica