| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Trženje storitev v podjetju RCM d.o.o.
Anja Križan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Trženje storitev v podjetju RCM d. o. o. V nalogi obravnavamo trženje logističnih storitev. Z njo želimo opredeliti svoj pogled na strategijo trženja v špediciji ter načine, s katerimi dosegajo zaupanje in zadovoljstvo kupcev. V uvodnem delu smo predstavili podjetje. Analizirana je strategija trženja na podlagi špedicijskega podjetja, prikazana je predvsem strategija do kupcev ter strategija do konkurentov. Predstavili smo pomen špedicije in špediterja ter prikazali njegove naloge, ki jih opravlja za organizacijo. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili obstoječe stanje podjetja, kako je poslovalo pred in po vstopu Hrvaške v Evropsko unijo ter analizirali anketo. Na osnovi zbranih ugotovitev smo podali ključne rešitve, s katerimi bi pridobili kupce.
Keywords: trženje, špedicija, špediter, storitev.
Published: 14.12.2016; Views: 810; Downloads: 102
.pdf Full text (1,43 MB)

2.
UVAJANJE DOPOLNILNIH STORITEV NA POŠTNA OKENCA
Peter Kralj, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Pošta Slovenije d. o. o. se sooča, tako kot vsi nacionalni poštni operaterji v Evropi, z upadom klasičnih poštnih storitev, posledično pa tudi z upadom prihodkov in dobička. Zaradi tega je potrebno poiskati nadomestne storitve, da se ustavi padanje prihodkov. Ves čas se je potrebno truditi za nove stranke, istočasno pa je potrebno zadržati že obstoječe. Ta trend Pošta Slovenije poizkuša ustaviti z uvajanjem novih storitev na poštna okenca. Po zgledu nekaterih drugih evropskih poštnih operaterjev se je Pošta Slovenije odločila, da začne tržiti zavarovalne storitve na svojih okencih. V sami diplomski nalogi smo predstavili uvajanje zavarovalnih storitev na poštna okenca, potem ko se je poslovodstvo odločilo, da doda še to storitev v svojo ponudbo. Predstavili smo problem, s katerim se je soočila Pošta Slovenije pred uvedbo trženja zavarovalnih storitev. Tu gre predvsem za zakonske omejitve, ki jih je Pošta odpravila z ustanovitvijo hčerinskega podjetja Pošta Slovenije Zavarovalno Zastopništvo d. o. o. V diplomskem delu sem opisal, kako je potekalo usposabljanje zaposlenih, da so pridobili licenco za opravljanje zavarovalnih poslov ter kako je potekala zadnja faza uvajanja storitev do strank. Izdelal sem tudi anketni vprašalnik, ki sem ga razdelil med zaposlene na Pošti Slovenije, ki so opravili usposabljanje za zavarovalnega zastopnika. Iz ankete je razvidno, kako so zaposleni, ki so pristopili k trženju zavarovalnih storitev, zadovoljni z izobraževanjem, sodelovanjem z mentorjem in s splošnim zadovoljstvom s projektom, ki so ga tudi sooblikovali.
Keywords: Pošta Slovenije d. o. o., licenca, zavarovalni zastopnik, trženje zavarovalnih storitev, Pošta Slovenije Zavarovalno Zastopništvo d. o. o.
Published: 21.06.2016; Views: 604; Downloads: 48
.pdf Full text (886,84 KB)

3.
Ocena uspešnosti ponudbe storitev
Matjaž Korošec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Storitve postajajo prevladujoče tudi v proizvodnem procesu in imajo veliko vlogo pri učinkoviti proizvodnji in zmanjševanju stroškov podjetij. Procesi, kot so just in time, kanban in podobni, so bili zasnovani za zmanjšanje zalog v proizvodnem procesu. V diplomskem delu sta predstavljena teorija in praktični primer ocene uspešnosti ponudbe storitev dobave hidravličnih sklopov po sistemu kanban. Oceno ponudbe je možno definirati na računovodski in neračunovodski način. Prvi je skupek podatkov, ki jih je lahko ovrednotiti, drugi pa veliko bolj zapleten in prilagodljiv posamezni ponudbi storitev. V realnosti je največkrat pomembno samo, ali je posel pridobljen ali izgubljen. Diplomsko delo prikazuje oboje.
Keywords: storitev, kanban, pogajanja, uspešnost, ponudba, trženje
Published: 11.12.2014; Views: 893; Downloads: 71
.pdf Full text (1,84 MB)

4.
VPLIV VODJE NA TRŽENJE BANČNIH STORITEV
Miha Lavrinšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V Sloveniji se bančni sektor krči. V obdobju po letu 2008 se je močno spremenil položaj bančnega sektorja, njihova kapitalska struktura ter ugled. Banke se na te razmere prilagajajo na različne načine in z različnimi ukrepi. Prvi ukrepi, ki lahko zajezijo stroške ter upad dobička, so centralizacija poslovnih procesov in uvajanje novih tehnologij, tudi z namenom krčenja kadra.
Keywords: trženje storitev, trženjski splet za bančne storitve, vodenje, motiviranje.
Published: 09.10.2014; Views: 865; Downloads: 107
.pdf Full text (947,12 KB)

5.
DEJAVNIKI UČINKOVITE KOMUNIKACIJE V STORITVENIH DEJAVNOSTIH
Tina Debevec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Komunikacija je danes ključnega pomena za sodelovanje oziroma sporazumevanje. Še posebej na delovnem mestu je zelo pomembno, da uspešno komuniciramo s strankami, sodelavci, nadrejenimi ter ostalimi, ki so prisotni v delovnem okolju. Ljudje smo si zelo različni in tudi različno reagiramo na določene situacije, ki se pojavljajo med delovnim časom, zato smo v diplomski nalogi obravnavali različne tipe strank. Navedli smo, kakšen pristop je najbolje imeti do posamezne stranke, ter kako se soočiti z njo. V diplomskem delu smo opisali komunikacijo nasploh, opredelili tržno komuniciranje in trženje storitev. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o dejavnikih komunikacije v storitvenih dejavnostih. Poizkušali smo ugotoviti, katere storitve najbolj pogosto uporabljajo ljudje, kateri so dejavniki, ki vplivajo na odločitev za nakup storitve. V današnjih časih je veliko načinov tržne komunikacije, zato nas je zanimalo tudi, kateri načini najbolj privabijo ljudi k uporabi storitev. Med samo komunikacijo velikokrat pride do napačne informacije, zato smo raziskali, kateri so pogosti vzroki, ki to povzročijo. Z diplomsko nalogo želimo poudariti pomen trženja in tržne komunikacije za uspešno in učinkovito izvajanje storitev.
Keywords: komunikacija, tržno komuniciranje, trženje storitev
Published: 03.09.2014; Views: 1174; Downloads: 94
.pdf Full text (1,45 MB)

6.
PROMOCIJA POSLOVNEGA MODELA INVENTUR ZA GOSTINSKE LOKALE V SLOVENIJI
Klemen Košmrlj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomaska naloga zajema raziskavo trga s področja opravljanja neodvisnih inventur za gostinska podjetja v Sloveniji. V diplomsekm delu je predstavljena problematika poslovanja, s posebnim povdarkom na metode dela, raziskovalna vprašanja, ter cilje, ki jih želimo doseči z diplomsko nalogo. Temu sledijo teoretične osnove s področja marketinga in računovodstva, ki nakratko predstavijo splošno o trženju storitev, kaj storitev sploh je. Prav tako se v teoretičnih osnovah dotaknemo pravnih podalg s področja računovodstva, gostinstva, davkov in zalog. Teoriji sledi poglavje raziskava, kjer v opisu okolja predstavimo poslovni model, ki se uporablja v Sloveniji. V diplomski nalogi imamo razdelane prednosti in slabosti, ki se nanašajo na uporabo tovrstne storitve za gostince. V zadnjem sklopu diplomskega dela je opravljena analiza tržišča oziroma posnetek stanja. Na poglagi opravljenih analiz ugotavljamo, da storitev ni primerna za množično prodajo, kajti ni pretiranega zanimanja. Storitev kot taka, je primerna za učinkovito poslovanje nočnih klubov.
Keywords: Inventura, storitev, trženje, marketinški načrt.
Published: 04.06.2014; Views: 704; Downloads: 127
.pdf Full text (2,05 MB)

7.
ZASNOVA KREATIVNE STRATEGIJE ZA LANSIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE @LIFE
Jasmina Godec, 2014, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo predstavili ključne konkurenčne dejavnike za doseganje prepoznavnosti na trgu in naredili pregled sodobnih vidikov trženja. V empiričnem delu naloge smo opredelili dejavnike oziroma načine, s katerimi lahko podjetji Mikropis Holding in RC IKTS preko spletnega portala ter mobilne aplikacije @life učinkovito predstavita svojo ponudbo in opozorita na njeno širšo uporabno vrednost za svoje potencialne stranke, čemur sledi zasnova kreativne strategije z domiselnimi prijemi spletne promocije na družbenih omrežjih. @life storitev je opredeljena kot informacijska storitev, ki se nanaša na procesiranje mentalnih spodbud in informacij. Zraven zunanjih dejavnikov, ki izvirajo večinoma od zunaj iz panoge in so bistveni predvsem pri vstopu na zunanje trge, podjetji razpolagata zlasti z neotipljivimi resursi. Ti izvirajo iz podjetij in temeljijo na svežnju znanj ter sposobnosti. Predstavljajo tiho ali nemo znanje, zato imata podjetji lažjo pot pri doseganju konkurenčne prednosti. Potencialni dejavniki podjetij za doseganje trajne konkurenčne prednosti so prihranki zaradi raznolikosti ponudbe, premoženje blagovne znamke, znanje, inovacije in informacijska tehnologija. Za uspešno trženje storitve @life je ključno pridobiti ustrezne informacije o potencialnih trgih in ciljnih skupinah ter nato s kakovostno ponudbo izpolniti oziroma preseči pričakovanja uporabnikov. Če upoštevamo strateško načrtovanje trženjskih aktivnosti, je pomembno oblikovanje lastne trženjske aktivnosti, usmerjene v potrošnika. V okviru zasnove kreativne strategije smo izbrali komuniciranje z uporabo sodobnih komunikacijskih poti, saj dosedanje promocijske aktivnosti, ki so temeljile predvsem na klasičnih metodah, niso obrodile večjih sadov v smislu pridobivanja novih aktivnih uporabnikov. Tako v empiričnem delu naloga gradi komunikacijsko promocijsko strukturo, ki naj z minimalnimi finančnimi vložki zagotovi učinkovito predstavitev aplikacije v družbenih omrežjih ter z veliko kreativnosti vztrajno dopolnjuje ponudbo, usmerjeno k uporabnikom spletne storitve.
Keywords: konkurenčna prednost, kreativna strategija, trženje strokovnih storitev, družbena omrežja, storitev @life.
Published: 21.01.2014; Views: 1933; Downloads: 236
.pdf Full text (2,42 MB)

8.
ZADOVOLJSTVO STRANK S STORITVAMI V AVTOMOBILSKEM SERVISU
Irena Miklavčič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi se ukvarjamo z zadovoljstvom strank s storitvami v avtomobilskem servisu. V uvodu je predstavljena vsebina diplomske naloge. Nadalje, v teoretičnem delu smo pojasnili, opredelili storitev, kakovost storitev, na kratko smo predstavili storitve avto servisnega podjetja, pričakovanja in zadovoljstvo strank, metode merjenja zadovoljstva strank. Sestavni del diplomskega dela je praktično izvedena raziskava zadovoljstva med strankami, ki so koristile servisne storitve podjetja XY. Sledi analiza, interpretacija rezultatov in ugotovitve ter predlogi za rešitve.
Keywords: zadovoljstvo strank, trženje storitev, kakovost, tržna raziskava.
Published: 16.07.2013; Views: 796; Downloads: 127
.pdf Full text (87,24 KB)

9.
UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.
Alma Lužajić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali trženje bančnih storitev v Abanki Vipa d.d. Osredotočili smo se predvsem na načine trženja ter analizirali in primerjali uspešnost trženjskih metod, ki jih uporabljajo. Zanimalo nas je, kaj lahko banka sploh še naredi, da ohrani stare in pridobi nove komitente, v razmerah popolne konkurence. Predstavili smo tudi omenjeno podjetje oz. naše delovno okolje. V prvem delu diplomska naloga podaja teoretične osnove za lažje razumevanje teme diplomske naloge. Pomagali smo si z literaturo priznanih avtorjev, ki so na različne načine preučevali trženje storitev. V drugem, praktičnem delu smo naredili podrobno analizo problemskega stanja, podali osnovne hipoteze in uporabili metodo anketnega vprašalnika za zbiranje podatkov. Z anketo smo želeli pridobiti informacijo, kako se obstoječi komitenti odzivajo na različne tržne metode, ki jih uporabljajo v tem podjetju. Anketirali smo komitente v poslovalnici Abanke v Tržiču, nekaj rešenih anket smo prejeli prek elektronske pošte. Podatke, pridobljene na vzorcu 94 komitentov, smo statistično obdelali, obrazložili zastavljene hipoteze in predstavili ugotovitve ter predlagali morebitne izboljšave.
Keywords: • bančne storitve trženje storitev, strategija trženja, komunikacijski splet, promocija, segmentiranje trga, komitenti
Published: 13.05.2013; Views: 1329; Downloads: 68
URL Link to full text

10.
Vpliv interneta na turistične ponudnike in potrošnike
Tadeja Kiseljak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pojav in razvoj interneta je uvedel korenite spremembe na področju turističnega sektorja. Potrošnikom nudi hiter in brezplačen dostop do neomejenih virov raznovrstnih turističnih informacij, možnost navezovanja stikov in deljenje izkušenj z drugimi popotniki, primerjanje ponudb in cen različnih ponudnikov turističnih storitev ipd. Zavoljo teh in še več drugih prednosti, ki jim jih daje internet, so potrošniki postali zahtevnejši pri izbiri lastnih počitnic, stremijo k individualiziranim turističnim ponudbam, prilagojenim njihovim željam in potrebam. Po drugi strani pa internet hkrati odpira številne možnosti turističnim ponudnikom. Med drugim jim nudi orodja, s pomočjo katerih lahko bolje spoznajo potencialne stranke in njihove interese ter temu prilagodijo svojo tržno strategijo. V diplomskem delu bo tako podrobno predstavljena vzajemna povezanost interneta in turizma ter prednosti, slabosti in možnosti, ki jih ta naveza prinaša in odpira tako na strani turistične ponudbe kot tudi na strani turističnega povpraševanja.
Keywords: e-turizem, internet, spletno načrtovanje turističnih storitev/proizvodov, spletne rezervacije/nakupi turističnih storitev/proizvodov, spletno trženje turističnih storitev/proizvodov
Published: 18.04.2013; Views: 1335; Downloads: 271
.pdf Full text (3,65 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica