| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRAVILA OGLAŠEVANJA V POVEZAVI Z OLIMPIJSKIMI IGRAMI
Peter Prelc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava obstoječo zakonodajo na področju trženja uradnih sponzorjev olimpijskih iger, ki imajo edini pravico, da pri trženju svojih proizvodov oziroma storitev uporabljajo olimpijske blagovne znamke. S tem v zvezi je obravnavana problematika trženja iz zasede in obstoječa zakonodaja, ki naj bi varovala uradne sponzorje pred trženjem iz zasede. Ker na mednarodni ravni ni pravno zavezujočega pravnega akta, ki bi ščitil pred trženjem iz zasede, je ustrezno zakonodajo dolžna sprejeti država prirediteljica sama. V lepem številu držav tako nastaja posebna sui generis zakonodaja, ki je namenjena le mega dogodkom. Čeprav so bile ideje, da bi na globalni ravni prišlo do sprejema enotnega pravnega akta, ki bi urejal področje trženja iz zasede na športnem področju oziroma na področju mega športnih dogodkov, pa do tega (še) ni prišlo.
Keywords: trženje iz zasede, MOK, ekskluzivnost, olimpijske igre, olimpijska intelektualna lastnina, olimpijske blagovne znamke, Olimpijska listina
Published in DKUM: 19.09.2016; Views: 1466; Downloads: 80
.pdf Full text (1,14 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica