1. Rekonstrukcija spodnjega ustroja na nadgradnji železniške proge Podnart - Lesce : magistrsko deloRok Golob, 2021, master's thesis Abstract: V tej magistrski nalogi sem predstavil rekonstrukcijo železniške proge Podnart – Lesce Bled. Posebno sem opisal izvedbo spodnjega ustroja, pri kateri sem kot pomočnik operativnega vodja spodnjega ustroja sodeloval tudi sam. Na kratko sem predstavil glavne elemente, zahteve in pravilnike, ki jih je treba upoštevati pri vgradnji. Prikazal in opisal sem vse faze gradnje od priprave gradbišča do same izvedbe, kjer je podrobneje opisana organizacija gradbišča, tehnologija same izvedbe dela, število mehanizacije in načini, kako smo predpisane zahteve dosegali in dokazovali. Podrobneje so opisani uporabljeni materiali spodnjega ustroja, zahteve in raziskave, ki so bile opravljene pred pričetkom same gradnje. Ker gre za zemeljska dela, kjer so rezultati tudi drugačni od predvidevanj, je v nalogi opisano, kako smo reševali različne kakovosti materialov, ki smo jih na 10.690 m dolgem gradbišču zaznali. Keywords: rekonstrukcija železniške proge, spodnji ustroj, zgornji ustroj, tirna greda, tirnica, geotekstil planum, dinamična plošča, statična plošča Published in DKUM: 29.11.2021; Views: 957; Downloads: 142
Full text (4,67 MB) |
2. Problematika železniških pragov : projektna nalogaKlemen Meh, 2020, diploma project paper Abstract: V projektni nalogi so predstavljeni rezultati sinhronizacije dveh različnih meritev (merilne tehtnice ter meritve kinematičnih in mehanskih parametrov odziva praga). Raziskava predstavlja majhen prispevek k CRP projektu, ki se ukvarja z izdelavo inovativnega železniškega praga. Ukvarjali smo se z vrednotenjem zunanje obtežbe na enem merilnem mestu na progi Divača−Koper. Končni rezultat raziskave je grafična predstavitev sinhroniziranih rezultatov dveh meritev. Ugotovili smo, da se sinhronizirane meritve ujemajo s splošnimi zakonitostmi dinamike konstrukcij pri diskretnih sistemih z več prostostnimi stopnjami, kjer maksimumi količin ne nastopajo vsi v istem času. Posledično največja obtežba na prag nastopi v situacijah, ko obravnavani prag prevzame večino obtežbe osi. Keywords: vlakovna kompozicija, tirnica, železniški pragovi, degradacija tolčenca, dinamične obremenitve, relaksacija tirne grede Published in DKUM: 01.09.2020; Views: 1374; Downloads: 333
Full text (2,31 MB) |
3. VRSTE OBRAB TIRNIC NA ODSEKU RIMSKE TOPLICE-VELENJEKristijan Krapše, 2016, undergraduate thesis Abstract: Obraba tirnice pomeni zmanjševanje tirnične glave, zaradi različnih dejavnikov, ki vplivajo nanj. Vrsta in velikost obrabe je odvisna od velikosti sile, ki v tistem trenutku deluje. Diplomsko delo prikazuje in opisuje zgodovino tirnice, njene dimenzije, kakovosti, in prozvodnjo. Analizirana je dolžina radija v krivini in prometna obremenitev proge, koliko in na kakšen način vpliva na velikost obrabe tirnice in podanih nekaj ugotovitev, za zmanjševanje obrabe na tirnični glavi. Keywords: železniška infrastruktura, tirnica, obrabe in napake na tirnicah Published in DKUM: 16.09.2016; Views: 1586; Downloads: 210
Full text (4,46 MB) |