| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjalna analiza kakovosti zbranih primarnih podatkov: študija primera iz računovodstva
Klavdija Vivod, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Anketiranje je pomemben način pridobivanja primarnih podatkov v raziskavah. Anketne podatke lahko pridobimo na različne načine, ki so se razvili z razvojem tehnologije. Poleg izbire ustreznega načina izvajanja ankete, je potrebna dobra sestava vprašalnika. Pri sestavi vprašalnika moramo biti pozorni na vrsto značilnosti oziroma dejavnikov, saj je med drugim pomembno tudi, da pridobimo zanimanje morebitnih anketirancev za reševanje ankete. Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem delu smo predstavili zgodovino anketiranja, vrste anketnih vprašanja, možne načine s katerimi lahko izvajamo anketiranje. Za vsakega od načinov zbiranja podatkov smo zapisali prednosti in slabosti. Podrobneje smo raziskali tudi obliko anketnih vprašanj ter dejavnike, ki vplivajo na sestavo dobrega anketnega vprašalnika. V drugem delu diplomskega projekta smo analizirali že sestavljen anketni vprašalnik, ki je bil namenjen raziskavi zadovoljstva strank z izbranim računovodskim servisom. V njem smo podrobneje analizirali kakovost zastavljenih vprašanj ter podali predloge za izboljšavo zapisanih vprašanj. V tem delu nam je bilo v pomoč znanje, ki smo ga pridobili v prvem delu diplomskega projekta s pomočjo ustrezne strokovne literature.
Keywords: tipi anketnih vprašanj, kakovost anketnih vprašanj, oblika anketnih vprašanj, načini zbiranja podatkov
Published: 03.11.2015; Views: 1309; Downloads: 244
.pdf Full text (1,82 MB)

2.
PREGLEDI K SPOZNAVANJU IN RABI MADŽARSKEGA JEZIKA MED ODRASLIMI V DOLGI VASI IN UČENCI GENTEROVSKE ŠOLE V PREKMURJU
Aleksandra Horvat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomska naloga analizira poznavanje in rabo madžarskega jezika med prebivalci Dolge vasi in učenci Dvojezične osnovne šole Genterovci. Glavni cilj moje naloge je bil ugotoviti obseg znanja madžarskega jezika. Podatke sem zbrala s pomočjo dveh različnih anket. Prebivalci Dolge vasi so izpolnili vprašalnik, ki je vseboval šestdeset vprašanj, učenci DOŠ Genterovci pa vprašalnik s petdesetimi vprašanji. V Dolgi vasi sem anketirala 30 oseb treh različnih generacij, v DOŠ Genterovci pa 25 učencev od petega do devetega razreda. Anketirani učenci se madžarščino učijo kot materni jezik, nekateri pa kot jezik okolja. Vprašalnik s 60-imi različnimi vprašanji je vseboval štiri tipe vprašanj, vprašalnik z 50-imi različnimi vprašanji pa pet tipov vprašanj. Tipi vprašanj in odgovori so bili sledeči: a) Pri izbirnem tipu vprašanj so anketiranci morali izbrati med dvema oz. tremi podanimi odgovori. Ta tip vprašanj je bil z vidika zbiranja in analize (obdelave) podatkov najenostavnejši. b) Pri vprašanjih dopolnilnega tipa so anketiranci morali dopolniti povedi z za njih najprimernejšimi besedami. c) Nadomestni tip vprašanj je bil najtežji, saj prav tukaj anketiranci največkrat niso podali nobenega odgovora. d) Pri dopolnjevalnem tipu vprašanj so anketiranci besedi morali dodati primerno končnico in postavili glagol v ustrezno slovnično obliko. e) Popravljalni tip vprašanj je bil navzoč le pri anketi, ki so jo izpolnili učenci. Učenci so morali podano slovensko besedo zamenjati z ustrezno madžarsko besedo. Pri vseh petih tipih vprašanj so se odgovori pojavili v narečni, pogovorni, kontaktni in regijski pogovorni obliki.
Keywords: poznavanje jezika, raba jezika, vprašalnik, anketiranci, tipi vprašanj
Published: 18.01.2011; Views: 1372; Downloads: 95
.pdf Full text (1,51 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica