| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Timsko načrtovanje, poučevanje in evalvacija pri interesnih dejavnostih
Aleksandra Slatinšek-Mlakar, 2009, professional article

Abstract: Danes se učitelji v šolah timskega dela lotevamo bolj strokovno in sistematično. Udeležili smo se lahko različnih dodatnih strokovnih izobraževanj, seminarjev in delavnic, kjer smo si pridobili ustrezno znanje in nekaj izkušenj za timsko delo. Današnja šola je timsko delo vpeljala predvsem na področjih načrtovanja in poučevanja ter z njima povezane evalvacije. V prispevku je zajet vidik timskega dela na vseh treh področjih in podkrepljen s praktičnim primerom v okviru interesnih dejavnosti. Opisan primer timskega dela na razredni stopnji prikazuje uresničevanje zamisli o interdisciplinarnem sodelovanju med učitelji, vodstvenimi delavci, učenci in zunanjimi sodelavci. Zajema podroben prikaz uresničevanja zastavljenih ciljev na področju timskega načrtovanja in poučevanja kot tudi evalvacije. Uspešna izvedba gledališke predstave predstavlja povratno informacijo o uspešnosti timskega sodelovanja. Na podlagi evalvacijskega vprašalnika udeleženci tima menijo, da je projekt odlično uspel, in si želijo še več takšnih ustvarjalnih aktivnosti.
Keywords: timsko delo, timsko načrtovanje, timsko poučevanje, timska evalvacija, interesne dejavnosti
Published: 10.10.2017; Views: 509; Downloads: 109
.pdf Full text (1,12 MB)
This document has many files! More...

2.
Izvajanje pouka tehnike in tehnologije ter izbirnih predmetov kot ena izmed priložnosti medpredmetnega povezovanja
Dragica Pešaković, 2010, professional article

Abstract: Medpredmetno povezovanje je danes prav gotovo ena od oblik sodobnega poučevanja. Nekateri cilji sodobne šole že sami po sebi zahtevajo usklajeno načrtovanje učiteljev različnih predmetov in področij. Velikokrat ostane to povezovanje samo na ravni učnih vsebin, ne pa tudi v načinu poučevanja. V izvedenem primeru je bil vodilni predmet tehnika in tehnologija. Ta se je povezoval s kemijo, fiziko ter izbirnim predmetom obdelava kovin. Poučevanje je potekalo timsko, kjer sva se učiteljici medsebojno dopolnjevali v znanju, sposobnostih in spretnostih. Želeli sva, da učenci s skupnimi dejavnostmi in procesi povežejo znanja o kovinah in nekovinah različnih predmetnih področij, določeno vsebino usvojijo čim bolj celostno ter pridobijo trajnejše in kakovostnejše znanje. Učenci so z eksperimentalnim delom, reševanjem problemov, iskanjem informacij in sodelovalnim učenjem spoznali lastnosti kovin, ki so jih v naslednjih urah uporabili pri izdelavi izdelka iz kovin. Pokazali so veliko zanimanje za tovrstno obliko pouka, bili so bolj motivirani, iznajdljivi, ustvarjalni in bolj samostojni kot običajno. Znanja so povezali v celoto – to je bil tudi namen medpredmetnega povezovanja. Pridobljeno znanje je tako širše in praktično uporabno. Izvedeni primer lahko ponavljamo in nadgrajujemo, prenosljiv je tudi na nove primere in druge predmete.
Keywords: tehnika in tehnologija, medpredmetna povezava, timsko poučevanje, kovine, fizika, kemija, metodika, učne metode, izbirni predmeti, medpredmetno povezovanje
Published: 21.09.2017; Views: 500; Downloads: 136
.pdf Full text (558,36 KB)
This document has many files! More...

3.
TIMSKO POUČEVANJE V PRVEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Barbara Šumenjak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obdelali timsko poučevanje vzgojiteljice predšolskih otrok in učiteljice razrednega pouka ali dveh učiteljic razrednega pouka v prvem razredu devetletne osnovne šole. Vzgojiteljica predšolskih otrok in učiteljica razrednega pouka ali dve učiteljici razrednega pouka poučujeta v prvem razredu devetletne osnovne šole. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako starši zaznavajo timsko poučevanje v prvem razredu devetletne osnovne šole in koliko so starši ozaveščeni o poučevanju. V teoretičnem delu smo predstavili timsko delo in njegove faze, prednosti in slabosti timskega poučevanja, komunikacijo, sodelovanje učiteljice in vzgojiteljice, organizacijo dela ter sodelovanje s starši. V okviru empiričnega dela je predstavljeno mnenje staršev o timskem poučevanju. Pri raziskovalnem delu smo uporabili deskriptivno in kavzalno – neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Izbrali smo naključne starše otrok, ki imajo otroke v prvem razredu devetletne osnovne šole. Rezultati so prikazani s tabelami in so interpretirani. Dobljeni anketni vprašalniki nam kažejo, da je kar 96,7 % staršev seznanjena s timskim delom v šoli. Teorijo lahko povežemo s prakso. Več kot polovica anketirancev meni, da je kvaliteta dela večja, učenci imajo na voljo več individualnih ur, prisotne so izboljšave in med pridobivanjem informacij ne prihaja do zmedenosti. Prednosti, ki so jih navedli starši, najdemo v strokovni literaturi. Po tem lahko sklepamo, da so starši ozaveščeni o timskem poučevanju v prvem razredu.
Keywords: devetletna osnovna šola, timsko delo, timsko poučevanje, komunikacija
Published: 21.10.2013; Views: 1900; Downloads: 240
.pdf Full text (707,87 KB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica