SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NEBO V SLIKARSTVU
Aleksander Gregorič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Na začetku diplomske naloge z naslovo"Nebo v slikarstvu" izvemo nekaj podatkov o fizikalnih lastnostih neba in nastajanju oblakov po klasifikaciji. Kasneje prehaja tema snovi na likovni izraz v katerem pojasnjuje na kakšen način so si umetniki predstavljali nebo, ga vključevali kot osnovo nosilca sporočila, ki se izrazi v kompoziciji slike. Skozi kratek zgodovinski opis in primere sledimo razvoju in vključevanju neba na različne načine pogleda umetnikov, glede na posamezna obdobja. V nadaljevanju snovi se naloga dotakne perspektive. Nasploh, pa daje poudarek na atmosferski ali zračni perspektivi na katero se pogosto naslanjajo umetniki v svojih likovnih delih. Osrednji del naloge zapolnjujeta slikarja, Ivan Konstantinovich Aivazovskiy in Joseph Mallord William Turner, ki sta najpogosteje vključevala nebo v svoja dela ali ga postavljala kot glavno osnovo za prikaz prostora, zračnosti in globine v sliki. Od slovenskih predstavnikov je vključen še Štefan Planinc, ki ima nebo po večini za osnovo svojega lastnega fantazijskega sveta, ter ga pogosto odpira v velik neskončen prostor. Kot praktičen del diplomske naloge, so vključena moja lastna dela in njihova analiza.
Keywords: Likovna umetnost, barva, barvni kontrasti, termika, perspektiva, atmosferska ali zračna perspektiva, kompozicija
Published: 28.02.2012; Views: 2520; Downloads: 120
.pdf Full text (29,09 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica